SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je wat etenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.
kan helpen![]()
Minder hanggrie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Joehoe hier ben ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan je bff komen posten hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar dan nuu weer?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mi gado, nootje!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat eten
kan helpen![]()
Minder hanggrie
of koffie drinkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat eten
kan helpen![]()
Minder hanggrie
of water
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga zo met honger naar de winkel
Maar de verleiding ligt niet op de loer bewust inkopen want heb een budget.
0 procent zin maar anders heb ik te weinig eten
Just do it
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zie het!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee want ben me helemaal op aan het naaien in ander topic.
nope ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Stevenhyde of mooietop6
Soort clan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou wel geil zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan je bff komen posten hier![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey WillemPrinceG
Goedemorgen
Iemand hier buiten zit keihard te rijden met zijn scootmobiel helene fisher te draaien @mario390'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zucht dat Oekraïne gedoe enzo topic.
naja. mss moet ik gewoon ff niks zeggen. maar naaide me er aardig over op en meestal kan ik me nog rustig houden.Do what you love, love what you do!![]()
gewoon niet eens mee. en dat flauwe gedoe van komt wel goed al helemaal niet. echt.
actie moet er ondernomen worden wmb. maarja. oke niet in dit topic hier , ga dan maar ff discuteren in die andere.Do what you love, love what you do!![]()
Brommers kiek'nquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Iemand hier buiten zit keihard te rijden met zijn scootmobiel helene fisher te draaien @:mario390![]()
Ik vind dat je Rutte moet mailen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:47 schreef kree het volgende:
gewoon niet eens mee. en dat flauwe gedoe van komt wel goed al helemaal niet. echt.
actie moet er ondernomen worden wmb. maarja. oke niet in dit topic hier , ga dan maar ff discuteren in die andere.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Sms-enquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.![]()
Kijk! Goede raad!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.![]()
![]()
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat je Rutte moet mailen.
De kreeeeeeeee wind.Do what you love, love what you do!![]()
Cray cray 👻quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.
De kreeeeeeeee wind.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
denk zou best goeie zijn, zou alle wetsvoorstellen ff toetsen hier bij fok natuurlijk met pol.Do what you love, love what you do!![]()
Begin daar maar eens meequote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik mail niemand. beste zou zijn ik MP worden hier van heel NL. en dan zou er een andere wind waaien.
De kreeeeeeeee wind.![]()
![]()
ja weinig om mee te beginnen he> want voorlopig hebben ze een jaar niks gedaan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
De kreeeeeeeee wind.
Ja op FOK lijst 1quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eerst gaan stemmen binnenkortDo what you love, love what you do!![]()
Succes!quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weinig om mee te beginnen he> want voorlopig hebben ze een jaar niks gedaan.![]()
je onderschat me.quote:. ik kan nog redelijk tactisch zijn als ik dat wil. goed hier praten we binnen onze partij dus moet kunnen enzo?
Do what you love, love what you do!![]()
Denk ook echt onze partij moeten we FOK noemen. en als ze vragen media enzo aan ons
Fucked Op Kids betekend het.
Hoe ga je de-escalerend te werk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat me.. ik kan nog redelijk tactisch zijn als ik dat wil. goed hier praten we binnen onze partij dus moet kunnen enzo?
Want eerlijk ja soms die discussies beetje verhit enzoruzie enzoo...
Ik zou dat iets anders formuleren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef kree het volgende:
Denk ook echt onze partij moeten we FOK noemen. en als ze vragen media enzo aan ons
Fucked Op Kids betekend het.![]()
![]()
ik denk ff peukje (of sigaar) enzo. en dan komt t wel weer goed, vooral negeren wat andere partijen zeggen. Dat is beetje de tactiek. onze punten er onderhand doorduwen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe ga je de-escalerend te werk.
Want eerlijk ja soms die discussies beetje verhit enzoruzie enzoo...
Ja en niet fok eraan binden, denk dat ze dat niet willenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou dat iets anders formuleren.
Serieus geen zin in geneuzel maar ik neuzel zelf wel eens.
Nog steeds ziekjes.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.Do what you love, love what you do!![]()
Jezusquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ff peukje (of sigaar) enzo. en dan komt t wel weer goed, vooral negeren wat andere partijen zeggen. Dat is beetje de tactiek. onze punten er onderhand doorduwen.
Ok, nee dat gaat niet werken
Zeker nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en niet fok eraan binden, denk dat ze dat niet willen![]()
![]()
Beterschap iig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Serieus geen zin in geneuzel maar ik neuzel zelf wel eens.
Nog steeds ziekjes.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nogmaals succesquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef kree het volgende:
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.![]()
![]()
hmmmms. ja god ik maak er ook maar lolletje over, maar bij wijze van spreken he? gaat het onwijs anders bij de reguliere partijen dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jezus
Ok, nee dat gaat niet werkenDo what you love, love what you do!![]()
En je bent weer terug, niet lang volgehouden hier weg te blijvenquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef kree het volgende:
Fucked Op Kids betekend het.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak een topic met een poll in POLquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:58 schreef kree het volgende:
weet je we maken er grappen over? maar ik denk zeker met media, dat je zo nog eens de grote partij kan worden.![]()
![]()
haha ja nouja. maar denk wel serieus ga daar heen, maarja omdat jullie t me ff vroegen hequote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je bent weer terug, niet lang volgehouden hier weg te blijven
ik heb iig de lijst samen gesteld voor FOK1
Kree dan maar als lijsttrekker
lijstduwer
maily
dotteke in het midden.Do what you love, love what you do!![]()
Waarheen? Ik zie je in 4 topics posten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja nouja. maar denk wel serieus ga daar heen, maarja omdat jullie t me ff vroegen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:mizzezamy @:maily
Ik heb em
En goedemiddag bolk![]()
![]()
![]()
of 40+ of die andere die geen punten doetquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarheen? Ik zie je in 4 topics posten?
Wil je mij er buiten laten?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:01 schreef kree het volgende:
ik heb iig de lijst samen gesteld voor FOK1
Kree dan maar als lijsttrekker
lijstduwer
maily
dotteke in het midden.
JIJ vindt dat t anders moet.
JIJ vindt dat jij het zelf beter kunt.![]()
Samen met jeweetwel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zat vannacht 40+ vol te kliederen
![]()
![]()
oke mails is van de lijst.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Wil je mij er buiten laten?
JIJ vindt dat t anders moet.
JIJ vindt dat jij het zelf beter kunt.. paste toch niet echt bij de partij
hahaha neem t niet zo serieus joh gekkie
Nee zo lijken dingen, ik weet dat je niet heel serieus wasquote:Op zaterdag 20 september 2025 11:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms. ja god ik maak er ook maar lolletje over, maar bij wijze van spreken he? gaat het onwijs anders bij de reguliere partijen dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: