Het geld moet er uiterlijk 11 februari opstaan en kan er 1 maart weer vanaf .Dat is nog geen 3 weken. Nergens staat dat het er een volle maand op moet staan. Ik denk dat ik het ga doen. Ik zie ook de nationale keuzekaart staan. Daar doen winkels aan mee waar ik wel koop.quote:Op donderdag 29 januari 2026 04:30 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dan kom je ongeveer op 3,5% 'rente' uit obv 5/6 weken. Niet heel veel meer dan garantibank mij nu biedt. Actie zal misschien 8 euro extra opleveren.
Doe ik misschien ook wel. Bon van bol.com komt altijd wel op.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:57 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Het geld moet er uiterlijk 11 februari opstaan en kan er 1 maart weer vanaf .Dat is nog geen 3 weken. Nergens staat dat het er een volle maand op moet staan. Ik denk dat ik het ga doen. Ik zie ook de nationale keuzekaart staan. Daar doen winkels aan mee waar ik wel koop.
Ik vraag mij alleen af of je die kunt kiezen. Ik zie op de afbeelding die ik ergens tegenkwam alleen maar b merk bonnen staan.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Doe ik misschien ook wel. Bon van bol.com komt altijd wel op.
https://www.keuzekaart.nl/quote:Op zondag 1 februari 2026 21:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of je die kunt kiezen. Ik zie op de afbeelding die ik ergens tegenkwam alleen maar b merk bonnen staan.
Beleggen is niet zonder risico en geen sparen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef blomke het volgende:
[..]
ETF S&P500: +14% in 2025,
VanEck Semiconductor ETF: +50% "" ""
Dit kunnen ze alleen bij bunq verzinnen.quote:Met je bunq spaarrekening krijg je altijd de best mogelijke rente op je spaargeld. Je ontvangt tot wel 2,01% rente, en je geld blijft altijd toegankelijk.
Je kunt momenteel al 2 keer per maand gratis geld opnemen. En dankzij feedback van bunqers zoals jij kun je vanaf nu, in noodgevallen of zodra je je geld nodig hebt, op elk moment bij je spaargeld. Voor elke extra opname ruil je simpelweg de rente in die je over de laatste vier paydays hebt verdiend.
Inderdaad, een rare tent. Ook dat geneuzel over de drempel en hoe ze dat toepassen. Kreeg opeens een kleine 40 ¤ per maand minder rente. Saldo overgeheveld naar Nexent, van harte aanbevolen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:13 schreef KrekelJapie het volgende:
Inruil 4 dagen rente bij noodopname bunq:
[..]
Dit kunnen ze alleen bij bunq verzinnen.
Heb je garantibank al? 2,8% voor 6mnd vrij opneembaar.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn deposito mwt 3,43% liep vandaag af 😭 Nu moet ik iets nieuws verzinnen. Vanavond maar eens over buigen en beslissen of het een nieuwe depositoladder wordt of dat ik beleggen ga proberen.
Nee, interessante tip. Kun je na 6 maanden je geld daar gewoon weer weghalen?quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:15 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Heb je garantibank al? 2,8% voor 6mnd vrij opneembaar.
Ja. Ze hebben alleen geen instant overboeking, daar moet je wel even rekening mee houden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nee, interessante tip. Kun je na 6 maanden je geld daar gewoon weer weghalen?
Beleggen! Spreiding in ETF's, maandelijks opbouwen. Heb diverse ETS's met een hoog dividend ("distributing"): +5% in een paar weken.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn deposito mwt 3,43% liep vandaag af 😭 Nu moet ik iets nieuws verzinnen. Vanavond maar eens over buigen en beslissen of het een nieuwe depositoladder wordt of dat ik beleggen ga proberen.
Wat bedoel je met maandelijks opbouwen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Beleggen! Spreiding in ETF's, maandelijks opbouwen. Heb diverse ETS's met een hoog dividend ("distributing"): +5% in een paar weken.
Als je het geld naar Garantibank overboekt is dat wel instant. Maar terug dus niet (nog niet geprobeerd) als ik je goed begrijp.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben alleen geen instant overboeking, daar moet je wel even rekening mee houden.
Terug niet inderdaad. Opdrachten die ik in het weekend wil inplannen voor na het weekend werkt ook niet altijd. Verder geen problemen met deze bank.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je het geld naar Garantibank overboekt is dat wel instant. Maar terug dus niet (nog niet geprobeerd) als ik je goed begrijp.
Inleggen. Om spreiding in de tijd te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:56 schreef EsserS het volgende:
[..]
Wat bedoel je met maandelijks opbouwen?
Ja, dat doe ik nu met 1-jrs deposito's maar per 4 (vaste) maanden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Inleggen. Om spreiding in de tijd te krijgen
Perfect! Welk rente-%?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:40 schreef EsserS het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu met 1-jrs deposito's maar per 4 (vaste) maanden.
Ik ben al dagen bezig met het openen van een account. Schiet niet erg op met Garanti...quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:15 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Heb je garantibank al? 2,8% voor 6mnd vrij opneembaar.
Het kan even duren maar als alles er door is werkt het prima. Ook de app.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ben al dagen bezig met het openen van een account. Schiet niet erg op met Garanti...
Klopt het dat ze geen fatsoenlijke app hebben?
Er is wel een fatsoenlijke app, maar die heeft geen fatsoenlijke naamquote:Op maandag 9 februari 2026 20:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ben al dagen bezig met het openen van een account. Schiet niet erg op met Garanti...
Bijzonder, bij mij was het zo gefixt. Tot op heden geen klachten, de rente komt in de app mooi binnen. Al ontvang je die pas echt op 1 januari.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:06 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |