Wij hebben dat niet nodig, we zijn geen Belgen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we een HOLLANDSE medaille claimen als Janssen iets wint?
Begn op 2 sportschoenen, daarna op één en een werpschoen en nu leek het op één werpschoen en een willekeurige witte sneakerquote:
Dit oogt niet als de goede schoenen neequote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Begn op 2 sportschoenen, daarna op één en een werpschoen en nu leek het op één werpschoen en een willekeurige witte sneaker
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar als ik dan al hoor dat Schilder pas sinds 2 weken die regengripschoenen had dan denk ik dat hier ook niet iedereen dat soort schoenen heeft.
Ik denk wel nieuwe droge, voordat ze begonnen zag ik ze met 2 wagentjes vol met pakken handdoeken komen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens krijgen ze het niet meer droog. Ze komen telkens met de al kletsnatte handdoeken vegen.
Redelijk wat, goed volk die JAPANNERS.quote:
Hij weet dat ie bij de volgende beurt een grotere afstand mag proberen net als bij het hoogspringen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gudzius slaat een beurt over, dat zie je ook niet vaak bij werponderdelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |