Cadeaus maken voor opa&omaquote:Op zondag 21 september 2025 11:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mbt Debbie:
Echt serieus hoeveel fotoshoots wil en kan je hebben in je leven?
Wat moet je met al die foto's? Wat doe je met de vorige?
Elke maand? Arme opa en omaquote:Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Cadeaus maken voor opa&oma
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅quote:Op zondag 21 september 2025 11:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Elke maand? Arme opa en oma
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Wat ziet Debbie er leuk uit vandaag!
Het kan dus wel
Hierna krijgt ze PEM.quote:Op zondag 21 september 2025 11:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als ze het wel kan ze het, er fatsoenlijk uitzien, de dag doorkomen zonder LC of PEM en temperaturen.
Maar wel alleen als ze iets gaat doen wat zij leuk vindt.
Ik denk niet dat rollie mee is voor de fotoshoot.
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deedquote:Op zondag 21 september 2025 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hierna krijgt ze PEM.
Op insta vroeg iemand haar hoe het kan dat de vermoeidheidkliniek haar adviseert om zoveel te slapen. Dit ontwijkt ze trouwens vakkundig door niet te zeggen wat het advies is. Volgens Debbie krijgt ze PEM als ze niet slaapt. Rest van de dag dus in haar nest. Maar… de foto’s van en met de pompoenen zijn weer gemaakt! Lijkt me heerlijk dat je als kind later zoveel herinneringen hebt aan een slapende moeder en aan fotoshoots. Precies wat een kind nodig heeft.
Keihard bewijs van de leuke dingen die ze deden.quote:Op zondag 21 september 2025 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Later zeggen de kinderen dat ze nooit wat deden en ze enkel op haar bed lag... en dan roept Debbie dat dat onzin is en haalt alle fotoshoots uit de kast als bewijs dat ze zoveel met ze deed
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.quote:Op zondag 21 september 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een vork werkt ook. Maar goed, ze heeft weer meuk in handen. Daar gaat ze lekker op. Gelukkig ook weer iets gevonden om over te klagen op de zondagochtend. Arme Sanneke doet het toch nooit goed.
Zo leuk zijn je (klein)kinderen toch ook weer niet lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2025 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Met iedere gelegenheid is er weer een nieuw item met foto van het gezin 😅
Oeps, niet handig gesplitst in mijn bericht. Dat wat jij vet drukte in mijn quote sloeg op hetgeen Sanneke vertelde over de ziekenhuisbezoeken aan haar vader en moeder. Of ze nu vaak gaat of niet, ze kan het nooit goed doen.quote:Op zondag 21 september 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Joh, ik ken dat apparaat niet. En vroeg het me af hoe dat werkt, vandaar dat er een vraagteken achter mijn zin stond.
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣quote:Op zondag 21 september 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Cadeaus maken voor opa&oma
Denk dat ze dat alleen gedaan heeft omdat er een fotoshoot op het programma staatquote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Het kan dus wel
Dat klef zegt bij haar echt precies niks als je kijkt hoe ze met haar vader en broer omgaat.quote:Op zondag 21 september 2025 13:45 schreef Moondance het volgende:
De Juicekanalen posten dat Michelle bij Ken Sushi gezien was uit eten met een man, leek vrij klef en een date maar er stond ook al wel bij dat ze natuurlijk ook met normale vrienden zo loopt te kleffen. Zag wel dat zij zelf in haar stories ook postte dat ze bij Ken Sushi was, maar niet zichtbaar met wie.
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.quote:Op zondag 21 september 2025 12:32 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Wij laten elk jaar in september foto’s maken van met name de kinderen en een paar van het complete gezin. Zodat we straks mooie foto albums hebben van newborn tot 18 jaar. Moest dit jaar aan Debbie denken en voelde me toch een tikje ongemakkelijk 🤣
En kijk dr stralen met dr pompoenen 🤩quote:Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel wat anders dan zes keer per jaar.
Ja ze zat met kerst bij haar pa op schoot, hoeveel kleffer wil je het hebben? 🤣quote:Op zondag 21 september 2025 14:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat klef zegt bij haar echt precies niks als je kijkt hoe ze met haar vader en broer omgaat.
Zeker! En ze plaatst meer foto's van Liam en Jay ipv Zoë.. ook positief 😅quote:Op zondag 21 september 2025 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En kijk dr stralen met dr pompoenen 🤩
En om nog iets positiefs te melden, wel een leuk uitje voor de kinderen!
Ja valt mij ook op. Maar ergens vind ik het voor de kinderen heel erg dat hun moeder zo zichzelf kwijt is geraakt in de relatie met de poly.quote:Op zondag 21 september 2025 14:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind het contrast bij de poly wel opvallend. Bij MB worden de plaatjes nog maximaler en meer insta perfect, bij JVP wordt het lekker simpel en "normaal". (Normaal in mijn ogen zal ik erbij zeggen).
Misschien bloeit ie wel helemaal op, op de camping. Vond het contrast tussen hem en Michelle best groot, vind hem wat "simpeler" overkomenquote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ja valt mij ook op. Maar ergens vind ik het voor de kinderen heel erg dat hun moeder zo zichzelf kwijt is geraakt in de relatie met de poly.
Ineens was hun moeder een kopie van mama Mies, moesten ze in beige pakjes lopen met loafers eronder en hadden ze hun moeder ineens te delen met 6 andere mensen.
En papa Koen, ik heb altijd gezegd dat ik het een mietje vind. Maar hij heeft alles laten gebeuren. En likt nu z’n wonden op een camping.
De jaren met michelle is hij volledig afhankelijk geweest van de familie walk. Zijn familie amper nog toe gelaten. Hoe naief. Hij werkte zelfs voor het bedrijf van pa walk. Het zal niet mee vallen om een eigen leven op te bouwen.
Ik dacht; zullen we dat nou eens allemaal massaal gaan sturen naar haar. Reageren op de positieve dingen. De rest negeren.quote:Op zondag 21 september 2025 11:23 schreef Earring het volgende:
Het kan dus wel
Daarna komt dan weer een relaas over maskers, grenzen over gaan, ik ben nog steeds heel ziekquote:Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik dacht; zullen we dat nou eens allemaal massaal gaan sturen naar haar. Reageren op de positieve dingen. De rest negeren.
Dat is het enige wat ze überhaupt laat staan... ze krijgt genoeg positive berichten van mensen die haar nog maar kort volgen... als we nog meer lof gaan geven gaat ze zich enkel maar raarder gedragenquote:Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik dacht; zullen we dat nou eens allemaal massaal gaan sturen naar haar. Reageren op de positieve dingen. De rest negeren.
Ja want we mogen vooral niet vergeten dat ze heel heel heel erg ziek is. En dat ze hier 3 weken van bij moet komen en dat ze weinig andere dingen kan en eigenlijk nooit tijd heeft voor zichzelf. Die vrouw weet van alle positieve dingen binnen een nano-seconde iets negatiefs te maken.quote:Op zondag 21 september 2025 16:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze überhaupt laat staan... ze krijgt genoeg positive berichten van mensen die haar nog maar kort volgen... als we nog meer lof gaan geven gaat ze zich enkel maar raarder gedragen
Haha die zijn er wel, maar niet op zondag openquote:Op zondag 21 september 2025 13:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie had geen pompoenveldje dichterbij huis kunnen vinden? Vanuit Barneveld is t (ongeveer) een uur rijden
Ik mis de kleurplaten 🫣😆quote:Op zondag 21 september 2025 17:30 schreef Memm het volgende:
Dit schreeuwt om een kleurplaat, maar nee, nee ik hou mij in.🙈🙊🎃
Prachtige foto's van Deb, hopelijk houd ze die positieve flow vast en kan ze weer een beetje door met leven...
Ohnee direct erna post ze een story een oude reel over hoe long-covid haar leven compleet in zn greep heeft. En in de comments onder "schapen-knuffelen-filmpje" mensen erop wijzen dat zoveel slapen wel goed is want dat heeft ze nodig ander krijgt ze PEM.
Jammer. #ikbennietonzichtbaar.
Nee zeker niet in je elektrische rolstoel, aandacht genoeg. 🫠
Ik krijg bij haar echt het idee dat ze nog een heel relaas gaat plaatsen dat ze naar de noodopvang moest door haar ex. Ik vind haar echt super naar doen tegenover hem. Ik vond al vanaf meer dan verwacht dat er een kenau vibe om haar heen hangt maar goed, dat is natuurlijk gewoon een gevoel. Wie weet was/is hij naar haar toe ook geen schatje geweest.quote:Op zondag 21 september 2025 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij drielingmoeder Fahishta vliegt het geld er ook uit zo na het leger des heils
Precies dit. Ik kan wel leuk iets plannen, maar de keren dat ik het af moest zeggen omdat het me die dag niet ging lukken zijn helaas niet meer op 1 hand te tellen. Alle uitjes die draaien om Mw Lether zijn nog NOOIT afgezegd.quote:Op zondag 21 september 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe vaak is een fotoshoot bij de familie Lether niet doorgegaan omdat Debbie de energie niet had?
Is nooit voorgekomen. Dat vind ik niet raar, dat vind ik vooral heel bijzonder.
Je kan wel geld hebben en geen huis toch. Niemand zit voor zijn lol met kleine kinderen in de opvang.quote:Op zondag 21 september 2025 18:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bij drielingmoeder Fahishta vliegt het geld er ook uit zo na het leger des heils
Ja idd en ze zal ook wel aardig hebben kunnen sparen en dat huis moet ook ingericht worden. En een koelkast en tv zijn toch normale dingen?quote:Op zondag 21 september 2025 18:42 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Je kan wel geld hebben en geen huis toch. Niemand zit voor zijn lol met kleine kinderen in de opvang.
De vragendokter heeft dit weekend aandacht voor pais ziekten en deelt stories van mensen met de #ikbennietonzichtbaar. Gelukkig heeft ze van Debbie nog niet gedeeld volgens mij.quote:Op zondag 21 september 2025 17:30 schreef Memm het volgende:
Dit schreeuwt om een kleurplaat, maar nee, nee ik hou mij in.🙈🙊🎃
Prachtige foto's van Deb, hopelijk houd ze die positieve flow vast en kan ze weer een beetje door met leven...
Ohnee direct erna post ze een story een oude reel over hoe long-covid haar leven compleet in zn greep heeft. En in de comments onder "schapen-knuffelen-filmpje" mensen erop wijzen dat zoveel slapen wel goed is want dat heeft ze nodig ander krijgt ze PEM.
Jammer. #ikbennietonzichtbaar.
Nee zeker niet in je elektrische rolstoel, aandacht genoeg. 🫠
Zij maakt echt continu sneertjes richting hem. Ik denk dat zij het flink achter de ellebogen heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 18:09 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar echt het idee dat ze nog een heel relaas gaat plaatsen dat ze naar de noodopvang moest door haar ex. Ik vind haar echt super naar doen tegenover hem. Ik vond al vanaf meer dan verwacht dat er een kenau vibe om haar heen hangt maar goed, dat is natuurlijk gewoon een gevoel. Wie weet was/is hij naar haar toe ook geen schatje geweest.
Ik vind een tv van 1600 euro en een koelkast van 1000 best prijzig hoor. Ik wou dat ik dat kon als alleenstaande moeder…quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja idd en ze zal ook wel aardig hebben kunnen sparen en dat huis moet ook ingericht worden. En een koelkast en tv zijn toch normale dingen?
Dat is zo maar als ze zo lang geen huis heeft gehad dan heeft ze wel goed kunnen sparen want ze heeft geen huur/hypotheek hoeven te betalenquote:Op zondag 21 september 2025 18:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik vind een tv van 1600 euro en een koelkast van 1000 best prijzig hoor. Ik wou dat ik dat kon als alleenstaande moeder…
Juist. Dit moet Roy toch ook zien?quote:Op zondag 21 september 2025 18:26 schreef Nieve het volgende:
[..]
Precies dit. Ik kan wel leuk iets plannen, maar de keren dat ik het af moest zeggen omdat het me die dag niet ging lukken zijn helaas niet meer op 1 hand te tellen. Alle uitjes die draaien om Mw Lether zijn nog NOOIT afgezegd.
Maar de bruiloft van die neef en naar de Mac met J konden echt niet hoor!
Jawel vanmiddag ergens, zag hem toevallig voorbij komen.quote:Op zondag 21 september 2025 18:50 schreef Post-its het volgende:
[..]
De vragendokter heeft dit weekend aandacht voor pais ziekten en deelt stories van mensen met de #ikbennietonzichtbaar. Gelukkig heeft ze van Debbie nog niet gedeeld volgens mij.
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij dit allemaal nog steeds faciliteert, toch is het zo.quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Juist. Dit moet Roy toch ook zien?
Kan het dat ik die dan niet zie omdat ik door Debbie geblokkeerd ben?quote:Op zondag 21 september 2025 19:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag ergens, zag hem toevallig voorbij komen.
Ik zie trouwens geen verschil tussen 2022 Debbie en 2025 Debbie op de foto's die ze vandaag deelde 🤷♀️
Geen idee of dat zo werkt, maar zou best kunnen 😅quote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef Post-its het volgende:
[..]
Kan het dat ik die dan niet zie omdat ik door Debbie geblokkeerd ben?
In dat bed waar zij bijna 24/7 ligt? Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op zondag 21 september 2025 19:51 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien kan Debbie haar LC ook wel uitzetten als ze met Roy in bed ligt. Dan snap ik dat hij alles accepteert.
Neeee dat kan ze helemaal niet, dan krijgt ze PEM.🙈quote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
Roy is blind van liefde. Iets trekt hem aan in Debbie.
Retteketet ik wil met je naar bed.
Klopt, dan kan je het niet zien.quote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef Post-its het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ze met die trilfunctie voor elkaar krijgt...quote:Op zondag 21 september 2025 20:08 schreef Memm het volgende:
[..]
Neeee dat kan ze helemaal niet, dan krijgt ze PEM.🙈
😂quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ze met die trilfunctie voor elkaar krijgt...
Whahahahahaha! Vandaar dat smakkende mondje en botox lipjes...quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat ze de persoon er niet bij zet, want anders moet alles en iedereen altijd maximaal in beeld.quote:Op zondag 21 september 2025 13:45 schreef Moondance het volgende:
De Juicekanalen posten dat Michelle bij Ken Sushi gezien was uit eten met een man, leek vrij klef en een date maar er stond ook al wel bij dat ze natuurlijk ook met normale vrienden zo loopt te kleffen. Zag wel dat zij zelf in haar stories ook postte dat ze bij Ken Sushi was, maar niet zichtbaar met wie.
Ik heb hoe dan ook wel met hem te doen, ook na alles wat hij in het huis heeft gestopt. En zo onder de plak van Mies en de familie Walk.quote:Op zondag 21 september 2025 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien bloeit ie wel helemaal op, op de camping. Vond het contrast tussen hem en Michelle best groot, vind hem wat "simpeler" overkomen
De slaapdokter kan slaan op dat Flipflap weer botox nodig heeft en daarvoor krijgt hij een roesje of voor haarzelf omdat ze slecht slaapt en daarvoor medicatie wil (net zoals ze dat wilde toen ze in braband op vakantie was).quote:Op zondag 21 september 2025 20:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM heeft weer een drukke dag morgen... iets met een slaapdokter? Wat dat dan ook mag zijn.
Flipflap weer een dagje thuis denk ik.
Een van onze kinderen is snotverkouden al de hele week, hij begon dit weekend flink te hoesten (pieterburen is er niks bij), mijn man vroeg of dit wel goed was. En ik dacht: DBM had al 3x bij de hap gezeten.
Het is te hopen voor Koen dat hij steun heeft van zijn familie.quote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook wel met hem te doen, ook na alles wat hij in het huis heeft gestopt. En zo onder de plak van Mies en de familie Walk.
Ik zou niet met haar willen ruilen. Wat een ellende waar ze in leeft.quote:Op zondag 21 september 2025 20:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
Curlymom schrijft dat er zoveel gebeurt is waar we niet van weten. Denk dat zij het heel moeilijk heeft
Ik niet. Hij is een volwassen man die er zelf voor heeft gekozen zich helemaal naar de wil van zijn vrouw en diens dominant aanwezige familie te schikken. Ik vind hem een weekdier zonder ruggengraat.quote:Op zondag 21 september 2025 20:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb hoe dan ook wel met hem te doen, ook na alles wat hij in het huis heeft gestopt. En zo onder de plak van Mies en de familie Walk.
Wacht maar tot je haar story ziet waarin ze haar bff vol op haar mond kust. Het is bijna ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op zondag 21 september 2025 20:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Blèh, die laatste post van Mies. Moest 'm een paar keer doorlezen, maar gaat dus over september, de liefde 🙄 (bff), en nichtje, die ze vol op de mond kust. Daar is op zich niks mis mee, maar bij Mies is het weer maximaal.
Ik zag haar post met de bff en bij de eerste foto - zonder de caption te lezen - dacht ik: oh dit is vast een nieuwe liefde aankondiging..quote:Op zondag 21 september 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar story ziet waarin ze haar bff vol op haar mond kust. Het is bijna ongemakkelijk om naar te kijken.
Was nie handig int pompoenveldquote:Op zondag 21 september 2025 19:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik had haar juist in de rollie verwacht. Ultiem LC plaatje
En die ouders worden dus weggehouden bij hun kleinkinderen. Ik blijf het zo verdrietig vinden voor die mensenquote:Op zondag 21 september 2025 20:58 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik zou niet met haar willen ruilen. Wat een ellende waar ze in leeft.
Ja zij ging vreemd. Maar ze had nooit kunnen voorzien wat dit voor vreselijke gevolgen zou hebben.
Daarbij gaan er zoveel mensen vreemd. Kijk maar eens bij de bollens bijvoorbeeld.
Twee gezinnen geruïneerd, kinderen zonder vader, ouders die hun volwassen zoon moeten begraven, een weduwe die achter blijft en door iedereen als zondebok wordt beschouwd.
Ik zou denk ik met m’n kinderen gaan verhuizen naar een plek waar niemand me kent en volledig in de luwte verdwijnen
Nou en niet 1x…quote:Op zondag 21 september 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar story ziet waarin ze haar bff vol op haar mond kust. Het is bijna ongemakkelijk om naar te kijken.
Maar wat? Ik kan me er dus echt niks bij voorstellenquote:Op zondag 21 september 2025 19:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
Roy is blind van liefde. Iets trekt hem aan in Debbie.
Retteketet ik wil met je naar bed.
😂😂quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar denkt HVK niet over na. Ze laat haar dochter ook bij een volwassen vriend van haar slapen.quote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Jenn1806 het volgende:
De dochter van HVK logeert bij de tante van haar vriendje?? Hoe oud is dat meisje, 8 of zo? Ik vind het nogal wat.. Of die tante moet toevallig een hele goede bekende zijn 😅
Dat vond ik ook een vaag verhaalquote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Jenn1806 het volgende:
De dochter van HVK logeert bij de tante van haar vriendje?? Hoe oud is dat meisje, 8 of zo? Ik vind het nogal wat.. Of die tante moet toevallig een hele goede bekende zijn 😅
Die vrouw is niet goed, hoor. Zie haar bewegen op dat filmpje. Ze zit aan iedereen te plukken.quote:Op zondag 21 september 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waar de drugs op het aanrecht lag en ze trots foto's van toondequote:Op zondag 21 september 2025 21:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Daar denkt HVK niet over na. Ze laat haar dochter ook bij een volwassen vriend van haar slapen.
Het gebeurt me niet snel maar ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen hahaha. Dit is toch te ongezond en raar voor woorden?quote:Op zondag 21 september 2025 21:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Die vrouw is niet goed, hoor. Zie haar bewegen op dat filmpje. Ze zit aan iedereen te plukken.
Zou ze die liefste tandarts ook op de mond zoenen? En de bakker?
Ze komt ontzettend behoeftig over.
Ja, ik ben ooit door haar geblokt na een reactie /like op het item van boos over kinder-influencersquote:Op zondag 21 september 2025 19:54 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En zoals ze op die foto's staat op haar feed is ook typisch. Lijkt wel of deze vrouw haar nieuwe partner is als je niet weet dat het de bff is.quote:Op zondag 21 september 2025 22:13 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Het gebeurt me niet snel maar ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen hahaha. Dit is toch te ongezond en raar voor woorden?
Ik vind het heel ongepast. Ik ken ook niemand die dit doet bij z’n vriendinnen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En zoals ze op die foto's staat op haar feed is ook typisch. Lijkt wel of deze vrouw haar nieuwe partner is als je niet weet dat het de bff is.
Oké dan, gezien 🤯 Zoals ik laatst al zei: waarom moet alles bij Mies eruitzien als een orgie?quote:Op zondag 21 september 2025 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar zoals ze iedereen aan haar kinderen laat zitten. Nu ook weer bij voetbal. Die vriendin die met der hand onder Ollies trui gaat. Gewoon lief bedoeld, dat snap ik, maar vorige keer werd ze direct bij een oudere man in de armen geduwd (ook een bff natuurlijk). Niemand heeft grenzen in het leven van Mies lijkt het wel.quote:Op zondag 21 september 2025 22:13 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Het gebeurt me niet snel maar ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen hahaha. Dit is toch te ongezond en raar voor woorden?
Ik hou sowieso niet van dat geklef, maar ik zou er echt ongemakkelijk van worden als een vriendin dit bij mij doet.quote:Op zondag 21 september 2025 23:31 schreef Zonnebloempje24 het volgende:
Oh wauw... dat filmpje van MB met die bff. Gewoon te ongemakkelijk om naar te kijken. En inderdaad niet 1x zoenen.. maar wel meer.
Dit is toch niet gezond meer?? Dit doe je bij een liefdespartner.
Ze is haar fietssleutel kwijt geraakt dus hebben ze het slot door geslepen zodat ze wel naar school kan. En zelf betalen zouden wij ook doen.. iets met oorzaak gevolg aanleren 🤷 zuinig zijn op je spullen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:18 schreef Ballerina888 het volgende:
AM loopt dus filmend achter een kind aan dat de fiets naar school pakt...ik blijf me hierover verbazen.
En waarom moet ze het slot zelf betalen? Doorgeslepen klinkt als diefstal, of is dat AM haar briljante taal weer?
Volgens mij was kind haar sleutel kwijt, zoiets zei ze toen ze terugkwamen van de moterrit 🤪 (en in huis ligt ook geen reservesleutel meer?) dus zal Maarten hem hebben doorgeslepen.quote:Op maandag 22 september 2025 08:18 schreef Ballerina888 het volgende:
AM loopt dus filmend achter een kind aan dat de fiets naar school pakt...ik blijf me hierover verbazen.
En waarom moet ze het slot zelf betalen? Doorgeslepen klinkt als diefstal, of is dat AM haar briljante taal weer?
Ik gok dat ze de sleutel van haar fiets kwijtgeraakt is en dat doorslijpen nodig was om de fiets weer te kunnen gebruiken. Maar hoe goed leer je om op je sleutels te letten als je tot ver in je puberteit aan moet kloppen om het huis in te mogen en als je moeder op de basisschool nog iedere dag je fietssleutel mee naar huis neemt?quote:Op maandag 22 september 2025 08:18 schreef Ballerina888 het volgende:
Ze leren daar niks over zuinig zijn, het huis ligt afgeladen vol met zooi en moeders beheert tot weet ik welke leeftijd nagenoeg alle sleutels.quote:Op maandag 22 september 2025 08:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is haar fietssleutel kwijt geraakt dus hebben ze het slot door geslepen zodat ze wel naar school kan. En zelf betalen zouden wij ook doen.. iets met oorzaak gevolg aanleren 🤷 zuinig zijn op je spullen.
Dit inderdaad. En meteen in de eerste paar schoolweken stappen ze over op.de harde 'zelf betalen' aanpak. Leuk voor de klasgenoten die meekijken ook, ze staan meteen voor gek.quote:Op maandag 22 september 2025 08:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de sleutel van haar fiets kwijtgeraakt is en dat doorslijpen nodig was om de fiets weer te kunnen gebruiken. Maar hoe goed leer je om op je sleutels te letten als je tot ver in je puberteit aan moet kloppen om het huis in te mogen en als je moeder op de basisschool nog iedere dag je fietssleutel mee naar huis neemt?
Beetje raar om dan te verwachten dat ze het op de middelbare magisch zelf kunnen...quote:Op maandag 22 september 2025 08:27 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze leren daar niks over zuinig zijn, het huis ligt afgeladen vol met zooi en moeders beheert tot weet ik welke leeftijd nagenoeg alle sleutels.
Als je dit geleidelijk hebt aangeleerd dan vind ik het wel logisch in het verlengde liggen.quote:
Ja een ... bijzondere outfit.quote:Op maandag 22 september 2025 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind L er met die jas, de vlechten en de strik bovenop nu net een van de Adams Family. 😁
Echt zo'n outfit die AM uitzoekt, het is t net niet.quote:Op maandag 22 september 2025 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind L er met die jas, de vlechten en de strik bovenop nu net een van de Adams Family. 😁
En geen reservesleutel blijkbaar, het is dus gewoon een zooitje daar op "opvoedgebied". In vertrouwen loslaten, komt allemaal goed.quote:Op maandag 22 september 2025 08:27 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze leren daar niks over zuinig zijn, het huis ligt afgeladen vol met zooi en moeders beheert tot weet ik welke leeftijd nagenoeg alle sleutels.
J is vooral al even toe aan een andere fiets. Maar dit is in het kader van stabiel fietsen ofzo, het is alleen niet echt goed voor haar heupen en knieën.quote:Op maandag 22 september 2025 08:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja een ... bijzondere outfit.
En J haar zadel en stuur mogen wel een tikje hoger zeg...
Zij interpreteren loslaten blijkbaar als "flikker ze maar de grote wereld in zonder enige voorbereiding". Echt sneu.quote:Op maandag 22 september 2025 08:59 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
En geen reservesleutel blijkbaar, het is dus gewoon een zooitje daar op "opvoedgebied". In vertrouwen loslaten, komt allemaal goed.
Oh mee eens hoor maar die zadel en dat stuur kunnen ze vandaag mee beginnen.quote:Op maandag 22 september 2025 09:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
J is vooral al even toe aan een andere fiets. Maar dit is in het kader van stabiel fietsen ofzo, het is alleen niet echt goed voor haar heupen en knieën.
Ik wou het net zeggen, wat een zooi maken zij ervan, overal ligt wat. Niet normaal. Dat zou ik zelf voor familie niet op deze manier met deze mate van rotzooi filmen. Het lijken wel 2 hoarders.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef Louuuu_lou het volgende:
Kanonnen, hoeveel zooi ligt er in dat vakantiehuisje bij Sanneke?😂 hebben ze de volledige inhoud van hun chalet verhuisd naar het andere chalet voor een week vakantie?
Nou inderdaad, kreeg er plaatsvervangend buikpijn van, arm meisje. Dat cynische "daagg schat" ook van AM waar geen reactie op komt, bah ik zou m'n kind niet zo naar school laten gaanquote:Op maandag 22 september 2025 09:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
J is vooral al even toe aan een andere fiets. Maar dit is in het kader van stabiel fietsen ofzo, het is alleen niet echt goed voor haar heupen en knieën.
En S. zet ze gewoon compleet voor aap, pa en ma hebben kennelijk ook geen reservesleutel in huis. Je ziet ook dat dat meisje helemaal geen zin heeft in haar moeder met camera. Alsof het er nog een keer ingewreven moet worden. Bah.
Maar ze was wel positief over het huisje en ze was zelfs wezen zwemmen ook met Mijan! Dus zwemmen, dierentuin en dagje Apeldoorn vind ik meer dan verwacht bij hun.quote:Op maandag 22 september 2025 09:18 schreef Louuuu_lou het volgende:
Kanonnen, hoeveel zooi ligt er in dat vakantiehuisje bij Sanneke?😂 hebben ze de volledige inhoud van hun chalet verhuisd naar het andere chalet voor een week vakantie?
Ik vind dat wel streng🙈. Ze zitten net op een nieuwe school. Iedereen raakt wel eens wat kwijt toch?quote:Op maandag 22 september 2025 08:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is haar fietssleutel kwijt geraakt dus hebben ze het slot door geslepen zodat ze wel naar school kan. En zelf betalen zouden wij ook doen.. iets met oorzaak gevolg aanleren 🤷 zuinig zijn op je spullen.
"Maar zo doen wij Geertsen dat niet!"quote:Op maandag 22 september 2025 09:03 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor maar die zadel en dat stuur kunnen ze vandaag mee beginnen.
Eerder moest ze toch altijd in de bakfiets terwijl ze allang kon fietsen en ook toen duurde het, dacht ik, heel lang voordat ze een grotere fiets kreeg.quote:Op maandag 22 september 2025 10:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
"Maar zo doen wij Geertsen dat niet!"
Pas als ze helemaal stabiel fietst (dat doet dat arme kind al eeuwen) gaan zadel en stuur omhoog.
Ik vind dat een beetje kinderachtig dat zelf betalen.quote:Op maandag 22 september 2025 10:02 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel streng🙈. Ze zitten net op een nieuwe school. Iedereen raakt wel eens wat kwijt toch?
Wij hebben voor voldoende reserve sleutels gezorgd, dus dan kan er een andere gepakt worden.
Natuurlijk leren wij ze ook zuinig zijn, maar ik zou dit zo niet doen.
J is al zo groot die kan al jaren fietsen als het mag tenminste van de boss en die fiets is veel te klein.quote:Op maandag 22 september 2025 10:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Pas als ze helemaal stabiel fietst (dat doet dat arme kind al eeuwen) gaan zadel en stuur omhoog.
Als leerkracht zijnde zou ik geen probleem hebben met zo’n strik hoor, waarom zou dat?. Irritanter vond ik vaak de haarbanden en diadeems die uitgetrokken werden en waar ze dan mee gingen spelen een klooien.quote:Op maandag 22 september 2025 09:24 schreef Tarantelle het volgende:
Die strikken zijn van het paardrijden zo te zien. Ik denk niet dat de leerkracht daar heel blij mee gaat zijn, ik zou hem snel opbergen in de tas als ik juf was ?.
Ah ik vind het ook zielig! Heel vervelend, maar het kan een keer gebeuren toch...Ik ben ook eens mijn sleutel kwijtgeraakt als puber, vervolgens is daarmee thuis ingebroken. Gelukkig hoefde ik niet alles terug te betalen, dan was ik nu nog aan het afbetalen geweest🤣quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinderachtig dat zelf betalen.
Nounou. Maar vanavond gaat ze iets posten over die zwarte laatste bladzij van haar boek die ze zo moeilijk vond om in te spreken.quote:
Ja, ligt hier aan de leeftijd en de situatie. Als een 12 jarige in alle drukte van de 1e weken de fietssleutel kwijt raakt laten wij die met alle liefde op onze kosten bij maken. Na 3 keer niet meer;)quote:Op maandag 22 september 2025 10:39 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje kinderachtig dat zelf betalen.
Meteen bij de eerste keer? Hier betalen ze pas zelf als het meerdere keren mis gaat en ze moeten zelf reservesleutels bij laten maken als ze een fietssleutel kwijt raken. Vergeten ze een reservesleutel bij te laten maken, dan is het hun probleem.quote:Op maandag 22 september 2025 08:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Omdat het al drama was om dat ding in te doen, je ziet nu dat die strik heel los zit Je kan er dan op wachten tot zoiets losraakt en dan is het weer drama, moet je als juf weer zorgen dat de strik weer veilig in de tas komt en niet kwijtraakt. Ik zou als ouder gezegd hebben dat zoiets alleen voor thuis is.quote:Op maandag 22 september 2025 10:53 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Als leerkracht zijnde zou ik geen probleem hebben met zo’n strik hoor, waarom zou dat?. Irritanter vond ik vaak de haarbanden en diadeems die uitgetrokken werden en waar ze dan mee gingen spelen een klooien.
Met foto’s zoeken van een armbandje 🫣quote:Op maandag 22 september 2025 11:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nounou. Maar vanavond gaat ze iets posten over die zwarte laatste bladzij van haar boek die ze zo moeilijk vond om in te spreken.
Want nu heeft ze het druk.
Wij kopen de fietsen nieuw dus hebben sowieso een reserve sleutel dus die hebben ze daarna.. dan kunnen ze op eigen kosten een nieuwe reserve bij laten maken OF zorgen dat de reserve niet kwijt raakt 🤷 wel kwijt is nieuw slot..quote:Op maandag 22 september 2025 11:08 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste keer? Hier betalen ze pas zelf als het meerdere keren mis gaat en ze moeten zelf reservesleutels bij laten maken als ze een fietssleutel kwijt raken. Vergeten ze een reservesleutel bij te laten maken, dan is het hun probleem.
Maar ik ga mijn kinderen niet publiekelijk voor gek zitten. Hoe haal je dat überhaupt in je hoofd als ouder, dan zit er echt wel een steekje bij jezelf los.
Ze gooit er weer een teaser in voor haar krabbeltje, alles voor het geld. Zielig doen terwijl ze zelf de oorzaak is.quote:Op maandag 22 september 2025 11:29 schreef Johanna38 het volgende:
Pijnlijk hoor voor AM.🤮 Door het eerste boek gekozen om afscheid te nemen van het ene deel van haar dierbaren (ouders en zus neem ik aan) en nu door dit tweede boek met haar laatste dierbare (haar broer omdat waarschijnlijk haar heeft geconfronteerd met haar influencers-gekte).
En vanavond horen we iets wat toch niet goed kwam en waar zelfs de inspreek-mevrouw niet wist wat ze moest zeggen. Pray voor AM.
En Sanneke hengelt lekker naar een samenwerking met Landal. 🫠🫠🫠
Maarten zegt ook je bent net Wednesdayquote:Op maandag 22 september 2025 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik neem aan dat je wel ziet dat hij niet geschikt is voor regulier onderwijs? Hij wordt nog onderzocht. Ik ga ervan uit / hoop dat ze daarna passend onderwijs gaan zoeken.quote:Op maandag 22 september 2025 10:31 schreef Henrike het volgende:
Hvk; filmt achter de jongens,
Zayn loopt tegen de deur aan maar ik hoor haar ook niet even zeggen: Zayn pas op.
En hoe zal het staan met de school van Zayn?
Dat jongetje loopt steeds meer achterstand op?
Vorige week was hij overstuur door ballonnen, nu wil hij niet gymen.
Dat kereltje is ruim 4 geweest toch? Zo jammer voor het mannetje maar ik heb het gevoel dat hvk het zo wel
Prima vind
Jazeker zie ik dat en ik heb ook gelezen dat hij getest is vorig jaar, maar je hoort er nooit meer wat over.quote:Op maandag 22 september 2025 12:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel ziet dat hij niet geschikt is voor regulier onderwijs? Hij wordt nog onderzocht. Ik ga ervan uit / hoop dat ze daarna passend onderwijs gaan zoeken.
Volgens mij schreef ze toen eens dat hij naar aangepast onderwijs zou gaan na de zomervakantie?quote:Op maandag 22 september 2025 12:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Jazeker zie ik dat en ik heb ook gelezen dat hij getest is vorig jaar, maar je hoort er nooit meer wat over.
Zeker weten, maar er is ook geen enkele vooruitgang daarin. Onderzoeken duren even hoor, dat weet ik. Maar ze zijn al veel te laat gekomen en heb niet het idee dat het een prio voor moeder is.quote:Op maandag 22 september 2025 12:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel ziet dat hij niet geschikt is voor regulier onderwijs? Hij wordt nog onderzocht. Ik ga ervan uit / hoop dat ze daarna passend onderwijs gaan zoeken.
Dat bedoelde ze als grapje. Die knuffel in de onderbroek is een, niet zo grappige, running gag geworden van Annemarie. Leuk voor herinneringen in de familiale sfeer.quote:Op maandag 22 september 2025 12:29 schreef Juulia het volgende:
AM liegt net zo vaak als dat ze zucht: nu verzint ze weer dat ze vanmorgen die grote, nieuwe knuffel van L nog net op tijd uit haar onderbroek kon vissen, omdat L hem mee naar school wilde smokkelen.
Ik heb wel het idee dat hij wat meer praat.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar er is ookgeen enkele vooruitgang daarin. Onderzoeken duren even hoor, dat weet ik. Maar ze zijn al veel te laat gekomen en heb niet het idee dat het een prio voor moeder is.
Lijkt me de vraag of hij echt bij so instroomt of wellicht eerst een mkd (t/m 6 jaar). Als het dat laatste is zijn de wachttijden enorm. Benieuwd of hvk en hij dan wel behandeling krijgen, er is echt meer mogelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ze toen eens dat hij naar aangepast onderwijs zou gaan na de zomervakantie?
Ja dat dacht ik ook gelezen te hebben. Vreemde is dat ze er weinig over deelt. Wel toendertijd de onderzoeken.quote:Op maandag 22 september 2025 12:25 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ze toen eens dat hij naar aangepast onderwijs zou gaan na de zomervakantie?
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar er is ook geen enkele vooruitgang daarin. Onderzoeken duren even hoor, dat weet ik. Maar ze zijn al veel te laat gekomen en heb niet het idee dat het een prio voor moeder is.
Het lijkt wel een sektequote:Op maandag 22 september 2025 10:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ja hij praat veel meer, dat zei ze laatst zelf ook.quote:Op maandag 22 september 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat hij wat meer praat.
Tis net een minecraftpoppetje en ze heeft de wortellook van MB overgenomen. Ik vind haar gezicht steeds enger worden 🫣quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die blazer bij Maike, ze lijkt wel vierkant 🫣
Dit is inderdaad best een goede beschrijving 🫣quote:Op maandag 22 september 2025 13:44 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Tis net een minecraftpoppetje en ze heeft de wortellook van MB overgenomen. Ik vind haar gezicht steeds enger worden 🫣
Ze heeft in elk geval weinig vrouwelijks.quote:Op maandag 22 september 2025 13:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad best een goede beschrijving 🫣
Wat een ontzettend lelijk ding.quote:Op maandag 22 september 2025 13:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die blazer bij Maike, ze lijkt wel vierkant 🫣
En toch gaat ze vrolijk door met het filmen van straatnaambordjes, huisnummer, wie wanneer waarheen gaan, waar de school van de tweeling is (en dan is makkelijk uit te vinden hoe ze waarschijnlijk fietsen)quote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef Vingerkeautje het volgende:
Ik hoop het echt niet voor ze..maar stel nou dat een paar pubers van de school van S & S haar account zien en S & S gaan pesten, het account belachelijk maken, compleet viraal laten gaan. Mensen die bij haar huis langskomen...dit kan toch ook heel verkeerd uitpakken? Wat ik uit de snippers uit het nieuwe boek opmaak is dat al eens gebeurd..
Ik kan er met mijn hoofd niet bij...voelt ze zich echt zo'n messias of is ze zo aan het geld gewend geraakt dat ze daarom haar eigen privacy en die van haar gezin te grabbel gooit?
Dat denk ik heel vaak bij fluflu kinderen. Bij AM worden de kinderen heel vaak in de zeik gezet. En wat denk je van al die moeders die hun ondergoed showen??quote:Op maandag 22 september 2025 14:51 schreef Vingerkeautje het volgende:
Ik hoop het echt niet voor ze..maar stel nou dat een paar pubers van de school van S & S haar account zien en S & S gaan pesten, het account belachelijk maken, compleet viraal laten gaan. Mensen die bij haar huis langskomen...dit kan toch ook heel verkeerd uitpakken? Wat ik uit de snippers uit het nieuwe boek opmaak is dat al eens gebeurd..
Ik kan er met mijn hoofd niet bij...voelt ze zich echt zo'n messias of is ze zo aan het geld gewend geraakt dat ze daarom haar eigen privacy en die van haar gezin te grabbel gooit?
In juni deelde ze de uitslag van het tos-onderzoek en dat hij naar een medisch kinderdagverblijf zou gaan. Maar dan moest hij ook dagelijks met een taxi.. het zou mij niet verbazen dat dat niet heeft geregeld.quote:Op maandag 22 september 2025 12:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar er is ook geen enkele vooruitgang daarin. Onderzoeken duren even hoor, dat weet ik. Maar ze zijn al veel te laat gekomen en heb niet het idee dat het een prio voor moeder is.
Ik was pas bij de Amazing Oriental Ypenburg en woon compleet aan de andere kant van NL. Ik moest in de auto wachten en dacht ineens: welke kant hiervan woont AM ook alweer?quote:Op maandag 22 september 2025 14:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En toch gaat ze vrolijk door met het filmen van straatnaambordjes, huisnummer, wie wanneer waarheen gaan, waar de school van de tweeling is (en dan is makkelijk uit te vinden hoe ze waarschijnlijk fietsen)
Maar hé, alles voor de stories/hartjes/reacties/het geld.
Ff offtopic...geweldige toko hèquote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik was pas bij de Amazing Oriental Ypenburg en woon compleet aan de andere kant van NL. Ik moest in de auto wachten en dacht ineens: welke kant hiervan woont AM ook alweer?
Beetje scollen op Google Maps satelliet en je weet haar wijk en daarna is het ook gemakkelijk haar huis te vinden zonder veel moeite door alles wat ze er zelf van online plempt 🧐😱
als dat doet zie je ook hoe dichtbij de manege is en ben ik dus enorm verbaasd waarom ze daar meestal met de auto heengaan?quote:Op maandag 22 september 2025 15:41 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ff offtopic...geweldige toko hè
Haha ja heerlijk groot en ruim opgezet 👌🏼 Gaan er altijd langs als we in Den Haag zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 15:41 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ff offtopic...geweldige toko hè
😆quote:Op maandag 22 september 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk ding.
Ik heb ook zo’n foto van vroeger, maar toen had ik het colbert aan van mijn opa toen ik 6 was.. 🫣
Ze is nu weer gestopt denk ik. Had juist leuke tuin content ipv familie plaatjes.quote:Op maandag 22 september 2025 16:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
De gevolgen voor de puber kinderen zijn verschrikkelijk. Dat de flu flu’s hun kinderen daar niet beter voor willen beschermen. Ze zijgen het onderwerp liever dood en doen alsof het niet bestaan.
Maar ik weet nog wel dat er destijds een vrouw was, die een leuk huis had in Harderwijk met een halve boerderij, vier dochters en een man met een leuke baan. Ik noem haar naam bewust niet. Zij heeft ervoor gekozen om te stoppen met insta omdat het zo schadelijk was voor haar dochters. Met name de oudste dochter werd een soort van gestalkt, steeds langs hun huis gefietst en op school bespot.
Deze vrouw had een leuk aantal volgers, maar was er eerlijk over dat dit teveel schade bracht aan het gezin. Zij ging niet voor dollar tekens. Maar voor de privacy van haar gezin. Dat heb ik altijd bewonderd
Dat jasje van dat jochie ook: veeeel te grootquote:Op maandag 22 september 2025 16:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😆
Ik snap ook niet dat zij altijd maar alles 2 maten te groot aantrekt
Ze zitten op meer plekken in Nederland. Gelukkig.quote:Op maandag 22 september 2025 15:55 schreef Holaa het volgende:
[..]
Haha ja heerlijk groot en ruim opgezet 👌🏼 Gaan er altijd langs als we in Den Haag zijn.
Clown, pak gewoon je bakfiets.quote:Op maandag 22 september 2025 17:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie die filmt hoe ze in haar bolide boodschappen doet 🫣
Nou inderdaad wat een clown!quote:Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
Clown, pak gewoon je bakfiets.
Als je door een pompoenenvepd kunt lopen kun je ook door de Jumbo .
Is maar klein stukje heeft ze ooit gezegd
Voor de aaaaandacht. Als je echt zo ziek bent heb je geen energie meer om te filmen als je in een drukke supermarkt bent.quote:Op maandag 22 september 2025 17:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie die filmt hoe ze in haar bolide boodschappen doet 🫣
Misschien moet ze net als AM een dildo camera aanschaffen 🫣quote:Op maandag 22 september 2025 18:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Voor de aaaaandacht. Als je echt zo ziek bent heb je geen energie meer om te filmen als je in een drukke supermarkt bent.
Ja, die gaat iedere week leeg.quote:Op maandag 22 september 2025 18:23 schreef Earring het volgende:
Lekkere pan vol weer bij de Geertsen
Dat wordt weer n graai uit de puberla straks denk ik
Ik ben bang dat ‘hopen’ het uitstellen van een teleurstelling is hier. Ik denk dat ze de ‘rust’ van die dingen wel fijn vindt, hen het idee dat ze haar handen vol heeft aan die meisjes.quote:Op maandag 22 september 2025 18:25 schreef Miepje77 het volgende:
Ohnoo tablets bij Tatiana voor de drieling. Die zitten straks alleen nog maar achter een schermpje. Ik hoop dat Tatiana strenge regels er op na houdt. Tablets kan ik me bij voorstellen hoor, dat je die soms inzet voor wat rust. Ik ben er niet op tegen an sich.
En dan een fietshelm op, voor het geval ze uit de rollie zakt en op de grond valt..quote:Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien moet ze net als AM een dildo camera aanschaffen 🫣
Precies dit. Aandacht en niet meer. Want als je dit nodig hebt ga je niet zitten filmen. Dit is gewoon echt aandacht vragen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Voor de aaaaandacht. Als je echt zo ziek bent heb je geen energie meer om te filmen als je in een drukke supermarkt bent.
Dit is toch wel de meest simpele maaltijd ooit. Kant en klare aardappel puree, voorgesneden bieten en voor gesneden uien. En ik snap de zuinige hoeveelheid wel, niet te vreten!quote:Op maandag 22 september 2025 18:23 schreef Earring het volgende:
Lekkere pan vol weer bij de Geertsen
Dat wordt weer n graai uit de puberla straks denk ik
Ja goed dat je dit nog even accentueert. Vooral vandaag was zó druk! Gelukkig was er een uur rust. En een kant en klaar maaltijd van de appie, “gekookt” door Maarten. En 30 stories van Lot. En 50 stories met reclame. En 20 stories van het huishouden.quote:Op maandag 22 september 2025 19:00 schreef Jannetje91 het volgende:
Dat was even flink bijlezen na een weekendje weg te zijn geweest 😅 Het was weer een enerverend weekend in FuFluLand.
Nu zit ik vol spanning te wachten op DE post van AM... Je zou bijna medelijden met haar krijgen, zo'n zwaar leven heeft die vrouw.
Ik ben gek op bieten. Ik krijg van het lezen hier nu al zin in bieten 😁.quote:Op maandag 22 september 2025 19:01 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Dit is toch wel de meest simpele maaltijd ooit. Kant en klare aardappel puree, voorgesneden bieten en voor gesneden uien. En ik snap de zuinige hoeveelheid wel, niet te vreten!
Het lijkt erop dat ze minder vlees zijn gaan eten. De porties worden ook steeds kleiner.
Een groep waar iedereen gewoon lid van kan worden is sowieso niet privé.quote:Op maandag 22 september 2025 19:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu privé profielen besproken mogen worden vroeg ik me ineens af of je ook dingen mag bespreken die iemand op bv een Facebook groep plaatst waar in theorie ook iedereen lid kan worden
(Dus niet een geheime groep maar ook geen openbare groep)
Neequote:Op maandag 22 september 2025 19:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu privé profielen besproken mogen worden vroeg ik me ineens af of je ook dingen mag bespreken die iemand op bv een Facebook groep plaatst waar in theorie ook iedereen lid kan worden
Ja oke maar tot op heden mocht ik niets zeggen wat op zo'n besloten facebook groep stond.quote:Op maandag 22 september 2025 19:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Een groep waar iedereen gewoon lid van kan worden is sowieso niet privé.
Dat is net zo privé als het account van Mathilde.![]()
Dat is natuurlijk weer niet de bedoeling he.quote:Op maandag 22 september 2025 19:19 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Heel stuk tekst weggehaald door Donna..
Oke hier heeft natuurlijk niemand wat aan.
Een besloten forum is iets anders dan een facebookgroep die iedereen toelaat.quote:Op maandag 22 september 2025 19:20 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja oke maar tot op heden mocht ik niets zeggen wat op zo'n besloten forum stond.
Waarom kreeg ik een tijdje terug dan op mijn kop van jullie toen ik iets vertelde wat Debbie op de longcovid Facebook groep had gezet?quote:Op maandag 22 september 2025 19:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Een besloten forum is iets anders dan een facebookgroep die iedereen toelaat.
Het is geen forum! Het is een Facebook groep waar als jij je aanmeld en aangeeft dat je Longcovid hebt gewoon word toe gelaten..quote:Op maandag 22 september 2025 19:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer niet de bedoeling he.
Een besloten forum is een besloten forum.
Omdat die regel er toen nog was.quote:Op maandag 22 september 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik een tijdje terug dan op mijn kop van jullie toen ik iets vertelde wat Debbie op de longcovid Facebook groep had gezet?
Je noemt het zelf besloten forumquote:Op maandag 22 september 2025 19:24 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het is geen forum! Het is een Facebook groep waar als jij je aanmeld en aangeeft dat je Longcovid hebt gewoon word toe gelaten..
Ja ik weet niet hoor, maar een besloten forum is echt iets anders. Als je duidelijkheid wilt over regels is het wel handig om de juiste terminologie te gebruiken.quote:
Oke doei!quote:Op maandag 22 september 2025 19:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar een besloten forum is echt iets anders. Als je duidelijkheid wilt over regels is het wel handig om de juiste terminologie te gebruiken.
Goede vraag! Er worden best interessante dingen gepost namelijk 🫣quote:Op maandag 22 september 2025 19:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ja daarom dacht ik ineens... die regels zijn veranderd dus misschien ook voor dit.. want wat Debbie op die lc Facebook gooit is best bijzonderquote:Op maandag 22 september 2025 19:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Goede vraag! Er worden best interessante dingen gepost namelijk 🫣
Dus dan mogen dingen van daar besproken worden, toch?quote:Op maandag 22 september 2025 19:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Een groep waar iedereen gewoon lid van kan worden is sowieso niet privé.
Dat is net zo privé als het account van Mathilde.![]()
Klopt, ook met Miniliefde. Kinderen zelfde leeftijd. Gingen toen een fotoshoot (hoe kan het ook anders met Debbie) doen waarbij die 3 kindjes in een teil ofzo zaten.quote:Op maandag 22 september 2025 19:25 schreef Zonnebloempje24 het volgende:
Even een andere vraag,
Ik ben een tijdje uit fluflu land geweest 🤣 zegmaar een paar jaar..
Maar ging AM vroeger niet om met Debbie? Of ben ik in de war met een andere influ. Wat is daar gebeurd?
Misschien moet je dan ook even overleggen met je mede moderator want die zegt net heel iets anders.quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Waarom onderwerpen uit besloten Facebookgroepen bespreken? Als je een beetje fatsoen hebt kan je zelf ook wel bedenken dat we geen info uit besloten groepen gaan bespreken.
Gaan we dus niet doen.
Nee we houden het gewoon op wat ze zelf laten zien en eventueel groot nieuws van juicekanalen. Gewoon zoals het topic vanaf het begin bedoelt is.quote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef Earring het volgende:
Dus gaan we behalve threads ook facebookgroepen bespreken hier?
Ingewikkeld.
Debbie en erin hadden ook die trouwjurk fotoshoot verder niet 100% mee gekregen waar of wat er mis ging maar die zijn idd niet "on speaking terms"quote:Op maandag 22 september 2025 19:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, ook met Miniliefde. Kinderen zelfde leeftijd. Gingen toen een fotoshoot (hoe kan het ook anders met Debbie) doen waarbij die 3 kindjes in een teil ofzo zaten.
Maar miniliefde en Debbie zijn geen maatjes meer en met AM volgens mij alleen via insta. Maar misschien heeft Debbie ook wat in het boek mogen schrijven, wie weet
Bit weirdquote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef Earring het volgende:
Dus gaan we behalve threads ook facebookgroepen bespreken hier?
Ingewikkeld.
Mee eens, dank je!quote:Op maandag 22 september 2025 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee we houden het gewoon op wat ze zelf laten zien en eventueel groot nieuws van juicekanalen. Gewoon zoals het topic vanaf het begin bedoelt is.
Als je wilt weten wat Debbie op de long covid FB pagina zegt word je daar maar lid. Ze laten schijnbaar iedereen toe.![]()
Ik zie Donna nergens zeggen dat het oke is, nogmaals het heeft met fatsoen te maken, niet alles hoeft hier neergeplempd te worden.quote:Op maandag 22 september 2025 19:52 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook even overleggen met je mede moderator want die zegt net heel iets anders.
Nee. Ik zei dat een groep die iedereen toelaat niet echt privé is. Dat was niet echt handig van mij aangezien ik nog niet wist waar het over ging.quote:Op maandag 22 september 2025 19:52 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook even overleggen met je mede moderator want die zegt net heel iets anders.
En dan heeft ze het over 6 jaar terugquote:Op maandag 22 september 2025 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM; ik klaag, maar ik mag niet klagen hoor.
Ja boodschappen zijn duur, maar er zijn genoeg mensen die met zijn tweeën moeten werken om rond te komen en mw hangt dagen lang op de bank, dus zeur niet zo.
Maar de insta-op-privé die (bijna) iedereen toelaat mag hier wel besproken worden.quote:Op maandag 22 september 2025 19:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee we houden het gewoon op wat ze zelf laten zien en eventueel groot nieuws van juicekanalen. Gewoon zoals het topic vanaf het begin bedoelt is.
Als je wilt weten wat Debbie op de long covid FB pagina zegt word je daar maar lid. Ze laten schijnbaar iedereen toe.![]()
Weet je helemaal prima. Ik snap ook dat dat niet besproken word, en ja je had wat duidelijker mogen zijn dan idd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat een groep die iedereen toelaat niet echt privé is. Dat was niet echt handig van mij aangezien ik nog niet wist waar het over ging.
Ik ben ook maar een mens.![]()
Het is natuurlijk onfatsoenlijk om inhoud uit een prive groep over een ziekte te gaan delen. In een groep over kantklossen is dat alweer heel anders.
Maar ook dat grijze gebied gaan we niet betreden.
Het antwoord is dus nee, dat mag niet.
Helemaal met je eens!quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar de insta-op-privé die (bijna) iedereen toelaat mag hier wel besproken worden.
Dan is het ook niet ‘dan word je maar lid en lees je alleen maar deel je niks’.
En in dit geval wel.quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar de insta-op-privé die (bijna) iedereen toelaat mag hier wel besproken worden.
Dan is het ook niet ‘dan word je maar lid en lees je alleen maar deel je niks’.
Jullie houden het anders heel fatsoenlijk de laatste tijd met wat jullie wel en niet delen van privé accounts.quote:Op maandag 22 september 2025 20:05 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!
De regels worden er de laatste tijd niet duidelijker op.
Dat is mooi haha! Al denk ik dat er ook nog een deel hier meeschrijf die niet eens weten dat dingen van een privé account ook opeens besproken mogen worden.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jullie houden het anders heel fatsoenlijk de laatste tijd met wat jullie wel en niet delen van privé accounts.![]()
En dat is helemaal prima zo. Hoeft ook niet aan de grote klok.quote:Op maandag 22 september 2025 20:11 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat is mooi haha! Al denk ik dat er ook nog een deel hier meeschrijf die niet eens weten dat dingen van een privé account ook opeens besproken mogen worden.
Ik moest wel lachen "even melden dat ik erin staat en zo naar dat mensen onze privé gegevens met elkaar delen" (geen letterlijke quote 😂) ze heeft ALLES gewoon zelf online staan... haar adres staat op Facebook (openbaar) google haar naam en adres en telefoonnummer staan erop 😂👍quote:Op maandag 22 september 2025 20:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
En natuurlijk allemaal jubelreacties, niets kritisch. En een how-can-I-make-this-about-me van Debbie.
Zij, Debbie, de terminale…🥸quote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie schrijft bij AM: ik ben trots op ons, we gaan onophoudelijke door, ondanks alles....Alsof ze al jaren achtereen in de loopgraven aan het front staat zeg😂🙈🤢
Ik gok op die poedel mevrouw.quote:Op maandag 22 september 2025 20:46 schreef Lodelie het volgende:
Benieuwd wie die "bijzondere persoon" is.
Am heeft helemaal geen vriendinnen of goede kennissen. Dat vond ik ook al zo duidelijk toen ze haar vorige boek op droeg aan haar oude kraamverzorgende. Als dat degene is aan wie je denkt... Dan zegt dat een hoop over wie je in je heen hebt
Ja dat, trillen doet ze zelf alquote:Op maandag 22 september 2025 18:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien moet ze net als AM een dildo camera aanschaffen 🫣
Ik vrees dat een deel van de kinderen (met name de jongste) ook al op het darkweb staat. Ik heb al zoveel foto’s en filmpjes gezien waarvan ik denk ‘daar is heel makkelijk iets anders van te maken.quote:Op maandag 22 september 2025 20:39 schreef Donna het volgende:
Doet me denken aan die Belgische meneer die een openbaar Google foto's (geloof ik) account had. Hij kwam erachter dat foto's van zijn dochter gebruikt werden op het dark web. Onbewust waren er een hoop mannen fan geworden van zijn dochter.
Meneer stopte met foto's delen.
Om vervolgens een jaar later gewoon weer foto's te uploaden.
En toen liep het helemaal uit de hand en stonden er zelfs viezerikken bij haar school.
Hoe kan je zo ontzettend dom zijn?
En die zin heeft ze zelf bedacht en geschreven? Veel te moeilijke tekst voor haar.quote:Op maandag 22 september 2025 20:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM
‘Mijn boek heeft als doel, ruimte te maken voor alles wat je liever wegstopt maar wel voelt. Want juist daar, in wat niemand weet, zit wat ons verbindt’
Wat een geblaat weer.
Dus er zijn heel veel dingen die ons verbinden mede-forummers, maar dat weet niemand.
En zou ze al naast haar klompen lopen na zoveel zelfverheerlijking?
Annemarie deelt iedere week recepten kost ongeveer 50 cent en je hebt een weekmenu 👍quote:Op maandag 22 september 2025 20:58 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP vraagt waar ze moet zijn voor snelle recepten. Hello Fresh geen optie meer?😬
Nee ligt... staan doet ze bijna niet. Alleen in een pompoenveldquote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie schrijft bij AM: ik ben trots op ons, we gaan onophoudelijke door, ondanks alles....Alsof ze al jaren achtereen in de loopgraven aan het front staat zeg😂🙈🤢
Ik ben bijna bang dat het Debbie is omdat ze direct erop springt dat ze blij is ook een stukje te mogen schrijven 🤔quote:Op maandag 22 september 2025 20:46 schreef Lodelie het volgende:
Benieuwd wie die "bijzondere persoon" is.
Am heeft helemaal geen vriendinnen of goede kennissen. Dat vond ik ook al zo duidelijk toen ze haar vorige boek op droeg aan haar oude kraamverzorgende. Als dat degene is aan wie je denkt... Dan zegt dat een hoop over wie je in je heen hebt
🤣quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Annemarie deelt iedere week recepten kost ongeveer 50 cent en je hebt een weekmenu 👍
Maar dan moet ze Maarten inhuren om te kwakken🤣quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Annemarie deelt iedere week recepten kost ongeveer 50 cent en je hebt een weekmenu 👍
Daar verdient ze een slordige 1500 euro per maand mee .en wat krijg je dan? Kant en klaar aardappel puree snot met rode bieten derrie.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
En ze werd toen verliefd Op Een Ander.quote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef Louuuu_lou het volgende:
Smakeloos hoe AM een tweede familiebreuk weer inzet als promo voor haar boek. En dan nu alvast solliciteren naar medelijden en complimenten over hoe dapper en stoer ze wel niet is, zum kotzen echt.
En dat ze te druk zou zijn voor vrijwilligerswerk, hou oppppp. 🤣 Voor zo’n plangoeroe met zeeën van tijd valt moet een paar uurtjes per week vrijwillig de handen uit de mouwen steken toch geen probleem zijn!
Weet trouwens nog wel dat ze een keer vertelde dat ze na de geboorte van (een van) de oudste kids iets van vrijwilligerswerk deed, maar dat ze dat helemaal niet bleek te kunnen. Omdat ze niet kon switchen tussen vrijwilligerswerk en thuis en toen is ze er ook gauw weer mee gestopt.
Maarja, AM is Heel Druk en Debbie Heel Moe dus dan zie je elkaar zomaar een jaar of langer niet hè?quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Leesje het volgende:
Ik jank ook echt om die ‘tot snel’ van debbie bij am.
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Leesje het volgende:
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.quote:Op maandag 22 september 2025 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
En die baby krijste de heleboel bij elkaarquote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
Ze mag vast mee in de (rolstoel)bus die AM huurt voor de medeschrijvers van haar werkstuk, ze gaan namelijk op schoolreisje naar Amsterdam. Er is slechts beperkt plaats, want de meeste stoelen in de bus zijn gereserveerd voor degene die het grootste aandeel in het schrijven van het opstel had: ChatGPT.quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Leesje het volgende:
🤦♀ die meid is echt deluluquote:Op maandag 22 september 2025 20:40 schreef opwegnaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |