Ik ben van mening dat we geen Roemeense straathonden hierheen moeten halen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Je bent zeker ook van mening dat alle asielhonden ook niet geholpen moeten worden? Of straathonden?
Gelukkig is mijn hond niet Roemeensquote:Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we geen Roemeense straathonden hierheen moeten halen.
En geen straathond.quote:Op maandag 22 september 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn hond niet Roemeens
Ze moeten slim zijn en verstand van voetbal hebben, dusquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
Elke hond in Nederland moet de Nederlandse taal machtig zijn.
quote:
quote:
Zolang jullie met Groningen van Psv winnen vind ik dit nog kunnen deze opmerking (hey lovelylove)quote:
Ja Groningen doet t best wel goedquote:Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zolang jullie met Groningen van Psv winnen vind ik dit nog kunnen deze opmerking (hey lovelylove)
quote:Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja Groningen doet t best wel goed
Die van ons nu ookquote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Zeker, jammer dat jullie spits geblesseerd is geraakt. Maakte al wat goede goals
Ja beiden spitsen. Al verdenk ik Weghorst ervan dat ie op zijn pikkie is getrapt omdat hij niet zou starten tegen Psvquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 september 2025 11:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja beiden spitsen. Al verdenk ik Weghorst ervan dat ie op zijn pikkie is getrapt omdat hij niet zou starten tegen Psv
Hij was toch wat geblesseerd?quote:Op maandag 22 september 2025 11:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja beiden spitsen. Al verdenk ik Weghorst ervan dat ie op zijn pikkie is getrapt omdat hij niet zou starten tegen Psv
Aan z'n egoquote:Op maandag 22 september 2025 11:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Jij
[..]
Hij was toch wat geblesseerd?
Mannengriep zouden wat users hier zeggenquote:Op maandag 22 september 2025 11:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Jij
[..]
Hij was toch wat geblesseerd?
Echt he, dat gaat wat worden hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |