Dat valt wel mee... Ik hoor liever waarom dit figuur je hartjes heeft veroverd.quote:Op zondag 21 september 2025 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, je bent nogal doorgedraaid en hebt dus ook geen idee.
Zij is goed. Politiek verslaggever bij NRC.quote:Op zondag 21 september 2025 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LOL, je bent nogal doorgedraaid en hebt dus ook geen idee.
Als je niet weet wie Lamyae is dan ben je wel redelijk af in deze discussie.quote:Op zondag 21 september 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... Ik hoor liever waarom dit figuur je hartjes heeft veroverd.
Toe, noem eens wat van haar denkbeelden.
Haar denkbeelden? Ze is een zeer neutraal en kundig journaliste.quote:Op zondag 21 september 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee... Ik hoor liever waarom dit figuur je hartjes heeft veroverd.
Toe, noem eens wat van haar denkbeelden.
Lees vooral nog even terug.quote:Op zondag 21 september 2025 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je niet weet wie Lamyae is dan ben je wel redelijk af in deze discussie.
Zet jezelf nou niet nog verder voor lul.quote:Op zondag 21 september 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lees vooral nog even terug.
Met kop en schouders.quote:Op zondag 21 september 2025 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lamyae is een van de beste, zo niet de beste, politieke journalist in Nederland. Dit is zonder sarcasme.
Toch is er best een aantal leuke podcasts met een politieke inslag.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Tijn het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om een podcast over (Nederlandse) politiek te luisteren. Ik probeer in m'n vrije tijd juist een beetje aan de realiteit te ontsnappen
Met plezier.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef Tijn het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om een podcast over (Nederlandse) politiek te luisteren. Ik probeer in m'n vrije tijd juist een beetje aan de realiteit te ontsnappen
Het blijft mooi hoe voorspelbaar sommige mensen zijn. Met je 'triggers'.quote:Op zondag 21 september 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel tekenend dat je gelijk getriggerd wordt door een Marokkaanse naam.
Het ging over Haagse Zaken, ik noem Lamyae Aharouai en jij slaat daar op aan. Dat is niet helemaal normaal, Etto.quote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het blijft mooi hoe voorspelbaar sommige mensen zijn. Met je 'triggers'.
Laat ik je dit zeggen, frikadellenboer: mijn eigen familie is diverser dan heel je postcodegebied bij elkaar.
Dan zou je ook nog eens beter moeten weten. Nog erger dus.quote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het blijft mooi hoe voorspelbaar sommige mensen zijn. Met je 'triggers'.
Laat ik je dit zeggen, frikadellenboer: mijn eigen familie is diverser dan heel je postcodegebied bij elkaar.
Ik denk dat de meeste mensen Nederlanders een negatieve associatie zouden hebben (misschien zelfs familieleden van je).quote:Op zondag 21 september 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel tekenend dat je gelijk getriggerd wordt door een Marokkaanse naam.
En mijn vraag: wat verdient precies die hartjes?quote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ging over Haagse Zaken, ik noem Lamyae Aharouai en jij vindt dat vreemd. Dat is niet helemaal normaal, Etto.
Dat is je toch al uitgelegd.quote:Op zondag 21 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mijn vraag: wat verdient precies die hartjes?
Ik weet ook beter. Vandaar de vraag.quote:Op zondag 21 september 2025 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan zou je ook nog eens beter moeten weten. Nog erger dus.
Omdat ik fan van haar journalistiek ben en ze sympathiek overkomt.quote:Op zondag 21 september 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mijn vraag: wat verdient precies die hartjes?
Ze is gewoon een enorm sterke journalist, heeft humor en is vriendelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet ook beter. Vandaar de vraag.
Welk bronnen raad je mij aan Etto, vind het wel fijn om mijn mediadieet tegen de spiegel te houden.quote:Op zondag 21 september 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor objectieve journalistiek moeten we echt bij NRC zijn idd.
https://www.allsides.com/unbiased-balanced-newsquote:Op zondag 21 september 2025 20:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Welk medium raad je mij aan Etto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |