Ja precies, dat maakt het juist zo verraderlijk. Vance heeft dat "aardige schoonzoon"-gezicht waar je op het eerste oog weinig kwaad in ziet, maar ondertussen komt er achter die kop een ideologie vandaan die veel harder en consequenter is dan bij Trump. Trump is meer de man van de show, de opportunist die net zo makkelijk van koers verandert als het hem uitkomt. Vance daarentegen heeft een soort rustige uitstraling waarmee hij zijn radicale standpunten bijna salonfähig probeert te maken. Dat maakt hem gevaarlijker, want mensen onderschatten hem sneller.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:56 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De enige uitzondering was die eerste keer met Zelensky en dat komt denk ik grotendeels door Vance en dat ie toen nog niet veel met Europa had gepraat.
Vance is nog smeriger en gevaarlijker dan Trump. Trump is gewoon een opportunist. Zou me ook niks verbazen als even theoretisch gezien Oekraine doorbraken maakt en aan het winnen is dat Trump dan opeens mee gaat doen met Oekraïne. Net zoals ie in Iran ook heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:58 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/Gerashchenko_en/status/1970550276760154397
Grote vernedering voor Ursela. Ze durft gewoon niet te zeggen dat Hongarije dwars zit.
Het gaat ook om hoe je overkomt. Het is alleen maar constant doen wat Trump wil, slijmen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat weet donny, en ging hij fixen?
Ja, maar je vangt met stroop nu eenmaal meer vliegen dan met azijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:03 schreef theunderdog het volgende:
Het is alleen maar constant doen wat Trump wil, slijmen.
Niet met alles. Want: willen we er werkelijk wat aan doen, dan zullen we toch Hongarije bij de haren moeten slepen. Wedden dat Trump dat dan ineens niet oke vindt? omdat Orban en Trump zulke 'goede' banden hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar je vangt met stroop nu eenmaal meer vliegen dan met azijn.
Dus ze houden op met oekraine steeds te vragen zich over te geven?quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:06 schreef Tjacka het volgende:
Het komt op mij over dat de USA definitief zijn handen er vanaf trekt eigenlijk
Tactisch voor de VS misschien ook wel slimmer. Wij kopen LNG en wapens uit de VS en moeten ook nog een "deal" sluiten met China.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus ze houden op met oekraine steeds te vragen zich over te geven?
Mooi.
Ja, hij wil de EU en Hongarije uit elkaar spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:08 schreef theunderdog het volgende:
Hij speelt gewoon met ons. Wil de EU uit elkaar spelen. En we laten het gebeuren.
Ik snap ook niet waarom Brussel gewoon de geldkraan dicht draait.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hij wil de EU en Hongarije uit elkaar spelen.
Uh huh.
Nee. De EU in het geheel.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hij wil de EU en Hongarije uit elkaar spelen.
Uh huh.
Om dezelfde reden dat Macron ook de Russische tegoeden niet wil opeisen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Brussel gewoon de geldkraan dicht draait.
Hongarije heeft de EU harder nodig dan de rest Hongarije lijkt mij.
Beetje een nadeel van een EU ontwerpen zonder echt na te denken hoe je landen er uit kan keilen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Brussel gewoon de geldkraan dicht draait.
Hongarije heeft de EU harder nodig dan de rest Hongarije lijkt mij.
En dat is?quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat Macron ook de Russische tegoeden niet wil opeisen.
Non sequitur, dusquote:
Gaat tegen het internationaal recht volgens Macron.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat is?
Ik heb dat niet zo gevolgd
Zijn hele goeie topics op dit forum als je het wil hebben over zijn (wan-/niet bestaande) beleid. Deze, bv.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is wat Trump-Amerika wil. Een Europese federatie is een grote economische macht.
Het is niet perse offtopic lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn hele goeie topics op dit forum als je het wil hebben over zijn (wan-/niet bestaande) beleid. Deze, bv.
Er is en blijft 'angst'. Rusland is namelijk een grote kernmacht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me dat je als NAVO toch prima de drones uit de lucht kan schieten (mits veilig voor je eigen mensen) die op je eigen grondgebied infiltreren. Als Rusland zegt er niets mee te maken te hebben kun je dat moeilijk als een oorlogsverklaring zien...
Ik las vandeweek een interessant verhaal dat de Russische (oorlogs)economie blijkbaar nu echt op klappen staat en dat er niet wordt uitgesloten dat er een machtswisseling in het Kremlin in het vat zit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 22:36 schreef TwenteFC het volgende:
Die kerel is helemaal niet goed in de kop. Overmorgen plaatst hij weer een berichtje over zijn warme gevoelens bij poetje, en dat zijn emoties respecteert moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |