SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Stream:
eurovisionsport.com
Bekijk deze YouTube-videoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die waren toch al wel favoriet?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef heywoodu het volgende:
Het Botswanees volkslied staat al wel klaar denk ik.
Zuid-Afrika heeft Van Niekerk en Nene nog achter de hand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef heywoodu het volgende:
Het Botswanees volkslied staat al wel klaar denk ik.
Ja, maar tegen het sterkst mogelijke Amerikaanse team zou ik de MP3 nog niet klaar hebben gezetquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die waren toch al wel favoriet?
Vooral Segers.quote:
Gelukkig hebben ze kinesisten van wereldklasse bij de bondquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:49 schreef heywoodu het volgende:
Borlee geblesseerd, die greep gelijk naar zijn hamstring.
In elk geval goed genoeg om Kebinatshipi een dagje rust te gevenquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze kinesisten van wereldklasse bij de bond
De kinesist van Thiam heeft nu ook niets meer te doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze kinesisten van wereldklasse bij de bond
Mabille denk ik. Anders Iguacel of Vanderbemden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:49 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Belgiė nog een goede vijfde man?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:49 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Belgiė nog een goede vijfde man?
Allemaal duimen jongens.quote:1. Eveline Saalberg
2. Lieke Klaver
3. Myrte van der Schoot
4. Lisanne de Witte
Wie interesseert zich nou echt in het discuswerpen? Vind dat ze helemaal niet zulke argumenten heeft eigenlijk..quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef Felagund het volgende:
Van Klinken is ziedend:
https://nos.nl/artikel/25(...)vindt-het-schandalig
Wel terechte opmerkingen, maar weet niet of dit zo echt helpt.
Ze is geen Alicia Schmitt. Anna Kournikova effect.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef Felagund het volgende:
Van Klinken is ziedend:
Geldt voor alle gooi en smijt nummersquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Wie interesseert zich nou echt in het discuswerpen? Vind dat ze helemaal niet zulke argumenten heeft eigenlijk..
Terecht wel maar sporters kunnen zelf ook meer doen aan PR en netwerken. Ze denken vaak maar van: ik presteer dus de merken komen vanzelf wel op me af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef Felagund het volgende:
Van Klinken is ziedend:
En zijn wel een paar uitzonderingen. Verwacht dat Crouser prima sponsordeals heeftquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:05 schreef kibo het volgende:
[..]
Geldt voor alle gooi en smijt nummers
Ik vind het wel interessant, vind sowieso dat de technische onderdelen er minder van af komen. Ook vreemd dat ze dan wel nieuwe nummer als 4x100 gemengd willen toevoegen aan het mini-WK.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Wie interesseert zich nou echt in het discuswerpen? Vind dat ze helemaal niet zulke argumenten heeft eigenlijk..
Het helpt ook niet dat het daarnaast slecht in beeld wordt gebracht.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Hier heeft ze natuurlijk wel gewoon een punt en dat is jammer. Maar ja, de slanke 'poppetjes' krijgen de likes en de dingen en halen dus meer geld binnen voor een sponsor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
quote:"Ik denk dat als je eruitziet als een poppetje, je je contract zo goed als binnen hebt. Als ik er net anders uitzag, boeiden die prestaties niet eens. Werpers voldoen niet aan het klassieke schoonheidsideaal. Dat is eigenlijk wel heel erg schandalig."
En I AM A VIKING!! Dat soort characters.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zijn wel een paar uitzonderingen. Verwacht dat Crouser prima sponsordeals heeft
20k volgers ook maar op Insta, vergelijk dat met de 60k van een matigheid als Saalberg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Terecht wel maar sporters kunnen zelf ook meer doen aan PR en netwerken. Ze denken vaak maar van: ik presteer dus de merken komen vanzelf wel op me af.
Misschien wordt de langzaamste vervangen ofzo. Wel een contraproductieve tactiek, mocht dat het geval zijn.quote:
Ja en nee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ZIjn er al startlijsten voor de 4x100 en specifiek is Bisschops er bij?
Je zou wel denken dat er wel interesse zou moeten zijn bij niet-traditionele sponsors.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier heeft ze natuurlijk wel gewoon een punt en dat is jammer. Maar ja, de slanke 'poppetjes' krijgen de likes en de dingen en halen dus meer geld binnen voor een sponsor.
[..]
Inclusief steekpenningen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Amerikaanse mannen hebben protest ingediend.
Ja dit is exact wat het nu eenmaal is. Daarbij zijn van Klinken en Schilder ook niet echt zulke goede praters, wat ook niet meehelpt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier heeft ze natuurlijk wel gewoon een punt en dat is jammer. Maar ja, de slanke 'poppetjes' krijgen de likes en de dingen en halen dus meer geld binnen voor een sponsor.
[..]
Hopelijk wel beschikbaar voor een evt. finale maar dat wordt al moeilijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja en nee.
[ x ]
https://x.com/Atletiekunie/status/1969355602125058469
Ik vind het ook risicovolquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:11 schreef heywoodu het volgende:
Dit is niet een Nederlandse ploeg die hier even top-3 gaat halen.
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:14 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als het stokje valt ben je dan gediskwalificeerd?
Ach, die zeurt echt overal over en is uiteraard ook al onheus bejegend en seksueel geintimideerd - volgens haar!! Afijn, als ik reclame moet maken kies ik toch tienduizend keer liever Bol met haar positieve uitstraling ipv deze zeikerd. Misschien moet ze eerst eens naar haar eigen houding kijken, de slachtofferrol verkoopt reclame wijs niet erg goed!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:59 schreef Felagund het volgende:
Van Klinken is ziedend:
Jeetje, van Klinken is niet de enige die ziedend is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach, die zeurt echt overal over en is uiteraard ook al onheus bejegend en seksueel geintimideerd - volgens haar!! Afijn, als ik reclame moet maken kies ik toch tienduizend keer liever Bol met haar positieve uitstraling ipv deze zeikerd. Misschien moet ze eerst eens naar haar eigen houding kijken, de slachtofferrol verkoopt reclame wijs niet erg goed!!!
Jeetje, heeft ze je persoonlijk beschuldigd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach, die zeurt echt overal over en is uiteraard ook al onheus bejegend en seksueel geintimideerd - volgens haar!! Afijn, als ik reclame moet maken kies ik toch tienduizend keer liever Bol met haar positieve uitstraling ipv deze zeikerd. Misschien moet ze eerst eens naar haar eigen houding kijken, de slachtofferrol verkoopt reclame wijs niet erg goed!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |