Anna is inmiddels toch een afvallige?quote:Op zondag 21 september 2025 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd tegen christenfundamentalisten
God straft meteenquote:Op zondag 21 september 2025 12:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Anna is inmiddels toch een afvallige?
Dygert is expected 4e bij Tp1 dus in ieder geval niet voor de winstquote:Op zondag 21 september 2025 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd leuk dit soort virtuele tijdsverschillen waarbij je geen idee hebt of het daadwerkelijk op waarheid gebaseerd is.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 21 september 2025 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is dit voor spuuglelijk Spaans tricot.
Wij juichen niet voor Volleringquote:
Dat is een referentie op een moment in de koers dat Vollering nog op de 'vlakke' aanloop zit. Het kan prima dat ze rustig is begonnen omdat ze haar tijd wil pakken op de klim.quote:Op zondag 21 september 2025 12:27 schreef Szura het volgende:
Als Vollering hier gedeeld 1 is, wat was dat verschil net in beeld dan
Beetje arbitrair om dat zo te presenteren maar okéquote:Op zondag 21 september 2025 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een referentie op een moment in de koers dat Vollering nog op de 'vlakke' aanloop zit. Het kan prima dat ze rustig is begonnen omdat ze haar tijd wil pakken op de klim.
Maar dat is wat ze altijd doen. We zien nu toch ook een verschil van 3 seconden tussen Vollering en Reusser, terwijl Vollering nog bijna een kwartier te rijden heeft voordat ze op hetzelfde punt is.quote:Op zondag 21 september 2025 12:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Beetje arbitrair om dat zo te presenteren maar oké
De snor vs de neusquote:Op zondag 21 september 2025 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
De snor is nog niet helemaal kansloos want tot nu toe niemand die bij haar in de buurt komt in het laatste deel
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 21 september 2025 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We kunnen naar het atletiek en de F1
En nu weer, kan echt nietquote:Op zondag 21 september 2025 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Henderson wordt serieus gepaced, dit kan niet.
Lekker dernyrijdenquote:Op zondag 21 september 2025 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering heeft nog maar 2 tellen op Henderson.
Dat kan toch bijna niet? Dat is op 2.5 minuut. Ah, ik moet natuurlijk naar de nr. 6 kijken, dat was op 1.5 minuut.quote:Op zondag 21 september 2025 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Henderson opeens 7e expected, lol.
Muntjes op de kasseienquote:Op zondag 21 september 2025 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Henderson opeens 7e expected, lol.
Daar heeft Vollering ruim 40 seconden voorsprong op bij tp3. Nou ja dat mag ze nog verliezen op Reusser vanaf tp3quote:Op zondag 21 september 2025 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan wordt Chapman het grote gevaar, en die ging serieus harder omhoog dan Van der Breggen.
19.quote:Op zondag 21 september 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar heeft Vollering ruim 40 seconden voorsprong op bij tp3
Nederland moet Anna maar vroeg vooruit schuiven.quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit ziet wordt de wegrit voor veel rensters een drama
Voor veel renners ook, zoals verwacht een loodzwaar parcours.quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
Lijkt me sowieso verstandig om een sterke renner mee te hebben die dan weinig doet in kopgroep.quote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland moet Anna maar vroeg vooruit schuiven.
Ook nog een klimmetjes van 800m aan 8%. Dit wordt echt een slagveld.quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Faraday01 het volgende:
Mannen hebben er nog wel een extra klimmetje bij.quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Geloof trouwens niet dat Pogi op dit parcours Evenepoel echt kan bedreigen
Heb je de ploeg van de Franse dames gezien, die kunnen alles dichtrijden voor PFPquote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso verstandig om een sterke renner mee te hebben die dan weinig doet in kopgroep.
Er zullen weinig ploegen zijn die de gaten dicht kunnen rijden.
Zou wel pijnlijk zijn voor evenepoel. Maar ik zie het wel gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Ja eens, daar erger ik me ook al jaren aan. Het is een super informatieve toevoeging aan de registratie van zo'n tijdrit, maar om een of andere reden doen ze dat de laatste jaren bijna nooit meer. Want waarom zouden we de kijker ook op een eenvoudige manier meer informatie verschaffen?quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Aguero het volgende:
Die graphics zonder mee schuivende posities/namen blijft waardeloos.
Ik weet het niet, met Pogacar weet je het nooit. Door mijn achterstand in de prono heb ik daar op Pogi gegokt. Dat is vooral vanwege de grote achterstand. Niet dat het tot nu toe gewerkt heeftquote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Bij de dames zijn de verschillen in niveau nog groter achter de top. 20 finishers of zo?quote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor veel renners ook, zoals verwacht een loodzwaar parcours.
Waarbij PFP zelf eigenlijk het grootste vraagteken isquote:Op zondag 21 september 2025 13:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je de ploeg van de Franse dames gezien, die kunnen alles dichtrijden voor PFP
Kerbaol viel niet mee vandaag.quote:Op zondag 21 september 2025 13:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je de ploeg van de Franse dames gezien, die kunnen alles dichtrijden voor PFP
Mannen zijn afhakers?quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef Faraday01 het volgende:
Nagekeken: In Duitama 20 finishers bij de mannen en 88 bij de dames
Daar gaat Vollering gewoon achter aan rijdenquote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederland moet Anna maar vroeg vooruit schuiven.
Precies, Nederland moet er gewoon een afvallingskoers van maken en dan maar hopen dat Vollering goed genoeg is.quote:Op zondag 21 september 2025 13:16 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Daar gaat Vollering gewoon achter aan rijden
Alleen is Vollering wel beter dan de snor?quote:Op zondag 21 september 2025 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies, Nederland moet er gewoon een afvallingskoers van maken en dan maar hopen dat Vollering goed genoeg is.
Dankzij gazelle een link met afrika?quote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jemig, Erik Breuking.
Minachting van de kijker.
Hij is lekker aan het stoempen.quote:Op zondag 21 september 2025 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gozer uit Soedan is rustig om zich heen aan het kijken, genietend van het decor.
Aan zijn tempo te zien zouden we hem bij kunnen houden.
Op dit tempo gaat hij zelfs nog ingehaald worden door Evenepoel.quote:Op zondag 21 september 2025 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is lekker aan het stoempen.
Deze grap heeft Jeroen al twee keer gemaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:50 schreef TommyL0204 het volgende:
BK arena. Ik weet genoeg, Remco wint
Je zou zeggen dat je iemand met een bovengemiddelde VO2-max een paar keer laat fietsen je al een snellere renner hebt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:47 schreef wimderon het volgende:
Dictor Mut is nog een stukje langzamer dan zijn landgenoot.
Ja 100%.quote:Op zondag 21 september 2025 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je iemand met een bovengemiddelde VO2-max een paar keer laat fietsen je al een snellere renner hebt.
Daar verwacht ik nog wel enigszins wat van. Die zou Vermeersch wel moeten kunnen hebben.quote:Op zondag 21 september 2025 15:12 schreef Szura het volgende:
Regisseur iserg geïnteresseerd in Leonard
Is ie al 45 or zo?quote:Op zondag 21 september 2025 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij staan volledig achter dommekracht Moise Mugisha.
Eddy the Eaglequote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef TommyL0204 het volgende:
Edward op 38 minuten van Vermeersch
In Rwanda is iedereen geboren op 1 januari, het jaar mag je zelf uitkiezen.quote:
Bij zo'n bericht had ik verwacht dat ie in de buurt zou zitten van Vermeersch.quote:Op zondag 21 september 2025 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Byron Munton heeft de Portugese brandstof meegenomen.
Dat zit ie?quote:Op zondag 21 september 2025 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij zo'n bericht had ik verwacht dat ie in de buurt zou zitten van Vermeersch.
Een zienerquote:Op zondag 21 september 2025 15:12 schreef Szura het volgende:
Regisseur iserg geïnteresseerd in Leonard
De laatste maand maakt hij het wielrennen belachelijkquote:Op zondag 21 september 2025 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Del Toro, die heeft zich wel onsterfelijk belachelijk gemaakt in de Giro.
Lekker statpadden tegen 'Filippo Magli' en 'Ben Granger'.quote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
De laatste maand maakt hij het wielrennen belachelijk
Dat zou uitstekend zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Romeo gaat schroeien.
Aldus hemzelf.
Dat is hier zelfs voor Vine niet mogelijk.quote:
Gewoon dom rechtdoor toch meestal?quote:Op zondag 21 september 2025 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is hier zelfs voor Vine niet mogelijk.
Dat is altijd als die in gaat dekken. Als die heel ambitieus is dan valt het steevast tegen. Stukje druk.quote:
Zet je tv eens aan Bob.quote:Op zondag 21 september 2025 15:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon dom rechtdoor toch meestal?
Al kan wellicht een knullige val op de kasseien nog.
quote:Op zondag 21 september 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zet je tv eens aan Bob.
Zou hij mogen van Matxin?quote:Op zondag 21 september 2025 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje Del Toro; schrijf die maar op voor volgende week.
Je moet een paar keer overstappen, maar het is te doen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk, Afrika. Ik zou ook wel eens naar Afrika willen. Wel lastig bereikbaar met het ov.
Ik denk dat Del Toro er schijt aan heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou hij mogen van Matxin?
Wellens wou niet rijden vanwege ploegbelangen, McNulty evenmin. Lachwekkend allemaal.
Steef is al een paar jaar gebrouilleerd met Rwanda.quote:Op zondag 21 september 2025 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Staat onze STEEF ook ergens met zijn camper? Als initiator van dit WK hoort hij daar te zijn.
quote:Op zondag 21 september 2025 16:00 schreef TLC het volgende:
Ik haal Del Toro en Del Grosso altijd door elkaar![]()
Ja waarschijnlijk toch wel de nieuwe Pogacar. Tactisch wel (nog?) dommer.quote:Op zondag 21 september 2025 15:39 schreef Szura het volgende:
[..]
De laatste maand maakt hij het wielrennen belachelijk
Benicio del Grossoquote:Op zondag 21 september 2025 16:00 schreef TLC het volgende:
Wellens zou moeten achtervolgen voor iemand van een ander team, daar is bij Del Toro geen sprake van.quote:Op zondag 21 september 2025 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou hij mogen van Matxin?
Wellens wou niet rijden vanwege ploegbelangen, McNulty evenmin. Lachwekkend allemaal.
Belediging voor Del Grossoquote:Op zondag 21 september 2025 16:00 schreef TLC het volgende:
Volgens de routeplanner bijna 10Mm. Dat is zelfs voor Steef niet te doen.quote:Op zondag 21 september 2025 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Staat onze STEEF ook ergens met zijn camper? Als initiator van dit WK hoort hij daar te zijn.
Achter je sta-bureau wielrennen kijken, Thijs Z. vindt hier wel wat van.quote:Op zondag 21 september 2025 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga staan voor de dubbele Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen. En dit klopt nog ook, want ik heb een zit/sta-tafel
Er gelden verzachtende omstandigheden. Ik heb het stuk stront gespeeld in de prono.quote:Op zondag 21 september 2025 15:56 schreef Szura het volgende:
@:diegofuser gaat woest zijn als hij de uitslag van Van Wilder ziet
Een paar tellen sneller dan Leknessund is toch geen schroeien? Vind het vooralsnog juist behoorlijk teleurstellend voor een parcours met anderhalve bocht.quote:
Nette callquote:Op zondag 21 september 2025 16:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Er gelden verzachtende omstandigheden. Ik heb het stuk stront gespeeld in de prono.
quote:Op zondag 21 september 2025 16:07 schreef wimderon het volgende:
Spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wel expected 2, dan kan hij er ook niet ver vandaan zitten.quote:Op zondag 21 september 2025 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar komt er niet aan TP1, 2e expected.
Maximaal 2 secondenquote:Op zondag 21 september 2025 16:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel expected 2, dan kan hij er ook niet ver vandaan zitten.
Ja dusquote:Op zondag 21 september 2025 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco moet in dit eerste deel toch flink wat tijd kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |