Natuurlijk, daar heb ik het ook niet over. De vraag was of al duidelijk was wat er precies gebeurd was.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat moet ie toch echt wel hebben gemerkt.
Aan zijn kostelijke grote bakquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat moet ie toch echt wel hebben gemerkt.
Doorrijders (of mensen die vluchten van de plaats van het ongeval, terwijl ze een betrokken partij zijn) werken zich met de huidige wetgeving al in de nesten. De straf wordt bepaald door een rechter, maar kan bestaan uit:quote:Op maandag 22 september 2025 13:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil echt dat die wet voor doorrijders wordt aangepakt. Max 4 uur na het ongeval melden anders aannames omtrent gebruik.
Gezien het feit dat hij plaats delict verlaten heeft lijkt mij dit vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb ik het ook niet over. De vraag was of al duidelijk was wat er precies gebeurd was.
ook wel bijzonder dat hij zomaar is weggekomen via de snelweg .....quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat hij plaats delict verlaten heeft lijkt mij dit vrij duidelijk.
Wel gewoon een jonge motorrijder die hier uit het leven gegrepen is. Ik hoop dat de automobilist aangepakt wordt met alle middelen die de wet verschaft.quote:Op woensdag 24 september 2025 00:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben ze zijn beide hersencellen al gevonden op de weg?
Is het toevallig de vader van D4vd, D3vd?quote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Durmada het volgende:
De bestuurder van de auto is Rudi S. die een jaar of twintig geleden eens is aangehouden met een lijk in zijn auto.
Heel bijzonder verhaal is datquote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Durmada het volgende:
De bestuurder van de auto is Rudi S. die een jaar of twintig geleden eens is aangehouden met een lijk in zijn auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |