Even opschrijven in haar boekje.quote:
De NOS stapt op de bandwagon.quote:4x100 meter (m) | Toch een klein beetje Nederlands goud
De Nederlandse mannen pakten een prachtige bronzen medaille, maar ook de gouden plak heeft een klein Nederlands randje.
Noah Lyles, de wereldkampioen op de 200 meter, trainde namelijk de laatste maanden in het Olympisch stadion in Amsterdam. Hij kwam net juichend over de streep als laatste sprinter van de Amerikaanse ploeg.
Stukje luie dondersquote:Op zondag 21 september 2025 14:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die plofzak hadden ze ook wel even droog kunnen maken
Wij hebben dat niet nodig, we zijn geen Belgen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we een HOLLANDSE medaille claimen als Janssen iets wint?
Begn op 2 sportschoenen, daarna op één en een werpschoen en nu leek het op één werpschoen en een willekeurige witte sneakerquote:
Dit oogt niet als de goede schoenen neequote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Begn op 2 sportschoenen, daarna op één en een werpschoen en nu leek het op één werpschoen en een willekeurige witte sneaker
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 september 2025 15:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar als ik dan al hoor dat Schilder pas sinds 2 weken die regengripschoenen had dan denk ik dat hier ook niet iedereen dat soort schoenen heeft.
Ik denk wel nieuwe droge, voordat ze begonnen zag ik ze met 2 wagentjes vol met pakken handdoeken komen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens krijgen ze het niet meer droog. Ze komen telkens met de al kletsnatte handdoeken vegen.
Hij weet dat ie bij de volgende beurt een grotere afstand mag proberen net als bij het hoogspringen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gudzius slaat een beurt over, dat zie je ook niet vaak bij werponderdelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |