< Activeerd achteloos zijn Parkitrailleur.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een mafklapper.Dat vindt mijn parkiet tenminste.
Hey dame HC.quote:
Meningen kunnen verschillen, gelukkig maar zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:36 schreef kree het volgende:
tis soms heel makkelijk hier op fok, om beetje in je eigen wereldje door te praten en idee krijgen.
maar over het algemeen he, en ben hier vaak open gewezen via mensen van fok, van denk ff wat meer na enzo voor je wat zegt.
En ze hebben gewoon gelijk, want als ik er later over nadacht dan denk ik wel eens. wat was die hele discussie ou waard?
eigenlijk niks, naja ik denk (hoop) ook met iedereen waar ik wel eens meningsverschil mee had t, beetje goed gemaakt hebt?
meningen kunnen altijd verschillen natuurlijk. maarja oke respecteren van elkaar andere mening is het mss wel.
Schilt ondertussenquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen, gelukkig maar zou ik zeggen.
Nou ja zeg.quote:
zekers. en dat mag ook gewoon? ik denk zou niet werken als iedereen het altijd maar met elkaar eens was/.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Meningen kunnen verschillen, gelukkig maar zou ik zeggen.
Kom maar door!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Ik heb jou gemist. Zoveel serie tips.
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
zekers. en dat mag ook gewoon? ik denk zou niet werken als iedereen het altijd maar met elkaar eens was/.
Ietsje meer mag welquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
zekers. en dat mag ook gewoon? ik denk zou niet werken als iedereen het altijd maar met elkaar eens was/.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens!
niet doen zo masberum.......quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:43 schreef Masberum het volgende:
Maar niet zo leuk als het Dodetopicspel! Kree kom terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |