abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218844174
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 12:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Daar denken we dan anders over. Wilders met zijn #kominverzet hashtag waarvan ie kon weten dat dat een deel van zijn achterban dat opvat als een legitimatie om geweld tegen AZCs te gebruiken.
Zo kan je alles wel framen en er wat bij bedenken.

Het is niet zo duidelijk als 'wil je thiery dood zeg dan paf'. Daarbij het ik timmermans harder zien uit halen naar wilders dan de woordjes 'kom in verzet'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 22 september 2025 @ 16:29:58 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844184
quote:
Ach, Els. Probeert nog steeds te suggereren dat de antifa erachter zit.

Hopelijk krijgt ze nu eindelijk eens wat realiteitsbesef (en een social media verbod van haar ouders).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218844279
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Ach, Els. Probeert nog steeds te suggereren dat de antifa erachter zit.

Hopelijk krijgt ze nu eindelijk eens wat realiteitsbesef (en een social media verbod van haar ouders).
Die kans acht ik niet zo heel groot
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218844293
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo kan je alles wel framen en er wat bij bedenken.

Het is niet zo duidelijk als 'wil je thiery dood zeg dan paf'. Daarbij het ik timmermans harder zien uit halen naar wilders dan de woordjes 'kom in verzet'.
Journalisten zijn tuig van de richel
Kaag is een heks
Schoof is een eng mannetje dat op moet krassen
Asielzoekers moeten het land uitgeknikkerd worden
Halsema moet ["met het tuig"] het land uit
De rechterlijke macht is gestoord in dit land
Eric van der Burg is een eng mannetje en moet opkrassen

Allemaal aldus Geert. Intussen is bekend, en dat weet hij ook wel, dat na zo een opruiende tweet van hem zijn doelwitten extra veel bedreigingen krijgen.

Oh ja, Wilders vond Timmermans een "verschrikkelijk enge ophitser" :')
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218844417
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:48 schreef recursief het volgende:

[..]
Journalisten zijn tuig van de richel
Kaag is een heks
Schoof is een eng mannetje dat op moet krassen
Asielzoekers moeten het land uitgeknikkerd worden
Halsema moet ["met het tuig"] het land uit
De rechterlijke macht is gestoord in dit land
Eric van der Burg is een eng mannetje en moet opkrassen

Allemaal aldus Geert. Intussen is bekend, en dat weet hij ook wel, dat na zo een opruiende tweet van hem zijn doelwitten extra veel bedreigingen krijgen.

Oh ja, Wilders vond Timmermans een "verschrikkelijk enge ophitser" :')
Wat heeft wilders in de tussentijd naar zijn hoofd geslingerd gekregen?
En de niet gehoorde aanhang?

Ik snap de sentimenten wel. Let wel, voordat je het weer moedwillig verkeerd interpreteert: ik snap het gedrag afgelopen zaterdag dan weer niet.
1947-2016
pi_218844491
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je had het over Timmermans die harder zou uithalen dan Wilders. Ik zie de citaten graag tegemoet.
pi_218844638
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef recursief het volgende:

[..]
Je had het over Timmermans die harder zou uithalen dan Wilders. Ik zie de citaten graag tegemoet.
Dan 'kom in verzet'. Wat jij aanhaalt in je post.
Vorige week nog in de algemene beschouwingen.

Of gaan we de doelpalen opeens verzetten? Zou wel weer een typische actie van je zijn ja.
1947-2016
pi_218844725
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En de niet gehoorde aanhang?

Ik snap de sentimenten wel. Let wel, voordat je het weer moedwillig verkeerd interpreteert: ik snap het gedrag afgelopen zaterdag dan weer niet.
Goh vriendin. Lichter sentiment nu het blanke tuig is?
  maandag 22 september 2025 @ 18:08:57 #259
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218844778
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:29 schreef Caland het volgende:

[..] (en een social media verbod van haar ouders).
Ze is 26. :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218844796
Het was aangekondigd bij Dutch Hooligan Scene op facebook.

Politie liet ze naar het malieveld lopen:
twitter

https://x.com/MaryaWestland/status/1969349100194701426

Kortom is Van Zaanen al opgestapt?
pi_218844800
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2025 10:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies. Veel van die sombere verhalen over de Randstad komen vaak van mensen die er nauwelijks komen.

En als je mensen met een andere huidskleur per definitie heel spannend vindt, dan snap ik dat het even wennen is wanneer je uit Rectum in Overijssel komt en voor het eerst sinds tijden op koopavond door de Koopgoot wandelt.
Ach, ik vind het hele verhaal van 'Randstad mensen zijn goed en plattelandsmensen zijn vuile racisten' wel grappig. Apart soort van xenofobie op fok.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 22 september 2025 @ 18:14:37 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844808
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:12 schreef Nober het volgende:
Het was aangekondigd bij Dutch Hooligan Scene op facebook.

Politie liet ze naar het malieveld lopen:
[ x ]
https://x.com/MaryaWestland/status/1969349100194701426

Kortom is Van Zaanen al opgestapt?
Als deze demonstratie was verboden door de burgemeester kon je de reacties ook wel weer uittekenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 september 2025 @ 18:15:03 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844811
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 18:08 schreef Falco het volgende:

[..]
Ze is 26. :')
Het is nooit te laat om ermee te beginnen. Helemaal als je landelijk nieuws wordt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218844834
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 18:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Als deze demonstratie was verboden door de burgemeester kon je de reacties ook wel weer uittekenen.
Ze hadden die hooligans tegen kunnen houden in de Theresiastraat.
pi_218844839
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik vind de PVV ook niet extremistisch. Er wordt niet opgeroepen tot geweld, er is geen racisme, etc.
Ik kan me toch uitspraken herinneren over een kopvoddentaks en "willen jullie meer of minder Marokkanen" die toch wel redelijk racistisch overkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 22 september 2025 @ 18:20:23 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844844
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:18 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze hadden die hooligans tegen kunnen houden in de Theresiastraat.
Ga jij maar 1000 man tegenhouden die op dat moment nog niks verkeerd deden, succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218844858
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Ga jij maar 1000 man tegenhouden die op dat moment nog niks verkeerd deden, succes.
Ohja mag niet kan niet land Nederland. :')
  maandag 22 september 2025 @ 18:22:57 #268
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218844863
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ach, ik vind het hele verhaal van 'Randstad mensen zijn goed en plattelandsmensen zijn vuile racisten' wel grappig. Apart soort van xenofobie op fok.
Je legt woorden in mijn mond. Nergens zeg ik dat Randstadbewoners 'goed' zijn en plattelandsmensen 'vuile racisten'.

Als je dat eruit leest, heb je óf niet goed gelezen, óf een hardnekkige behoefte om je eigen karikatuur te bevestigen. Het zegt meer over jouw interpretatievermogen dan over mijn tekst. Oh en excuses als je daadwerkelijk uit Rectum komt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218844906
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je legt woorden in mijn mond. Nergens zeg ik dat Randstadbewoners 'goed' zijn en plattelandsmensen 'vuile racisten'.

Als je dat eruit leest, heb je óf niet goed gelezen, óf een hardnekkige behoefte om je eigen karikatuur te bevestigen. Het zegt meer over jouw interpretatievermogen dan over mijn tekst. Oh en excuses als je daadwerkelijk uit Rectum komt.
Was meer een algemene opmerking, want dat is de tendens die ik afgelopen dagen wel lees.

Mensen die bang zijn omdat ze opeens een gekleurd persoon zien.

En nee, ik heb nog nooit in de provincie gewoond (zoals dat heet). Al zullen er vast grappenmakers zijn die dit anders zien. En ik ben niet eens een kaaskop.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 22 september 2025 @ 18:34:25 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218844940
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Ohja mag niet kan niet land Nederland. :')
Had men weer zitten janken dat het demonstratierecht wordt ingeperkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218845052
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 18:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik kan me toch uitspraken herinneren over een kopvoddentaks en "willen jullie meer of minder Marokkanen" die toch wel redelijk racistisch overkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, zoals je zelf al zegt, zelfs een extreemlinkse rechter vond dat er geen sprake was van racisme ...
Mja
pi_218845089
Verdachten rellen Malieveld voor de rechter

quote:
Veertien verdachten die volgens het Openbaar Ministerie zaterdag betrokken zijn geweest bij de rellen op en rond het Malieveld in Den Haag moeten zich dinsdag voor de rechter verantwoorden. Hun zaken zijn gepland op een zogeheten supersnelrechtzitting.

Het Openbaar Ministerie heeft maandag 27 zaken beoordeeld van verdachten die nog vast zaten. Overige verdachten zijn eerder door de politie al op vrije voeten gesteld, de meesten van hen met een boete.

Naar de politierechter
Veertien verdachten moeten zich meteen op dinsdag voor de politierechter verantwoorden. Volgens het Openbaar Ministerie is het onderzoek in hun strafzaken afgerond, zodat die meteen afgedaan kunnen worden. Drie van de verdachten zijn minderjarig en staan op een besloten zitting bij de kinderrechter, de andere zittingen zijn openbaar.

Zeven verdachten worden dinsdag voorgeleid aan de rechter-commissaris met de vordering van het Openbaar Ministerie om hun voorarrest met veertien dagen te verlengen. In hun zaken is nog meer onderzoek nodig. Het Openbaar Ministerie is voornemens hen binnen die twee weken alsnog voor de politierechter te brengen.

Zes verdachten zijn door het Openbaar Ministerie heengezonden. Zij blijven verdachte, in hun zaken vindt nog verder onderzoek plaats.

Verdachten supersnelrecht
De verdachten die morgen op de supersnelrechtzittingen staan worden in de meeste gevallen verdacht van geweld tegen personen en/of goederen, om precies te zijn politieambtenaren en -voertuigen.

Het gaat om tien mannen en één vrouw. Hun leeftijd varieert van 16 tot 60 jaar. Ze komen uit Zuid-Holland (5x), Noord-Holland (3x), Friesland (1x), Drenthe (1x), Flevoland (1x), Gelderland (1x), Utrecht (1x) en Noord-Brabant (1x).

https://www.om.nl/actueel(...)veld-voor-de-rechter
pi_218845096
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
-
Ik heb er zoveel spijt van. X17
  maandag 22 september 2025 @ 19:01:29 #274
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218845098
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Verdachten rellen Malieveld voor de rechter
[..]

Ze hebben er 3 kinderen uit weten te trekken :') is toch ook wel weer bijzonder op zoveel manieren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218845119
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 17:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan 'kom in verzet'. Wat jij aanhaalt in je post.
Vorige week nog in de algemene beschouwingen.

Of gaan we de doelpalen opeens verzetten? Zou wel weer een typische actie van je zijn ja.
Als je op de persoonlijke toer gaat zijn we uitgepraat :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')