Midden-achter in onze tuin. We wonen aan de rand van de wijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het verschil echt zo groot is, dan meet jij misschien gewoon verkeerd? Tussen de bebouwing in de dorpen/steden is het natuurlijk nogal anders.
Waar heb jij dat ding staan dan? Op het land? Vaak zijn wind meters bij amateurs niet representatief. Staan bijna altijd onder invloed.
Ik fietste net op de dijk langs de IJssel en daar is het echt een stuk kouder dan in de wijk.
Slaapkamer mag wel een pak kouder zijn tochquote:Op woensdag 24 september 2025 20:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
17 in huis is wel karig. Heb het nu 18.5. gezien de vooruitzichten blijft het daar nog wel een week op, maar de nachten zijn soms wel koud. Zodra het 17 is gaat de verwarming echt wel aan.
Niet meer zoveel zonlicht naar binnen. Pas laat. En grote bomen. Handig in de zomer, maar warmte ook snel wegquote:Op woensdag 24 september 2025 20:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu al zo fris?? Ik zit rond 22 gelukkig en zolang het zonnig blijft, blijft dat zo
Weinig te watertanden dan hoor. Dik joggingpak aan en onder de dekens. Dan gebeurt er niet veel als het echt zo koud zou zijn. Slaapkamer kan wat dat betreft beter lekker warm en zwoel zijn.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Slaapkamer mag wel een pak kouder zijn toch
onee. Airco op 16. Tot het niet meer nodig isquote:Op woensdag 24 september 2025 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Weinig te watertanden dan hoor. Dik joggingpak aan en onder de dekens. Dan gebeurt er niet veel als het echt zo koud zou zijn. Slaapkamer kan wat dat betreft beter lekker warm en zwoel zijn.
quote:Op woensdag 24 september 2025 20:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor iemand die slecht gaat op warm en extreem droog weer ben je wel verdacht vaak aan het opscheppen over je woestijnklimaat...
Soort zelfkastijding ofzo?
Nee hij heeft gelijk. Venlo heeft regelmatig extreme regenbuien. Ten zuiden daarvan ligt een kom. Daar valt extreem weining neerslag. Ik woon in Weert. In onze regio valt heel weinig neerslag en is de temperatuur meestal 3 a 4 graden hoger dan in de Bilt. Een verschijnsel dat systematisch wordt genegeerd door het KNMI. Het leuke is dat ik pensionadoos tegenkom die om die reden naar Weert zijn verhuisd om daarvan te profiteren.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja. Ik hou ervan om te lijden. Dag in, dag uit.
Maar het verschil met luttele kilometers verderop is gewoon bizar. Er ligt geen bergmassief tussen ofzo.
Heerlijk die avonden/nachten. Lekker onder de wolquote:Op donderdag 25 september 2025 09:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Goedemorgen.
Ik slaap altijd beter als het kouder is
Die komt er toch nietquote:Op donderdag 25 september 2025 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Guur dagje in Limbabwe vandaag. De eerste tekenen van een ijskoude winter, waarin we Limbabwe moeten omdopen naar Limberië.
IJspegels aan de neusquote:Op donderdag 25 september 2025 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ijskoud en zonnig
Zie voor hier de eerste sneeuwkansen alweer in het ENS staan.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:29 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Eerst een halve meter sneeuw
Het is te hopen dat wij hier een keer aan de goede kant zitten. De kou stroomt vaker jouw kant op.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie voor hier de eerste sneeuwkansen alweer in het ENS staan.
[ afbeelding ]
Bijna oktober
Ja, maar dan kan ik beter gewoon de verwarming aan zettenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die airco van jou ook verwarmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |