Haha dat laatste is echt Trump zijn ego pleasen to the max. Want de realiteit is natuurlijk dat China uiteindelijk meer macht heeft dan Amerika.quote:
Klopt. Maar hoofdprobleem ligt bij Hongarije en Slowakijke. Maar goed, schandalig dat wij het ook nog doen.quote:Op woensdag 24 september 2025 04:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn meerdere landen die nog altijd Russisch gas en olie kopen. Hongarije is dan wel de grootste afnemer maar Slowakije, Frankrijk, Spanje, Nederland en België zijn ook nog altijd grote afnemers.
zie Juli rapport: https://energyandcleanair(...)ports-and-sanctions/
Augustus rapport: https://energyandcleanair(...)ports-and-sanctions/
In plaats te oefenen, kunnen we er beter voor zorgen dat er meer kernkoppen bij komen. Want hiermee schrik je Rusland of China echt niet af.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:32 schreef Perrin het volgende:
Grote oefening boven Frankrijk vandaag, Skymaster.
[ x ]
Het lijkt wel Fok!quote:Op woensdag 24 september 2025 12:55 schreef oheng het volgende:
Op rusTV hebben de propagandisten grote moeite om de rebellerende gasten in toom te houden met whataboutisms en persoonlijke aanvallen.
Vergelijking, want ik beargumenteer niks.quote:
Als Amerika straks hulp van de Europese landen nodig heeft om een of andere veiligheidszorg het hoofd te bieden (China ofzo), dan wordt er hopelijk met gelijke munt terug betaald.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet. Zijn bericht klinkt voor mij meer als: Europa, het is nu jullie probleem. Als je wapens wil kopen, dan nemen we jullie geld maar wat graag aan. Maar verwacht verder niet dat wij de hete kolen uit het vuur gaan halen.
O ja, de oorlog is simpel te winnen, mits jullie verstandige keuzes maken.
En vervolgens: komt er vrede… Trump claimt vredestichter te zijn geweest. Gaat de ellende door zoals het nu is: Trump geeft Europa de schuld, want de VS heeft hen alle wapens ‘gegeven’. Wordt er terrein teruggewonnen: wederom, dankzij Trump.
Door op deze manier zijn handen er vanaf te trekken heeft Trump een lastig dossier van zijn bureau en verlaat hij als eerste als winnaar dit conflict.
Ik denk dat voorlopig Europa helemaal niets significants bij te zetten heeft daar. En mocht dat al anders zijn, dan verwacht ik dat Europa netjes gaat opzitten en pootjes geven.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:42 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als Amerika straks hulp van de Europese landen nodig heeft om een of andere veiligheidszorg het hoofd te bieden (China ofzo), dan wordt er hopelijk met gelijke munt terug betaald.
Vreemd om dat overdag te doen.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:27 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
So close yet so far![]()
![]()
Oekraiense zeedrone rond het middaguur in een aanval op de Russische militaire havenstad novorossiyek.
Doel in zicht maar net niet bereikt.
Heel mooi dat reuters zoveel goeie bronnen heeft binnen rusland om ons hier stees over te updaten.quote:Op woensdag 24 september 2025 14:08 schreef oheng het volgende:
Reuters: Astrakhan raffinaderij was offline en blijft offline.
Dat zijn de vocale tegenstanders, maar in feite is het totaal van Hongarije en Slowakije slechts rond de 35%.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoofdprobleem ligt bij Hongarije en Slowakijke. Maar goed, schandalig dat wij het ook nog doen.
Moet er wel wat tegenover staan.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat voorlopig Europa helemaal niets significants bij te zetten heeft daar. En mocht dat al anders zijn, dan verwacht ik dat Europa netjes gaat opzitten en pootjes geven.
Of golfoorlog 2.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Moet er wel wat tegenover staan.
De Gaza oorlog laat ook al wel zien dat Europese landen niet blindelings achter Amerika's interesses staan.
Schijnbaar hadden ze fpv-drones bij zich. Kan me voorstellen dat ze daar daglicht bij kunnen gebruiken.quote:
of de afgelopen pak hem beet 100 jaarquote:
Dit klinkt als een broodje aap. Hoe kan je ballonnen in de omgeving van Moskou krijgen?quote:Op woensdag 24 september 2025 16:34 schreef LethalNinja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)moskou/92595550.html
NIce, kudos voor de creatieve acties van defensie van Oekraïne. Nu luchtballonnen. Prikkelt wel mijn fantasie. Zou daar straks ook een "Kirov airship reporting bijkomen?"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |