SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Soeverein, logisch dat hij geen belasting betaalt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max soeverein tot nu toe, maar dit is nog niet gespeeld,.. kan nog van alles gebeuren
Was een kusje.quote:
Dat heet Monegaskischquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soeverein, logisch dat hij geen belasting betaalt.
een klapband op het rechte stuk zou prima zijnquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
Norris ook 35 ronden op de mediums
bizar
je zou denken dat het een keer mis moet gaanquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
een klapband op het rechte stuk zou prima zijn
Die gaat straks ook nog naar rood, als ie die nog heeftquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat Norris zo lang door kan gaan
Nou ja dat hebben we hier al eens gezien, met daarna een zeldzaam foutje van de goat tijdens de herstart.quote:Op zondag 21 september 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou denken dat het een keer mis moet gaan
Paniek strategie.quote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Och, komt niet dichterbij.quote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
maar dat was binnen het window waarin de banden konden functionerenquote:Op zondag 21 september 2025 14:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja dat hebben we hier al eens gezien, met daarna een zeldzaam foutje van de goat tijdens de herstart.
Dat window lijkt wel oneindig grootquote:Op zondag 21 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat was binnen het window waarin de banden konden functioneren
Nee, het zou heel bijzonder zijn als de RBR zelfs daar nu opeens goed blijkt. Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zondag 21 september 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Singapore is het grote vraagteken. Eerlijk gezegd verwacht ik geen wonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |