Vanmiddag maar een dutje doen?quote:Op maandag 22 september 2025 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik zou nog wel even een uurtje willen pakken
Ik moet zo ook even aan de slag..quote:Op maandag 22 september 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sounds like a plan. Maar nu eerst dingen doen. En allereerst even koffie drinken.
Goedemorgen Dottekequote:Op maandag 22 september 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik mis Dot, maar een hallo kan er niet af
Dottiequote:Op maandag 22 september 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je niet doen johMis je niks aan aan die Dot
Sommige mensen zijn ook hard aan het werkquote:Op maandag 22 september 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik mis Dot, maar een hallo kan er niet af
Morguh GGquote:
Sommige maar daar val jij toch niet onderquote:Op maandag 22 september 2025 09:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook hard aan het werk
Lekker dankequote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt verse koffie in.
[ afbeelding ]
Nu wacht hij opzettelijk een paar minutenquote:Op maandag 22 september 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige maar daar val jij toch niet onder![]()
Ben gewend dat je binnen een minuut reageert
Nee, hij was vol van Lovely die binnen kwam,quote:Op maandag 22 september 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu wacht hij opzettelijk een paar minuten
LIEVquote:
Jij ziet mij ook niet groeten..quote:Op maandag 22 september 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij was vol van Lovely die binnen kwam,![]()
Aangegeven bij Wakker Dierquote:Op maandag 22 september 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Ambar Pombar gaat helemaal de blitz zijn straks. Ik heb dit voor hem besteld.
[ afbeelding ]
Waarom? Moet hij kou lijden als hij nat is ofzo?quote:
Hij gaat nu de moeder gepest worden door zijn mattiesquote:Op maandag 22 september 2025 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom? Moet hij kou lijden als hij nat is ofzo?
Ik denk eerder dat zijn matties jaloers zijnquote:Op maandag 22 september 2025 09:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hij gaat nu de moeder gepest worden door zijn matties
Ambar wordt gecockblockedquote:Op maandag 22 september 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn matties jaloers zijn
Hij heeft geen ballen meer dus dat sowiesoquote:
Dit is een geintje neem ik aan?quote:Op maandag 22 september 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn Ambar Pombar gaat helemaal de blitz zijn straks. Ik heb dit voor hem besteld.
[ afbeelding ]
Morguh Lovely lovequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |