SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je wat etenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.
kan helpen![]()
Minder hanggrie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Joehoe hier ben ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan je bff komen posten hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar dan nuu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mi gado, nootje!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat eten
kan helpen![]()
Minder hanggrie
of koffie drinkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat eten
kan helpen![]()
Minder hanggrie
of water
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga zo met honger naar de winkel
Maar de verleiding ligt niet op de loer bewust inkopen want heb een budget.
0 procent zin maar anders heb ik te weinig eten
Just do it
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zie het!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.
nope ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Stevenhyde of mooietop6
Soort clan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou wel geil zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan je bff komen posten hier![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey WillemPrinceG
Goedemorgen
Iemand hier buiten zit keihard te rijden met zijn scootmobiel helene fisher te draaien @mario390'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zucht dat Oekraïne gedoe enzo topic.
naja. mss moet ik gewoon ff niks zeggen. maar naaide me er aardig over op en meestal kan ik me nog rustig houden.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon niet eens mee. en dat flauwe gedoe van komt wel goed al helemaal niet. echt.
actie moet er ondernomen worden wmb. maarja. oke niet in dit topic hier , ga dan maar ff discuteren in die andere.Do what you love, love what you do!![]()
Brommers kiek'nquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Iemand hier buiten zit keihard te rijden met zijn scootmobiel helene fisher te draaien @:mario390![]()
Ik vind dat je Rutte moet mailen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:47 schreef kree het volgende:
gewoon niet eens mee. en dat flauwe gedoe van komt wel goed al helemaal niet. echt.
actie moet er ondernomen worden wmb. maarja. oke niet in dit topic hier , ga dan maar ff discuteren in die andere.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sms-enquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.![]()
Kijk! Goede raad!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.![]()
![]()
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.
De kreeeeeeeee wind.Do what you love, love what you do!![]()
Cray cray 👻quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.
De kreeeeeeeee wind.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
denk zou best goeie zijn, zou alle wetsvoorstellen ff toetsen hier bij fok natuurlijk met pol.Do what you love, love what you do!![]()
Begin daar maar eens meequote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.
De kreeeeeeeee wind.![]()
![]()
ja weinig om mee te beginnen he> want voorlopig hebben ze een jaar niks gedaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
De kreeeeeeeee wind.
Ja op FOK lijst 1quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eerst gaan stemmen binnenkortDo what you love, love what you do!![]()
Succes!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weinig om mee te beginnen he> want voorlopig hebben ze een jaar niks gedaan.![]()
je onderschat me.quote:. ik kan nog redelijk tactisch zijn als ik dat wil. goed hier praten we binnen onze partij dus moet kunnen enzo?
Do what you love, love what you do!![]()
Denk ook echt onze partij moeten we FOK noemen. en als ze vragen media enzo aan ons
Fucked Op Kids betekend het.
Hoe ga je de-escalerend te werk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat me.. ik kan nog redelijk tactisch zijn als ik dat wil. goed hier praten we binnen onze partij dus moet kunnen enzo?
Want eerlijk ja soms die discussies beetje verhit enzoruzie enzoo...
Ik zou dat iets anders formuleren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef kree het volgende:
Denk ook echt onze partij moeten we FOK noemen. en als ze vragen media enzo aan ons
Fucked Op Kids betekend het.![]()
![]()
ik denk ff peukje (of sigaar) enzo. en dan komt t wel weer goed, vooral negeren wat andere partijen zeggen. Dat is beetje de tactiek. onze punten er onderhand doorduwen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe ga je de-escalerend te werk.
Want eerlijk ja soms die discussies beetje verhit enzoruzie enzoo...
Ja en niet fok eraan binden, denk dat ze dat niet willenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou dat iets anders formuleren.
Serieus geen zin in geneuzel maar ik neuzel zelf wel eens.
Nog steeds ziekjes.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.Do what you love, love what you do!![]()
Jezusquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ff peukje (of sigaar) enzo. en dan komt t wel weer goed, vooral negeren wat andere partijen zeggen. Dat is beetje de tactiek. onze punten er onderhand doorduwen.
Ok, nee dat gaat niet werken
Zeker nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en niet fok eraan binden, denk dat ze dat niet willen![]()
![]()
Beterschap iig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieus geen zin in geneuzel maar ik neuzel zelf wel eens.
Nog steeds ziekjes.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nogmaals succesquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef kree het volgende:
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.![]()
![]()
hmmmms. ja god ik maak er ook maar lolletje over, maar bij wijze van spreken he? gaat het onwijs anders bij de reguliere partijen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jezus
Ok, nee dat gaat niet werkenDo what you love, love what you do!![]()
En je bent weer terug, niet lang volgehouden hier weg te blijvenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef kree het volgende:
Fucked Op Kids betekend het.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak een topic met een poll in POLquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef kree het volgende:
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.![]()
![]()
haha ja nouja. maar denk wel serieus ga daar heen, maarja omdat jullie t me ff vroegen hequote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je bent weer terug, niet lang volgehouden hier weg te blijven
ik heb iig de lijst samen gesteld voor FOK1
Kree dan maar als lijsttrekker
lijstduwer
maily
dotteke in het midden.Do what you love, love what you do!![]()
Waarheen? Ik zie je in 4 topics posten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja nouja. maar denk wel serieus ga daar heen, maarja omdat jullie t me ff vroegen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:mizzezamy @:maily
Ik heb em
En goedemiddag bolk![]()
![]()
![]()
of 40+ of die andere die geen punten doetquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarheen? Ik zie je in 4 topics posten?
Wil je mij er buiten laten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef kree het volgende:
ik heb iig de lijst samen gesteld voor FOK1
Kree dan maar als lijsttrekker
lijstduwer
maily
dotteke in het midden.
JIJ vindt dat t anders moet.
JIJ vindt dat jij het zelf beter kunt.![]()
Samen met jeweetwel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zat vannacht 40+ vol te kliederen
![]()
![]()
oke mails is van de lijst.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?
JIJ vindt dat t anders moet.
JIJ vindt dat jij het zelf beter kunt.. paste toch niet echt bij de partij
hahaha neem t niet zo serieus joh gekkie
Nee zo lijken dingen, ik weet dat je niet heel serieus wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. ja god ik maak er ook maar lolletje over, maar bij wijze van spreken he? gaat het onwijs anders bij de reguliere partijen dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey Lovely
Alles goed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn moeder is overledenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
FF?
Ik heb geen idee![]()
Watskeburt met @:loveyoulongtime ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tuurlijk het is ook maar grap dit, bedoel als je denkt dat ik dat serieus allemaal bedoelde,. naja. dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee zo lijken dingen, ik weet dat je niet heel serieus was
maar het gaat me er wel om, om wat erover te zeggen. Ik ben het gewoon niet eens. met regering niet en die hele wereld politiek. en bots natuurlijk aan alle kanten met iedereen. maarja
so be it.
Ja gaat wel, nog bijkomen van de schrik ( gisteren uit het niets een dronkenoverbuurman voor het raam staan schelden hier)quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan beter, hoe is t met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag dat kan en begrijp ik ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk het is ook maar grap dit, bedoel als je denkt dat ik dat serieus allemaal bedoelde,. naja. dan weet ik het niet meer.
maar het gaat me er wel om, om wat erover te zeggen. Ik ben het gewoon niet eens. met regering niet en die hele wereld politiek. en bots natuurlijk aan alle kanten met iedereen. maarja
so be it.
Ik ga even wat anders doen rustaaagh aan kree
Doei'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is zeker wel schrikken jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat wel, nog bijkomen van de schrik ( gisteren uit het niets een dronkenoverbuurman voor het raam staan schelden hier)En waarom deed hij dat ? Hopelijk gebeurd het niet nog een keer
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
toch maakt het wel een statement, goed direct enzo. ik denk dit zou kunnen.quote:
goedgekeurd door de partij.Do what you love, love what you do!![]()
Hoevaak je al niet gezegd hebt dat je hier niet meer wilde komen is niet meer op een hand te tellenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef kree het volgende:
en nu zit ik nog in topic waar ik eigenlijk uit wilde. naja
haha ja echt he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak je al niet gezegd hebt dat je hier niet meer wilde komen is niet meer op een hand te tellen
Zelfs niet op twee handenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak je al niet gezegd hebt dat je hier niet meer wilde komen is niet meer op een hand te tellen
Ik wil ook wel op de FOK1 kieslijst als nummer 21. Dus graag in de spoiler.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ALs ik dat eens wist, ik zou iets met zijn dochter hebben, maar die kwam juist voor het raam met haar auto staan haar middelvinger omhoog. Heb daar niet op gereageerd. Toen reed ze weg en kwam hij en toen ging hij weg en ging zij ook nog een paar minuten voor op de stoep schreeuwen. Geen idee wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is zeker wel schrikken jaEn waarom deed hij dat ? Hopelijk gebeurd het niet nog een keer
Ik wilde het nog netjes houdenquote:
Ik heb mijn vorige buurvrouw de boel horen afbreken. Nog steeds schrik.Werewolf
ja aangenomen. moet je even de PR vragen of ze de banner aan kunne passen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil ook wel op de FOK1 kieslijst als nummer 21. Dus graag in de spoiler.
Ik mis niet snel iemand, alleen @Speklap3000quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef kree het volgende:
als ik weg ga echt dan missen jullie me,.,,, geef nou maar toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stevenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil ook wel op de FOK1 kieslijst als nummer 21. Dus graag in de spoiler.
Rare mensen zeg, anders maar melding maken als het nog een keer gebeurd..quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik dat eens wist, ik zou iets met zijn dochter hebben, maar die kwam juist voor het raam met haar auto staan haar middelvinger omhoog. Heb daar niet op gereageerd. Toen reed ze weg en kwam hij en toen ging hij weg en ging zij ook nog een paar minuten voor op de stoep schreeuwen. Geen idee wat er aan de hand isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja dat snap ik, dat is ook niet niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn vorige buurvrouw de boel horen afbreken. Nog steeds schrik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel echt superkut. Maar ze mogen jou niet gaan lastig vallen vaker dit is al de grens. Veel te ver gaat die vent. En jij voelt je onveilig daardoor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik dat eens wist, ik zou iets met zijn dochter hebben, maar die kwam juist voor het raam met haar auto staan haar middelvinger omhoog. Heb daar niet op gereageerd. Toen reed ze weg en kwam hij en toen ging hij weg en ging zij ook nog een paar minuten voor op de stoep schreeuwen. Geen idee wat er aan de hand is'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is ook niet fijn om te horen nee..quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn vorige buurvrouw de boel horen afbreken. Nog steeds schrik.
Ze maken met iedereen ruzie in de buurt, en in hun vorige buurt zijn ze ook met ruzie vertrokkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rare mensen zeg, anders maar melding maken als het nog een keer gebeurd..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk btw mss moeten we die gozer erachter weghalen? lijkt wel crimineel.quote:
FF iets meer neutraal als logo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zo ken ik er nog hoorquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken met iedereen ruzie in de buurt, en in hun vorige buurt zijn ze ook met ruzie vertrokkenWerewolf
O het type horrorburen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken met iedereen ruzie in de buurt, en in hun vorige buurt zijn ze ook met ruzie vertrokken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nou hopen dat ze daar dan ook niet weer weg zijn, zulke mensen horen op een onbewoond eilandquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maken met iedereen ruzie in de buurt, en in hun vorige buurt zijn ze ook met ruzie vertrokkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja zeer zeker, want hij dreigde wel hij kwam mij nog wel een keer tegen zei hijquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is wel echt superkut. Maar ze mogen jou niet gaan lastig vallen vaker dit is al de grens. Veel te ver gaat die vent. En jij voelt je onveilig daardoor.
Maar goed als hij nuchter is zal het hopelijk wel meevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ken dat helemaal niet. Heb zelf nooit ruzie gehad met buren of zo.quote:
Maar deze zijn al langere tijd aan het treiterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmms ja dat merk altijd aan de mentions dat niemand me mist.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis niet snel iemand, alleen @:Speklap3000
naja moet gezegd worden jij doet dat nooit
maar zou je me nog missen wel. weet t gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Wat voor kleur moet de logo zijn en de achtergrond van de poster? Moet er nog iets bij het logo?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk btw mss moeten we die gozer erachter weghalen? lijkt wel crimineel.
FF iets meer neutraal als logo?
[..]Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon in een doos op de hei geen woning waard dit soort mensen als ze overal ruzie makenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat ze daar dan ook niet weer weg zijn, zulke mensen horen op een onbewoond eilandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zal, maar wat een boze dronk heeft die man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeer zeker, want hij dreigde wel hij kwam mij nog wel een keer tegen zei hij
Maar goed als hij nuchter is zal het hopelijk wel meevallen
Gatver wat engnek ook nog gaan dreigen. Die is niet helemaal goed hoor. En anders gewoon documenteren en andere mensen inlichten als het verder gaat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar dan hebben mensen die op de hei willen lopen er weer last vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon in een doos op de hei geen woning waard dit soort mensen als ze overal ruzie maken
Klopt wel ja helaas.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon in een doos op de hei geen woning waard dit soort mensen als ze overal ruzie maken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
euhjs blauw achtergrond.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor kleur moet de logo zijn en de achtergrond van de poster? Moet er nog iets bij het logo?
Iets van FOK! met uitroepteken is wss beter,
En als slogan. FOK! First.Do what you love, love what you do!![]()
ALs je hem ziet nuchter is het al een engnekquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar wat een boze dronk heeft die man.
Gatver wat engnek ook nog gaan dreigen. Die is niet helemaal goed hoor. En anders gewoon documenteren en andere mensen inlichten als het verder gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan hebben mensen die op de hei willen lopen er weer last van
Daarom vind ik het best raar. Dikke knuffel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet. Heb zelf nooit ruzie gehad met buren of zo.
Maar deze zijn al langere tijd aan het treiterenWerewolf
dank je schatquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daarom vind ik het best raar. Dikke knuffel.
Ik had zo'n type buurman, allemaal incidenten in de buurt (zijn vorige huis was in de fik gevlogen en hij had last van aggressief gedrag nachts ook rare uitspattingen en verwaardeloze tuin enz.). Nadat veel buren collectief klachten hadden ingediend (periode van 2 a 3 jaar) soort dossieropbouw werd hij eruit gezet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je hem ziet nuchter is het al een engnek'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Moet je kijken hoelang dat duurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had zo'n type buurman, allemaal incidenten in de buurt (zijn vorige huis was in de fik gevlogen en hij had last van aggressief gedrag nachts ook rare uitspattingen en verwaardeloze tuin enz.). Nadat veel buren collectief klachten hadden ingediend (periode van 2 a 3 jaar) soort dossieropbouw werd hij eruit gezet.
Vorig jaar stond hij bij mijn brommobiel dacht hij dat het de voordeur was.
En dan komt hij gewoon met de auto aanrijden he met zijn zatte kopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat gaat niet zo makkelijk en ergste is dat er dan eerst veel gebeurt is, een hele aanloop.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken hoelang dat duurt
En dan komt hij gewoon met de auto aanrijden he met zijn zatte kop'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja klopt en dat treiteren wat ze doen kan je ook niet altijd wat aan doen, is vaak niet strafbaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet zo makkelijk en ergste is dat er dan eerst veel gebeurt is, een hele aanloop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou niet bang laten maken iig. Maar ja dat soort dingen ja dat verwacht je totaal niet en hoe ga je er dan mee om.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je kijken hoelang dat duurt
En dan komt hij gewoon met de auto aanrijden he met zijn zatte kop'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja moeilijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt en dat treiteren wat ze doen kan je ook niet altijd wat aan doen, is vaak niet strafbaar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Voel mij niet echt fijn als ik nu naar buiten ga, maar ik blijf er niet voor binnen zitten in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou niet bang laten maken iig. Maar ja dat soort dingen ja dat verwacht je totaal niet en hoe ga je er dan mee om.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whoopwhoopquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:mizzezamy @:maily
Ik heb em
En goedemiddag bolk![]()
![]()
![]()
Welke trip ga je doen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
![]()
![]()
Snap ik. Hou je taai!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel mij niet echt fijn als ik nu naar buiten ga, maar ik blijf er niet voor binnen zitten in ieder geval'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hmmms zal ik erover ophouden of niet. LOL nog ben ik het daar in dat andere topic niet eens he? maar heb niet zo zin meer
5678Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet nog ff kijken. Blijk al best wat plekker te kennenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Whoopwhoop![]()
![]()
![]()
Welke trip ga je doen?Hoogersmilde staat er bijv ook in en daar was ik op vakantie en viel me die treurige oude garage ook al op
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij die garage lag ook een mega oude tv gewoon in het gras. Echt zo';n 70s tv. Wel vetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Steven BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UN
Jij h ier zo maar in de middag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dacht kwali 13u dus broodje de oven in maar is 14u pas en broodje zit al in de ovenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is een uurtje te vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je in ieder geval niet te laatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik al gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga ff met de auto en dan een wat langer rondje rijden met een podcast of muziekje op. Even ontspanning. En dan onderweg terug maar even wat boodschappen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O oke, veel rijplezier dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zonder kopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En weer gebeurd met de rust
![]()
Lekker voor de eiwitten toch en spieropbouw tochquote:
En tevens: Vriend Steirische Kürbiscremesuppe
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe kom je er toch steeds op
Vriend Schaumrollenquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker voor de eiwitten toch en spieropbouw toch
En tevens: Vriend Steirische Kürbiscremesuppe![]()
![]()
We zien Mario niet vaak meer hierquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt door de big mario energyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Oostenrijkse keuken is best een rijke keuken, dus we kunnen er lekker lang mee doorgaanUw ADH vitamine Worst
Ja als je hoort wat muti altijd maakt, is zeer verschillendquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
Oostenrijkse keuken is best een rijke keuken, dus we kunnen er lekker lang mee doorgaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig, deheidel roosjes op toerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn energie is hier nog altijdquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zien Mario niet vaak meer hierUw ADH vitamine Worst
Ik voel hem nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn energie is hier nog altijd
Als het iets langer dan 2 minuten is dan graagquote:
Kan niks belovenquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het iets langer dan 2 minuten is dan graag![]()
![]()
Daar was ik al bang voor
quote:
![]()
![]()
Ik had deze JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Misschien kan mario zijn antenne beetje meer jouw richting op zwaaienquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan mario zijn antenne beetje meer jouw richting op zwaaien![]()
Lekker helikopterenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
![]()
![]()
stilteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
saaie boel hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Ijsland mag je niet zelf bepalen hoe je je kind noemt. Weer wat geleerdquote:De IJslandse naamgevingscommissie (Mannanafnanefnd) keurt namen voor pasgeborenen goed om de IJslandse taal en cultuur te beschermen. Ouders kunnen alleen namen gebruiken die op een officiële lijst staan of een aanvraag indienen bij de commissie om een afwijkende naam toe te staan. De commissie beoordeelt namen op basis van criteria, zoals of ze wel of niet voldoen aan de wetten voor IJslandse namen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zelluf zellufquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Hey Dotquote:
Denk dat iedereen de hort op is, zo rustig h ierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feestjequote:
Zouden ze hier ook wel mogen doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
In Ijsland mag je niet zelf bepalen hoe je je kind noemt. Weer wat geleerd
[..]![]()
![]()
Beetje bizar welquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
In Ijsland mag je niet zelf bepalen hoe je je kind noemt. Weer wat geleerd
[..]![]()
Vrijheid van naamsuiting!quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook wel mogen doen
Geloof dat hier ook wel een paar regels zijnCause there is always a wrong to your right 🎶
Al die vreemde namen tegenwoordig... het worst steeds gekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vrijheid van naamsuiting!
Geloof dat hier ook wel een paar regels zijn![]()
Maakt het uit, als beestje maar een naam hebquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al die vreemde namen tegenwoordig... het worst steeds gekker![]()
![]()
Als je dat je kind aan wil doenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maakt het uit, als beestje maar een naam heb![]()
![]()
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je dat je kind aan wil doen![]()
![]()
![]()
Voor zover je weetquote:
![]()
Maar worst is natuurlijk een hele normale naam @hemarookworstquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Al die vreemde namen tegenwoordig... het worst steeds gekkerCause there is always a wrong to your right 🎶
Sowiesoquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar worst is natuurlijk een hele normale naam @:Hemarookworst![]()
Ow dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga naar huisarts want veel pijn bij het kakken.
Pff.![]()
![]()
Nee en ik heb geen pleepapier meer dus met washandje ofzowquote:Werewolf
Oh wat vervelend. Ja dan maar met washandje iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen pleepapier meer dus met washandje ofzow![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5219 / +216 / +94 / 8340 / 9078 / 0.57
2. Dotteke / 1385 / +49 / +101 / 2870 / 3460 / 0.4
3. KillemWieft / 966 / +28 / +3 / 571 / 839 / 1.15
4. FreshFruit / 623 / +4 / +0 / 741 / 1013 / 0.62
5. kree / 614 / +12 / +74 / 1760 / 2156 / 0.28
6. KoningWouter / 598 / +178 / +59 / 883 / 1115 / 0.54
7. devzero / 436 / +26 / +0 / 402 / 557 / 0.78
8. Homijn / 417 / +0 / +16 / 96 / 188 / 2.22
9. _UserName_ / 276 / +36 / +12 / 298 / 430 / 0.64
10. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
11. hemarookworst / 269 / +1 / +0 / 611 / 840 / 0.32
12. DJMO / 225 / +13 / +30 / 547 / 741 / 0.3
13. Masberum / 219 / +10 / +36 / 361 / 454 / 0.48
14. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 253 / 0.85
15. mario390 / 210 / +0 / +0 / 131 / 220 / 0.95
16. Pinnenmutske / 205 / +3 / +16 / 512 / 666 / 0.31
17. ToT / 202 / +2 / +16 / 1493 / 1707 / 0.12
18. marc0871 / 190 / +18 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
19. greysbones / 181 / +14 / +0 / 1535 / 1688 / 0.11
20. MooieTop6 / 171 / +6 / +2 / 1769 / 2024 / 0.08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het kan ook stress zijn, ik ben een stress konijn.
Alles bij elkaar en ik crashWerewolf
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5219 / +216 / +94 / 8340 / 9078 / 0.57
2. Dotteke / 1385 / +49 / +101 / 2870 / 3460 / 0.4
3. KillemWieft / 966 / +28 / +3 / 571 / 839 / 1.15
4. FreshFruit / 623 / +4 / +0 / 741 / 1013 / 0.62
5. kree / 614 / +12 / +74 / 1760 / 2156 / 0.28
6. KoningWouter / 598 / +178 / +59 / 883 / 1115 / 0.54
7. devzero / 436 / +26 / +0 / 402 / 557 / 0.78
8. Homijn / 417 / +0 / +16 / 96 / 188 / 2.22
9. _UserName_ / 276 / +36 / +12 / 298 / 430 / 0.64
10. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
11. hemarookworst / 269 / +1 / +0 / 611 / 840 / 0.32
12. DJMO / 225 / +13 / +30 / 547 / 741 / 0.3
13. Masberum / 219 / +10 / +36 / 361 / 454 / 0.48
14. Dr.Mikey / 216 / +0 / +0 / 157 / 253 / 0.85
15. mario390 / 210 / +0 / +0 / 131 / 220 / 0.95
16. Pinnenmutske / 205 / +3 / +16 / 512 / 666 / 0.31
17. ToT / 202 / +2 / +16 / 1493 / 1707 / 0.12
18. marc0871 / 190 / +18 / +0 / 905 / 1151 / 0.17
19. greysbones / 181 / +14 / +0 / 1535 / 1688 / 0.11
20. MooieTop6 / 171 / +6 / +2 / 1769 / 2024 / 0.08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hey dev, ben je al fully stacked voor de oorlog?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik verwacht weinig goeds. Andere faction is niet veel sterker, maar amper zwakke spelers. Kennelijk is er afgesproken dat we voor een aantal hits gaan en daarna verliezen. Dus veel med outs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hey dev, ben je al fully stacked voor de oorlog?![]()
ahquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig goeds. Andere faction is niet veel sterker, maar amper zwakke spelers. Kennelijk is er afgesproken dat we voor een aantal hits gaan en daarna verliezen. Dus veel med outs.
als ik je het ziekenhuis in moet slaan zodat je langer afk kunt zijn moet je het zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bingoquote:
-5% zit ik op
en wil voor het slapen nog een xannax pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah
als ik je het ziekenhuis in moet slaan zodat je langer afk kunt zijn moet je het zeggenwel erg romantisch
Maarquote:I will be paying a Xanax for every 10 hits our newer members med out for the opposing faction during the war
Forum Opties Forumhop: Hop naar: