SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey UNquote:
vanavond bedrijfsfeestje
eerste feestje in ik denk 3 jaar dat ik wat ga drinkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gezellig. Geniet er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat je vrouw ook mee. Die werkt daar ook toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is helemaal leuk samen er even uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
ja die gaat ook mee, we hebben oppas voor JyskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, moet goed uitrusten voor die tijd. Dan is deze nacht geen goed begin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
dat is nog wel een eind(hoven)je idd
Maar ik denk wel dat ik over een half uurtje toch even ga liggen.![]()
heb je ook goed, ff hoofd leeg maken en desnoods gooi je hem ff op negeer, dan heb je er geen last van mocht ie er wel zijn voor dinsdagquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, moet goed uitrusten voor die tijd. Dan is deze nacht geen goed begin.
Maar ik denk wel dat ik over een half uurtje toch even ga liggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is een heel goed plan. Ga ik doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb je ook goed, ff hoofd leeg maken en desnoods gooi je hem ff op negeer, dan heb je er geen last van mocht ie er wel zijn voor dinsdag![]()
Hey KW weer kudt geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, is ons 3e uitje samen, 1e was 25 jarig huwelijk schoonvader, 2e was uit eten samen en nu vandaag danquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal leuk samen er even uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat zit wel goed dus die uitjes van jullie. Heb je af en toe ook even nodigquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja idd, is ons 3e uitje samen, 1e was 25 jarig huwelijk schoonvader, 2e was uit eten samen en nu vandaag danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, ik vind het net zo belangrijk om er samen als ouders uit te gaan, dan dat beide ouders thuis zijn voor het kind.. lijkt mij niks dat de vader 40 uur werkt, na werk moe is en geen aandacht voor de kleine heeft. dan zie je je kind alleen in het weekend eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit wel goed dus die uitjes van jullie. Heb je af en toe ook even nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jeuj. Ik ben over @mario390 heen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik doe niet aan grensoverschrijdend gedrag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: