Dit zeggende om 20:11 als de zon al onder is vind ik... bijzonder.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zweet me helemaal de teringtyfus. Opbokken met die hitte
* Geschiedkundige gaat gauw naar binnen.
Is het ook. Het is nog geen lange mouwen temperatuur, denk dat dat hem dwars zit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit zeggende om 20:11 als de zon al onder is vind ik... bijzonder.
Het koelt amper af. Nog ruim 22 graden en stikbenauwd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat bestaat dan ook niet in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Het is nog geen lange mouwen temperatuur, denk dat dat hem dwars zit.
Nog 24 graden nuquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
WANNEER NIETquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:03 schreef Starhopper het volgende:
Morgenochtend gaat t waaien lees ik
Als het niet waaitquote:
Bijna oktoberquote:
Jaaaa!!!! WOEIquote:
Jup, gaat lekker tekeer. Met name behoorlijke stoten, tussendoor valt het eigenlijk nog wel mee.quote:
Wel weer beetje jammer, ja. Doe dan stabiel graadje of 18 voor paar wekenquote:
Temperatuur komt toch best vaak onder de 10, hoor. Dan is een vestje wel fijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat bestaat dan ook niet in Nederland
Done deal.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Na vannacht koude nachten incoming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |