Als Wanner op de plek van Saibari zet is je chaos achterin op magische wijze opgelost? Dan staat Veerman ineens niet 5 keer per helft als laatste man “alles of niks”-slidings te maken?quote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Man is ook kut, maar dan staat iedereen (voor zo ver mogelijk, met alle blessures) tenminste wel op een plaats die vertrouwd is.
Allemaal lopen kankeren dat de organisatie niet goed staat en dat het gatenkaas is, maar ook allemaal ervoor pleiten dat we spelers uit vorm en spelers op hun niet vertrouwde plek opstellen.
Dat je geen opties hebt die logischer zijn mag je Earnie voor bedanken. Met z'n treurige aankoopbeleid.
Je hebt gelijk, laten we geen logische dingen proberen om problemen op te lossen.quote:Op zondag 28 september 2025 13:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Wanner op de plek van Saibari zet is je chaos achterin op magische wijze opgelost? Dan staat Veerman ineens niet 5 keer per helft als laatste man “alles of niks”-slidings te maken?
Wanner op z’n vertrouwde plek zorgt ervoor dat er niet 35+ meter ruimte de laatste 2 linies zit?
Omdat het niks te maken heeft met een Saibari uit vorm. Je hebt een dik communicatieprobleem tussen de CV’s waardoor er heel slecht wordt (door)gedekt, weten ze van elkaar niet wie wat moet doen en dus zijn de spelers voor en naast hun constant bezig met het dichtlopen van gaten en totaal uit hun positie verdedigende taken uitvoeren.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we geen logische dingen proberen om problemen op te lossen.
Dat helpt ook zeker niet mee, heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 28 september 2025 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niks te maken heeft met een Saibari uit vorm. Je hebt een dik communicatieprobleem tussen de CV’s waardoor er heel slecht wordt (door)gedekt, weten ze van elkaar niet wie wat moet doen en dus zijn de spelers voor en naast hun constant bezig met het dichtlopen van gaten en totaal uit hun positie verdedigende taken uitvoeren.
Zodra dat verdedigende probleem is opgelost zijn de ruimtes niet meer onbeloopbaar groot, speelt iedereen in zijn eigen positie en kun je je eigen spelletje gaan spelen. Nu zag je dat in het eerste half uur tegen Ajax en gisteren grote delen van de tweede helft. Excelsior ging van 8 naar 0 schoten op goal per helft.
Dan had Bijlow het toch heel goed gezien om Spaans te gaan leren net een paar maanden voor Senesi kwam. Die was helemaal blij dat Justin iig de voetbaltermen sprakquote:Op zondag 28 september 2025 08:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een stukje left right behind leren @:scarface88 @:caland
Wat is er gebeurd? Twee jaar geleden hebben jullie jaloersmakend goed aangekocht. Niet bepaald bijzonder gescout ofzo, maar dat je spelers als Schouten, Dest en Lang binnen hengelde is klasse.quote:Op zondag 28 september 2025 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat je geen opties hebt die logischer zijn mag je Earnie voor bedanken. Met z'n treurige aankoopbeleid.
Vrij simpel: spelers van het kaliber Dest, Lang en Tillman liggen niet voor het oprapen. Ik denk sommige van de spelers die stap wel kunnen maken, maar zonder het aansturend vermogen van Boscagli (die ook vaak vergeten wordt in bovenstaande rijtjes vind ik) en de brille van een Lang (bij vlagen) en voornamelijk Tillman heb je gewoon een jasje uitgedaan.quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Twee jaar geleden hebben jullie jaloersmakend goed aangekocht. Niet bepaald bijzonder gescout ofzo, maar dat je spelers als Schouten, Dest en Lang binnen hengelde is klasse.
Nu lijkt het bij vlagen een vreemdelingenlegioen en zolang Bosz het een ‘Nederlandse club dus wij spreken Nederlands’ vindt, twijfel ik of het goed komt.
En dat spelers als Saibari, Dest, Veerman en natuurlijk Schouten ook wel een beetje boven hun stand hebben geleefd speelt ook wel een beetje mee.quote:Op maandag 29 september 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vrij simpel: spelers van het kaliber Dest, Lang en Tillman liggen niet voor het oprapen. Ik denk sommige van de spelers die stap wel kunnen maken, maar zonder het aansturend vermogen van Boscagli (die ook vaak vergeten wordt in bovenstaande rijtjes vind ik) en de brille van een Lang (bij vlagen) en voornamelijk Tillman heb je gewoon een jasje uitgedaan.
En dan laten we uiteraard nog buiten beschouwing dat de halve selectie geblesseerd is momenteel.
Over Schouten ga je misschien wel gelijk krijgen, maar Saibari is toch niet meer dan een aardig talent. Dest is aanvallend heel goed, maar verdedigen kan hij niet echt, in wat voor zin die boven z'n stand heeft geleefd begrijp ik niet, hij kwam van Barcelona, ook al was het kreupel.quote:Op maandag 29 september 2025 15:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
En dat spelers als Saibari, Dest, Veerman en natuurlijk Schouten ook wel een beetje boven hun stand hebben geleefd speelt ook wel een beetje mee.
Je vergeet nog De Jong, wordt wat mij betreft ook te snel vergeten.quote:Op maandag 29 september 2025 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vrij simpel: spelers van het kaliber Dest, Lang en Tillman liggen niet voor het oprapen. Ik denk sommige van de spelers die stap wel kunnen maken, maar zonder het aansturend vermogen van Boscagli (die ook vaak vergeten wordt in bovenstaande rijtjes vind ik) en de brille van een Lang (bij vlagen) en voornamelijk Tillman heb je gewoon een jasje uitgedaan.
En dan laten we uiteraard nog buiten beschouwing dat de halve selectie geblesseerd is momenteel.
Uiteraard. Schandalig dat ik die misquote:Op maandag 29 september 2025 17:14 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Je vergeet nog De Jong, wordt wat mij betreft ook te snel vergeten.
We zijn niet boos.quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Uiteraard. Schandalig dat ik die mis
Nou, dat was op Nieuw-Monnikenhuizen. Ronaldo was vanaf dag één een sensatie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
31 jaar geleden maakten we in Leverkusen kennis met Ronaldo, wat een sensatie was dat.
Wil je daar geld op zetten?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef PSVCL het volgende:
Heb een goed gevoel voor vanavond
1-2 PSV
Wel eens, maar Bosz is dan ook geen geweldige tacticus.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:21 schreef Solispolar het volgende:
Dat we van dit Ajax niet hebben gewonnen is nu al de grootste schande van het seizoen. Kijk, verliezen van Telstar thuis kan een keer gebeuren natuurlijk, maar NIET winnen van dit Ajax? Come on.
Tuurlijk maar toen werd er niets live uitgezonden, die Europacup wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dat was op Nieuw-Monnikenhuizen. Ronaldo was vanaf dag één een sensatie.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Meestal loopt het slecht af wanneer ik een goed gevoel heb , doe maar niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |