Of het hele seizoen… Want met een kruisband is dat prima mogelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 18:18 schreef Buitendam het volgende:
en de volgende die er een paar maanden uit ligt.
Ja, ben benieuwd wat het gaat worden. Domme pech voor die jongen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of het hele seizoen… Want met een kruisband is dat prima mogelijk.
Dan kun je beter meniscus hebben.
Einde seizoen hoor. Klassiek vkb momentje.quote:Op zondag 21 september 2025 18:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd wat het gaat worden. Domme pech voor die jongen.
Dat is nou ook weer een beetje te vroeg. Je hebt gewoon de beste selectie, maar nog niet het beste elftal. Dat is de taak van Bosz en hij voert die momenteel heel slecht uit.quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is niet ONS seizoen. Op naar 2026-2027!
Beste selectie.quote:Op zondag 21 september 2025 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer een beetje te vroeg. Je hebt gewoon de beste selectie, maar nog niet het beste elftal. Dat is de taak van Bosz en hij voert die momenteel heel slecht uit.
Mwa, het was vandaag toch wel te pover om dat te kunnen concluderen.quote:Op zondag 21 september 2025 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer een beetje te vroeg. Je hebt gewoon de beste selectie, maar nog niet het beste elftal. Dat is de taak van Bosz en hij voert die momenteel heel slecht uit.
Er zijn twee clubs die we om die reden kunnen uitlachen vandaag ja.quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef Tjacka het volgende:
Niet eens kunnen winnen van deze trainer![]()
Beste club van Nederland!
Mijn zoon zat juichend de winnende 2-1 te vieren. "Ajax gaat echt niet meer scoren in die paar minuten". Ik zei nog tegen hem dat ie dat niet moest doen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef Solispolar het volgende:
Niet gewonnen van domme Sjon FC. Jezus.. om eerlijk te zijn is dit nog pijnlijker dan Telstar thuis.
Wie had er overigens na de 2-1 ook geen seconde de illusie dat we dat vast gingen houden?
quote:Op maandag 22 september 2025 09:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn zoon zat juichend de winnende 2-1 te vieren. "Ajax gaat echt niet meer scoren in die paar minuten". Ik zei nog tegen hem dat ie dat niet moest doen.
Eikeltje. Door hem verloren.
Je mist een type van Tiggelen op zo'n moment.quote:Op maandag 22 september 2025 10:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Ik zat samen met een vriend te kijken die voor Ajax is. Het gekke is dat PSV al jarenlang geen ploeg is die zo'n voorsprong dan toch weet vast te houden. Moet toch heerlijk zijn als je voor een Italiaanse ploeg bent, dan weet je gewoon dat de punten in de pocket zijn. Zo'n Gloukh ook, die loopt een beetje al hooghoudend door onze defensie. Er is dan ook niemand die zo'n gastje dan even een flinke kegel geeft (in ruil voor een gele kaart uiteraard).
Precies om deze reden ben ik daar niet zo bang voor.quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
als Johnnie hem goed gebruikt.
En kan ook wel eens zo'n speler worden als Hadj-Moussa die af en toe de pannen van het dak speelt, maar meestal 0 rendement heeft.quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je mist een type van Tiggelen op zo'n moment.
Al is die Gloukh me wel aardig meegevallen. Erg leuk spelertje, lijkt meer op Tillman dan wat wij aan vervangers hebben lopen. Kan nog wel eens een sensatie worden dit seizoen als Johnnie hem goed gebruikt.
Verkeerde topic.quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Al is die Gloukh me wel aardig meegevallen. Erg leuk spelertje, lijkt meer op Tillman dan wat wij aan vervangers hebben lopen. Kan nog wel eens een sensatie worden dit seizoen als Johnnie hem goed gebruikt.
Ben je nu nog zuur? Het is maar sport hè.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
In het ajaxtopic kan je dit soort onzin posten.
Hoe is het met de hel van eindhoven? Niet meer dan een waakvlammetje momenteel.quote:Op maandag 22 september 2025 12:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
In het ajaxtopic kan je dit soort onzin posten.
Voor PSV supporters is het best wel een hel hoor...quote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is het met de hel van eindhoven?
Voor een Ajax supporter heb jij momenteel best een grote digitale mondquote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is het met de hel van eindhoven? Niet meer dan een waakvlammetje momenteel.
Denk dat PSV nog steeds de beste papieren heeft om kampioen te worden, alleen lieten ze dat gisteren niet zien.quote:Op maandag 22 september 2025 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor een Ajax supporter heb jij momenteel best een grote digitale mond
Best geil eigenlijk
Lekker maat dat jij er vertrouwen in hebt. Ik niet.quote:Op maandag 22 september 2025 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat PSV nog steeds de beste papieren heeft om kampioen te worden, alleen lieten ze dat gisteren niet zien.
Poeh ik ook niet.. Feyenoord kandidaat nummer 1 denk ik. Scheelt ook gewoon ontzettend dat die geen wedstrijden op het hoogste Europese niveau spelen denk ik. Maar goed, alles nog om voor te spelen uiteraard..quote:Op maandag 22 september 2025 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat dat jij er vertrouwen in hebt. Ik niet.
Dat bericht is er al, rest van het seizoen eruitquote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Poeh ik ook niet.. Feyenoord kandidaat nummer 1 denk ik. Scheelt ook gewoon ontzettend dat die geen wedstrijden op het hoogste Europese niveau spelen denk ik. Maar goed, alles nog om voor te spelen uiteraard..
Alleen zonder van Bommel en Plea heb je aanvallend meteen niks bij te zetten. Moet je met de 38 jarige Perisic en jeugdspeler Bajraktarevic op de flanken zonder een backup.. en ook nog voor meerdere maanden.
Verwacht nu elk moment het bericht van van Bommel er even 9 maanden naast staat namelijk.
Ik zie het inderdaad. Hopen mag altijd, maar dit soort momenten zijn helaas vrij duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 14:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat bericht is er al, rest van het seizoen eruit
Jezus wat een bende zeg.. aanvallend heb je nu gewoon echt niks om bij te zetten. Die Dennis Man kan er met alle respect niks van, Perisic is top maar wel oud en bij van Bommel is het (naast het feit dat je hem nu 9 maanden mist) ook nog maar de vraag hoe hij terug komt.. lekkere 'investering' van 15 miljoen dan.quote:Op maandag 22 september 2025 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben aanvallend nu nog Man (tsja), Boadu (geblesseerd voor in ieder geval de komende weken) en jeugdspelers over als vervangers van Bajak (die nog net wat te licht is om de boel al te dragen), Pepi (niet fit) en Perisic (die niet wekelijks kan leveren). Er vanuit gaande dat Bommeltje tot tegen het eind van het seizoen klaar is.
Gelukkig maar. Haal dan die Thomas van Jong maar bij de selectie. Driouech hoef ik nooit meer een seconde bij PSV te zien.quote:
Joh, veel te vroeg.quote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Poeh ik ook niet.. Feyenoord kandidaat nummer 1 denk ik. Scheelt ook gewoon ontzettend dat die geen wedstrijden op het hoogste Europese niveau spelen denk ik. Maar goed, alles nog om voor te spelen uiteraard..
Alleen zonder van Bommel en Plea heb je aanvallend meteen niks bij te zetten. Moet je met de 38 jarige Perisic en jeugdspeler Bajraktarevic op de flanken zonder een backup.. en ook nog voor meerdere maanden.
Verwacht nu elk moment het bericht van van Bommel er even 9 maanden naast staat namelijk.
Echt heel triest voor die knul. Zeker voor een buitenspeler is een knieblessure vaak een breker.quote:
Het is allemaal leuk en aardig, maar geen van die spelers kan of gaat op de flank spelen natuurlijk. Ik zeg niet dat er niks mogelijk is, maar (langdurig) zonder 2 bepalende spelers in de aanval (want ik ben ervan overtuigd dat Plea een belangrijke schakel voorin zou zijn) ben je wel vleugellam (letterlijk in dit geval).quote:Op maandag 22 september 2025 14:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, veel te vroeg.
We spelen momenteel met 1 spits die langdurig geblesseerd is en die normaliter werkelijks beter zal worden. We hebben Wanner die terugkomt van een blessure en waar dus nog rek in zit. Boadu komt er snel weer bij. Mauro is net weer aangehaakt. Perisic begint ook weer naar zijn normale niveau te groeien.
Daarnaast helpt het natuurlijk enorm als je gewoon eens meerdere wedstrijden op rij met dezelfde basis kan spelen.
Feyenoord kan komend weekend zo verliezen van Groningen en als je dan uit bij Excelsior wint sta je alweer op gelijke hoogte. Het is echt niet alsof Feyenoord zo geweldig staat te spelen.
En dan zwijg ik maar over dat er in de winterstop altijd weer wisselingen zullen zijn die veel invloed kunnen hebben.
Calm. The. Fuck. Down.
Ja, dat wisten we eigenlijk gisteren al. Maar afwachten hoe hij terugkomt. Jammer. Hij was duidelijk op weg naar heel belangrijk worden voor PSV.quote:
Je gaat er wederom bewust aan voorbij dat het spelen van wedstrijden op donderdag en zondag aantoonbaar fysiek nadeliger is voor welke club dan ook.quote:Op maandag 22 september 2025 13:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heel triest ja, en niet zelden blijft zo'n type blessure op jonge leeftijd een hele carrière door etteren zoals wij met Stengs uitgebreid hebben mogen ondervinden.quote:Op maandag 22 september 2025 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt heel triest voor die knul. Zeker voor een buitenspeler is een knieblessure vaak een breker.
Misschien een mooi moment om een ander systeem te gaan spelen zonder linksbuiten, waar dan ruimte is voor Mauro en Saibari om in op te duiken, terwijl je met Wanner meer vernuft in het team kan brengen.quote:Op maandag 22 september 2025 14:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is allemaal leuk en aardig, maar geen van die spelers kan of gaat op de flank spelen natuurlijk. Ik zeg niet dat er niks mogelijk is, maar (langdurig) zonder 2 bepalende spelers in de aanval (want ik ben ervan overtuigd dat Plea een belangrijke schakel voorin zou zijn) ben je wel vleugellam (letterlijk in dit geval).
Ik vind hem zeker niet onmisbaar, maar het is wel fijn om af en toe wat te kunnen rouleren en dat kan nu zegmaar niet.quote:Op maandag 22 september 2025 14:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment om een ander systeem te gaan spelen zonder linksbuiten, waar dan ruimte is voor Mauro en Saibari om in op te duiken, terwijl je met Wanner meer vernuft in het team kan brengen.
Sowieso, de afgelopen weken kreeg ik van de een na de ander te horen dat ik het helemaal verkeerd zag met Van Bommel en hij er eigenlijk geen reet van kon. En nu is hij onmisbaar?
Ik had me net zo verheugd om het Ruben van Bommel breek je been in de Kuip in te zetten. Al allitereert dat toch net wat minder lekker dan bij zijn pa.quote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Wat een ellende voor van Bommel zeg
Nou nou nou.quote:Op maandag 22 september 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had me net zo verheugd om het Ruben van Bommel breek je been in de Kuip in te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |