Ik dacht hetzelfde maar het is onder Bosz eigenlijk gebeurd, dat hij samen met Frenkie een gouden duo was in 2019 heeft ons waarschijnlijk op het verkeerde been gezet.quote:Op zondag 21 september 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ten Hag ook erg zoekende was en met Schöne de oplossing vond.
Klopt ook wel, ja. Die werd toen door Mourinho vrij succesvol geneutraliseerd. Speelde toen ook in een vergelijkbare rol.quote:Op zondag 21 september 2025 20:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde maar het is onder Bosz eigenlijk gebeurd, dat hij samen met Frenkie een gouden duo was in 2019 heeft ons waarschijnlijk op het verkeerde been gezet.
Normaal sta je gewoon 3-0 achter na een halfuur.quote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef Black-Death het volgende:
De 2-1 was wel echt heel slecht verdedigd, stonden er nog 2 van PSV vrij.
Gloukh nu wel basis neem ik aan.
En wat heeft Mokio misdaan?
En Taylor verzaakte bij de 1-0.
Het was van allebei echt slecht, waarbij Ajax denk ik wel het meest tevreden mag zijn met een punt gezien de wedstrijd. Maar allebei hadden ze hem flink kunnen winnen of verliezen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Normaal sta je gewoon 3-0 achter na een halfuur.
In de tweede helft was er wel een fase dat Ajax op 1-2 had kunnen/moeten komen, toen was PSV het echt helemaal kwijt. Geen idee wie er vandaag meer mogelijkheden heeft verprutst, Godts of Saibari.
Saibari inderdaad, de teringquote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de tweede helft was er wel een fase dat Ajax op 1-2 had kunnen/moeten komen, toen was PSV het echt helemaal kwijt. Geen idee wie er vandaag meer mogelijkheden heeft verprutst, Godts of Saibari.
Ja, een punt uit bij PSV is natuurlijk prima voor dit Ajax. Toch heeft Ajax wel echt enorme kansen gehad. Kon beide kanten op vallen. 2-2 is terecht.quote:Op zondag 21 september 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was van allebei echt slecht, waarbij Ajax denk ik wel het meest tevreden mag zijn met een punt gezien de wedstrijd. Maar allebei hadden ze hem flink kunnen winnen of verliezen.
Het gaat gebeuren boys. Ik ben te boeken voor feesten en partijen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie allen met grote vrees vrezen maar ik heb vannacht een visioen gekregen. Heitinga gaat de puzzelstukjes op zijn plek leggen. Minimaal kwartfinale Champions League, beker en kampioen.
Ik heb het gezien.
En als je je kansen maakt, staat het in de 60ste 3-3.quote:Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen op de plek van Godts. Verwacht dat hij effectiever is dan onze Belgische vriend namelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 20:28 schreef Makamba_ het volgende:
Edvardsen is best oke trouwens of niet? Is overal te vinden, verzaakt niet en speelt de bal af aan de juiste partij.
(Alles wat een buitenspeler niet moet doen overigens)
Maakte vorig jaar ook al een paar nuttige goals, in tegenstelling tot Godts is zijn afwerking wel op orde.quote:Op maandag 22 september 2025 05:37 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen op de plek van Godts. Verwacht dat hij effectiever is dan onze Belgische vriend namelijk.
Met hangen en wurgen een gelijkspel tegen PSV en de vlag kan uit bij wottequote:Op maandag 22 september 2025 00:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat gebeuren boys. Ik ben te boeken voor feesten en partijen.
Als je met de Baas en Sutalo centraal achterin speelt, Ikatura op 6, dan kan Mokio perfect op linksback. Dan heb je een heleboel problemen opgelost. Dit wordt in div podcasts / fora waarin mensen zitten die echt wel wat weten over tactiek en zich verdiept hebben in waar spelers al gespeeld hebben, enz... ook al wekenlang aangegeven.quote:Op zondag 21 september 2025 21:19 schreef Black-Death het volgende:
De 2-1 was wel echt heel slecht verdedigd, stonden er nog 2 van PSV vrij.
Gloukh nu wel basis neem ik aan.
En wat heeft Mokio misdaan?
En Taylor verzaakte bij de 1-0.
Klasse Schönequote:Op zondag 21 september 2025 20:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ten Hag ook erg zoekende was en met Schöne de oplossing vond.
Liever naīve dan depressief maatquote:Op maandag 22 september 2025 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met hangen en wurgen een gelijkspel tegen PSV en de vlag kan uit bij wotte
Oh My Godtsquote:Op maandag 22 september 2025 00:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En als je je kansen maakt, staat het in de 60ste 3-3.
Godts. The fuck man.
Kerel die had 2 ballen moeten afleggen. Wat een eikel.quote:Op zondag 21 september 2025 19:53 schreef William_Papadin het volgende:
Godts mag wel leren afmaken zeg. Wat was die vandaag matig in de afronding. Lijkt ook stijf rechts te zijn.
In de 2de helft dat uitverdedigen door het midden heen en dan echt direct de bal verspelen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:51 schreef dimmak het volgende:
Die achterlijke debiel van een Wijndal moet zsm naar de bank toe. Wat haalt die gast af en toe uit joh?
De Frank de Boer special.quote:Op maandag 22 september 2025 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Het zal me niks verbazen dat na gisteren het elftal door toevalligheden in elkaar gaat vallen en dat het gaat lopen... wat normaal zou gebeuren als je als goede trainer je spelers uberhaupt op hun logische positie neerzet.
Het gevaar bij hem is vooral dat hij denkt dat hij goed is, en dingen probeert die hij niet kan. Als hij naar zijn beperkingen zou spelen, en zijn eigen zwakke punten zou kennen, zou het minder gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 09:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de 2de helft dat uitverdedigen door het midden heen en dan echt direct de bal verspelen.
Wat een tering kneus zeg, die mag van mij echt op de bank in kleedkamer 2. Die kan er echt geen kut van.
Ja, ik irriteer me hier mateloos aan. Net als dat duo Koeman en Depay.quote:Op maandag 22 september 2025 10:22 schreef papert het volgende:
[..]
Het gevaar bij hem is vooral dat hij denkt dat hij goed is, en dingen probeert die hij niet kan. Als hij naar zijn beperkingen zou spelen, en zijn eigen zwakke punten zou kennen, zou het minder gevaarlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |