owh zat niet in dode topic spel, naja zelfde geldt voor hier, haha zou toch zelfde zeggenquote:

Kijk maar eens goed....quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:06 schreef kree het volgende:
mss vind het hier leuker omdat niet gelijk gezeik over spel enzo.
naja even kijken

tuurlijk. ik ben altijd voor meer liefde enzo. wmb gaan we te hard tegen elkaar in met verschillen ipv op te zoeken dat we eigenlijk eigenlijk heel het zelfde zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed....
Bekijk deze YouTube-video

quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk. ik ben altijd voor meer liefde enzo. wmb gaan we te hard tegen elkaar in met verschillen ipv op te zoeken dat we eigenlijk eigenlijk heel het zelfde zijn.
Maarja he, mss is dat beetje hipy genen die ik nog heb van mijn ouders.
Hardhoutquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg ooit de vraag bij een mondeling examen waar de titel Een roos van vlees voor stond. Gelukkig wist ik deze.

< Geeft je een neut, en ja.. we gaan het meemaken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:12 schreef kree het volgende:
ja nouja ik zeg hier keiharde mening over wat ik denk. met AI en hoe maatschappij gaat.
Ik ben het er allemaal niet mee eens.
Maar weet ook ik zoek altij wel naar het goeie natuurlijk wat er is
Dus naja oordeel zelf maar over me

hmms ik val wel mee, wil best meegaan in veel ideeën. maarja niet alles..quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Geeft je een neut, en ja.. we gaan het meemaken.

Ik ben geen rechter dus oordeel niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:12 schreef kree het volgende:
ja nouja ik zeg hier keiharde mening over wat ik denk. met AI en hoe maatschappij gaat.
Ik ben het er allemaal niet mee eens.
Maar weet ook ik zoek altijd wel naar het goeie natuurlijk wat er is
Dus naja oordeel zelf maar over me

goedzo niemand hoeft dat ook te doen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen rechter dus oordeel niet.

Ik laat dat over aan mijn parkiet, die is wijzer dan ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]

Parkiedewiei=dewiedewietquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat dat over aan mijn parkiet, die is wijzer dan ik.

Mijn parkiet vindt dat jij je mening maar voor jezelf moet houden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:17 schreef kree het volgende:
oordeel geven hoeft dus niet, mening over geven zonder dat de rest helemaal flipt mag wmb wel?
Bedoel wat is daar nou mis mee?
Als er ergens is waar het kan dan is het hier wss.

Ik ben hier helemaal klaar mee! Ergen is gewoon gekaapt door ergens, terwijl ietwat er was! Oké, ergens, dat dan weer wel! Echter.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:17 schreef kree het volgende:
oordeel geven hoeft dus niet, mening over geven zonder dat de rest helemaal flipt mag wmb wel?
Bedoel wat is daar nou mis mee?
Als er ergens is waar het kan dan is het hier wss.

Avond mevr Shii.quote:

Dame Shii.quote:

die moet je ff verduidelijken wel eigenlijk, snap nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben hier helemaal klaar mee! Ergen is gewoon gekaapt door ergens, terwijl ietwat er was! Oké, ergens, dat dan weer wel! Echter.
Wdoch!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |