abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218836967
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 18:21 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Uitsluitend zelfs :{
Цой жив
pi_218836991
quote:

[..]
Links maakt zelf uitsluitend gebruik van geweld. Zonder geweld heeft links namelijk geen macht. Het geweld toepassen op andersdenkenden heeft links toch zelf geen problemen mee?
Ik heb respect voor glazenmaker.

Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
  zondag 21 september 2025 @ 18:38:01 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218836999
quote:

[..]
Wat zit jij nou weer allemaal te typen dan. Ga eens naar buiten en raak het gras aan, praat met mensen.
  zondag 21 september 2025 @ 18:41:08 #29
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837045
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ik bedoel het moet toch moeilijk zijn om met een betonnen plaat van 3 meter dik voor de kop rond te lopen.
Ik zou voorover vallen.
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
pi_218837050
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Verstandig.

quote:
Ik zou voorover vallen.
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
  zondag 21 september 2025 @ 18:42:55 #31
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837074
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Als je nog op zoek bent naar een gymbro voor een leuke avond: mij niet bellen. Geen dikkertjes in huize Glazenmaker. Groetjes.
En dit is ook weer een rare reactie, jeetje zeg.
pi_218837085
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218837103
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Wordt jij dan ook in elkaar geslagen elke dag door "linkse mensen"? En "rechtse mensen" hebben nog nooit geweld gebruikt? Whatever die weer labels dan weer mogen betekenen.
Gewoon lachen en vragen hoe ze er zelf instaan. Dit zijn geen mensen die met de realiteit bezig zijn. Ze zijn ook allemaal te laf om eigen gedrag te vertonen. Zie hoe niemand hier nog heeft kunnen zeggen dat ze tegen geweld zijn. Het is of opeens stoppen met reageren of jamaarlinks.
pi_218837106
quote:

[..]
Verstandig.
[..]
Op de rechtse geweldsexplosie gisteren waren vooral mensen die van zichzelf al voorover zouden vallen. Voor mij is een betonnen plaat geen probleem, want ik lift en eet veel eiwitten van gemaakt van soya.

Lol je noemt me dik.

Stoer. ^O^

Ik en meerdere hier hebben al gemeld dat ik het niet eens ben met het geweld van gisteren.
Ik zie jou alleen maar ontkennen omdraaien en zuigen.
pi_218837126
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde. :)
pi_218837150
Clasie praat tegenwoordig ook als Lil Kleine
blablablabla
  zondag 21 september 2025 @ 18:48:40 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218837165
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als je oplet dan zie je dat ik heel vaak aangeef dat ik absoluut niet achter het geweld sta wat er gisteren gebeurde. :)
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?
pi_218837166
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heeft dit gezegd? Kom nu eens met concrete voorbeelden ...
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.
pi_218837176
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.

Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218837188
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Kom jij maar met voorbeelden dat het niet zo is.
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.
  zondag 21 september 2025 @ 18:51:08 #41
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218837198
quote:

[..]
Verstandig.
[..]

What the helly _O-
  zondag 21 september 2025 @ 18:51:16 #42
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218837200
Niveautje. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218837207
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Lol je noemt me dik.

Stoer. ^O^

Ik en meerdere hier hebben al gemeld dat ik het niet eens ben met het geweld van gisteren.
Ik zie jou alleen maar 1 ontkennen 2 omdraaien en 3 zuigen.
Pff kinderachtige reacties stoer noemen :'). Zegt wel weer wat over het niveau van rechtse users.

1) Deze snap ik totaal niet?
2) Ben je een van die gekkies die antifa de schuld geeft? Anders zie ik niet in hoe rechts geweld rechts geweld noemen omdraaien is.
3) Ja dat kan ik niet ontkennen.
pi_218837214
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat vroeg ik niet, je reageert zo op InzolVCi. Is geweld enkel voor "linkse mensen" en zouden "rechtse mensen" nooit geweld gebruiken. Dus met deze reactie erbij, het geweld van gisteren kwam enkel door "linkse mensen" ?
quote:
Zo lees ik dat bericht niet. Ik zie niks van dat rechts nooit geweld gebruikt.
pi_218837229
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt inmiddels helaas al zes topics lang geprobeerd om het standpunt bij rechtse users in de schoenen te schuiven dat zij dit zouden toejuichen of zo. Voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het letterlijk (meermaals) afgekeurd.

Dat laat zien dat er bij rechts wél genoeg zelfreflectie is, wat bij een deel van links helaas vaak afwezig is. Daarom waren er bijvoorbeeld nadat antifa als terreurorganisatie werd gecategoriseerd ook verscheidene boze en gefrustreerde reacties.
Oh nu opeens is die zelf reflectie er wél? In andere topics heb jij geen enkele moeite om bijvoorbeeld mensen die kritiek uiten op een bepaalde stroming niet weg te zetten als pro-terrorist.
pi_218837232
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wacht even, jij beticht dus medeusers van het toejuichen van de rellen in Den Haag (een flinke aantijging) en als je en dan is het aan anderen om dit te gaan ontkrachten? Als jij mensen hiervan zomaar beschuldigt, ligt de bewijslast toch echt bij jou.
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.
pi_218837241
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik heb ook niemand gezien die dit goedkeurt, het is wel continu in de schoenen geschoven.
pi_218837251
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Graag een quote waar ik zeg dat rechtse users de PVV slag om Den Haag toejuichen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Trouwens wel typisch dat na de verwoestingen in Den Haag en de gewelddadige aanslag op D66 rechtse users geen moment nemen om na te gaan of ze wellicht even in moeten binden. Aan de verkeerde kant staan. Of gewoon even geknipt en geschoren moeten worden. Neen! De slachtoffers van het extreme rechtse geweld hebben het zelf veroorzaakt!
pi_218837265
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Jap, dat zijn 2 verschillende dingen.
pi_218837270
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 18:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Dat werd niet gevraagd he