Ah Ah Acapulcoquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
die moet je ff verduidelijken wel eigenlijk, snap niet

ja maakt mij niet uit, maar begreep die ff niet?quote:

toen muziek nog vernieuwend was he?quote:

Yello genot.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

die zijn vanavond nog gedraaid op KINKquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

of doe gewoon niet zo moeilijk jij? geloof me lang genoeg op fok ik, dus. tja. wat wil je nu bereiken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms is het best lekker, niet makkelijk, zelden helder, toe te geven dat je niet past maar wel speelt

goeie baard wel die rechtsequote:Op vrijdag 19 september 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Parkiedewiei=dewiedewiet

Bij 18 pas ik meestal wel, of ging het niet over BlackJack ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms is het best lekker, niet makkelijk, zelden helder, toe te geven dat je niet past maar wel speelt

nog meer baardenquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed....

Zou zo een lijsttrekker kunnen zijn.quote:

Huh, ik bedoelde gewoon dat het heerlijk is om hier onszelf te zijn.. jij ik.. hullie en zullie..quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
of doe gewoon niet zo moeilijk jij? geloof me lang genoeg op fok ik, dus. tja. wat wil je nu bereiken?

dan is t goed? ik heb slechte ervaringen met dit soms. maarja tis tekst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde gewoon dat het heerlijk is om hier onszelf te zijn.. jij ik.. hullie en zullie..
En soms lach ik om die mafklappers en soms blik ik het er mee eens...
Ergens zijn we ontspoort, ik zet graag weer de wissel om.

Kom je nu mee, kende deze nog niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Momentje van bezinning:

Tik hem aan ouwe!quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
dan is t goed? ik heb slechte ervaringen met dit soms. maarja tis tekst.
maar nee dan geen probleem hoor. ik ben helemaal voor open en gezellig zijn.

Jij bent zelluf een mafklapper.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde gewoon dat het heerlijk is om hier onszelf te zijn.. jij ik.. hullie en zullie..
En soms lach ik om die mafklappers en soms blik ik het er mee eens...
Ergens zijn we ontspoort, ik zet graag weer de wissel om.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |