abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218820181
De regering heeft denk ik drie opties:

1. Deze motie naast zich neerleggen.
2. Deze motie volgen en Antifa op de terreurlijst zetten
3. Advies vragen aan AIVD+NCTV

Consequenties:

ad 1. Ofwel niets ofwel een motie van wantrouwen. En dan? Dit kabinet naar huis sturen? :')

ad 2. Dan kun je een rechtszaak verwachten. Aangezien deze motie geen echte onderbouwing heeft en slechts steunt op het gegeven dat de regering Trump iets dergelijks heeft gedaan verwacht ik dat iedere rechter gehakt er van maakt.

ad 3. Ik hoop dat de regering hier voor kiest. Deze stap levert immers de meeste duidelijkheid op. Als ik een schot voor de boeg mag doen: Afgaande op eerdere rapportages denk ik dat deze motie alsnog de prullenbak in gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2025 10:59:16 ]
pi_218820195
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:58 schreef recursief het volgende:
De regering heeft denk ik drie opties:

1. Deze motie naast zich neerleggen.
2. Deze motie volgen en Antifa op de terreurlijst zetten
3. Advies vragen aan AIVD+NCTV

Consequenties:

ad 1. Ofwel niets ofwel een motie van wantrouwen. En dan? Dit kabinet naar huis sturen? :')

ad 2. Dan kun je een rechtszaak verwachten. Aangezien deze motie geen echte onderbouwing heeft en slechts steunt op het gegeven dat de regering Trump iets dergelijks heeft gedaan verwacht ik dat iedere rechter gehakt er van maakt.

ad 3. Ik hoop dat de regering hier voor kiest. Deze stap levert immers de meeste duidelijkheid op. Als ik een schot voor de boeg mag doen: Afgaande op eerdere rapportages denk ik dat deze motie alsnog de prullenbak in gaat.
Ze leggen het naast zich neer en er gaat niets gebeuren. VVD en BBB gaan hun eigen kabinet niet opblazen en het is bijna verkiezingen.
pi_218820232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ze leggen het naast zich neer en er gaat niets gebeuren. VVD en BBB gaan hun eigen kabinet niet opblazen en het is bijna verkiezingen.
Daar ben ik ook bang voor, maar toch hoop ik op de 3e optie. Die geeft namelijk wel het krachtigste signaal af.
pi_218820236
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als jij de moeite neemt om die van een TR re voorzien, zal moderatie ze beoordelen ^O^
Gedaan.
Het is ook zeker niet de eerste keer over deze user. Nota bene zit die zelf ook nog regelmatig te klagen in fb over anderen. En dan nu zelf met het gedrag aankomen waarvan hij een ander beschuldigd.

Ben er wel een keer klaar mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218820261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:31 schreef thedeedster het volgende:
Opnemen voor antifa. Dan ben je toch echt wel van het padje af.
Kritisch zijn op deze populistische bullshitmotie is niet hetzelfde als het opnemen voor Antifa.
pi_218820356
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Kritisch zijn op deze populistische bullshitmotie is niet hetzelfde als het opnemen voor Antifa.
Inderdaad. Blijkt een erg ingewikkeld concept.
pi_218820375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gedaan.
Het is ook zeker niet de eerste keer over deze user. Nota bene zit die zelf ook nog regelmatig te klagen in fb over anderen. En dan nu zelf met het gedrag aankomen waarvan hij een ander beschuldigd.

Ben er wel een keer klaar mee.
Tikje hypocriet gezien je eigen eindeloze stroom persoonlijke aanvallen en gelaster…
Ga je dat verhaal over een touw en de PVV nog duiden?
pi_218820473
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:17 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Tikje hypocriet gezien je eigen eindeloze stroom persoonlijke aanvallen en gelaster…
Ga je dat verhaal over een touw en de PVV nog duiden?
Doe je het weer.
'Beschuldig de ander van je eigen gedragingen.'

Wie zei dat ook alweer? ;)
Spiegeltje spiegeltje...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 20 september 2025 @ 11:30:23 #59
485843 crew  Jippie
pi_218820487
En nu is het wel klaar met het elkaar beschuldigen met van alles. Discussiëren is geen synoniem voor elkaar afzeiken en beledigen.
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:32:46 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218820500
De VVD heeft zich weer eens laten kennen. Wat een treurigheid.
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:35:50 #61
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218820529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Bizar ook dat BBB het klakkeloos steunt en het ondertussen opneemt voor oa tractorboeren. Dan ben je niet goed hoor. Maar goed, dat wisten we al.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 20 september 2025 @ 11:39:22 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218820558
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Bizar ook dat BBB het klakkeloos steunt en het ondertussen opneemt voor oa tractorboeren. Dan ben je niet goed hoor. Maar goed, dat wisten we al.
Inderdaad, dan de FDF ook op de terreurlijst.
pi_218820564
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Ooit voorvechters van het liberalisme. Maar daar is verdomd weinig van over.
  zaterdag 20 september 2025 @ 13:54:03 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218821817
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad, dan de FDF ook op de terreurlijst.
Tja FDF is de gewapende tak van de BBB natuurlijk. Het hele idee dat BBB een politieke partij is is al te zot voor woorden. BBB is en blijft het briljante project van de agro-maffia die de boerenstand dusdanig tot slavernij heeft gebracht dat elke verandering door boeren met angst en beven tegemoet wordt gezien. Aan het infuus van de Rabobank, wurgcontracten met de agrarische industrie, geplet door supermarkt-conglomeraten zijn boeren een even groot slachtoffer als de maatschappij in het algemeen.

BBB/FDF zijn de echte terroristen in dit land. Gaan over lijken, veroorzaken voor vele tientallen miljarden aan maatschappelijke en gebouwen infrastructuur, gewelddadige acties via de FDF wanneer het nodig is, vergiftigingen van de bodem en de leefomgeving voor decennia. En dat alles voor de winst, waarbij deze industrie via het marketingbureau Remarkable tonnen in BBB heeft gestopt.

Verbijsterende criminaliteit waar partijen nog mee samenwerken ook.
  zaterdag 20 september 2025 @ 14:28:30 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218822334
twitter

Wanneer gaan ze stemmen voor een aantal extreemrechtse organisaties?
pi_218822388
Het word tijd dat extreem links zoveel mogelijk verboden werd.
Je kan zeuren over extreem rechts, maar ook dat is veelal een verboden ding, denk aan neonazis.
Antifa is daar gelijk aan.
pi_218822418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Wat is de context hiervan?
  zaterdag 20 september 2025 @ 14:36:31 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  zaterdag 20 september 2025 @ 14:41:35 #69
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218822494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 14:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het word tijd dat extreem links zoveel mogelijk verboden werd.
Je kan zeuren over extreem rechts, maar ook dat is veelal een verboden ding, denk aan neonazis.
Antifa is daar gelijk aan.
FvD is al verboden?
pi_218822637
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 14:28 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Zoals de hooligans van bijvoorbeeld FC Den Bosch?
pi_218822645
Terroristische organisatie lijkt me wel een stap te ver. Inhoudelijk is het vrij fors en de kans dat de motie uiteindelijk werkelijkheid wordt, wordt ook kleiner. Op de lijst met verboden organisaties zetteen is voldoende en haalbaarder.

Maar die proxy-communisten hier die zich in allerlei bochten wringen om maar antifa te kunnen bagatelliseren.

"Ja maar extreem-rechts komt meer voor / is gevaarlijker". Stel dat dat waar is, dus?
A) Dat is al verboden
B) In de basis falende logica: het ene vergrijp niet willen criminaliseren, omdat een ander vergrijp vaker voorkomt.
C) Daarbij het eveneens falende veronderstelde marginaliteitsargument. Dus je wil wachten tot het wél een groot probleem wordt? Het is duidelijk dat linksextremisme in opmars is, dus laten we dat indammen voor het een groter probleem wordt.
pi_218822660
quote:
Och jeetje, hoe kan ik dat gemist hebben. Ik zie hooligans, Voorpost met prinsenvlaggen (inclusief VOC-logo), een brandende politieauto en een geblokkeerde A12. Oh en iemand met een vlag waar Pim Fortuyn en Charlie Kirk gebroederlijk op staan afgebeeld. Wat een rariteitenkabinet zeg.
pi_218822750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:54 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja FDF is de gewapende tak van de BBB natuurlijk. Het hele idee dat BBB een politieke partij is is al te zot voor woorden. BBB is en blijft het briljante project van de agro-maffia die de boerenstand dusdanig tot slavernij heeft gebracht dat elke verandering door boeren met angst en beven tegemoet wordt gezien. Aan het infuus van de Rabobank, wurgcontracten met de agrarische industrie, geplet door supermarkt-conglomeraten zijn boeren een even groot slachtoffer als de maatschappij in het algemeen.

BBB/FDF zijn de echte terroristen in dit land. Gaan over lijken, veroorzaken voor vele tientallen miljarden aan maatschappelijke en gebouwen infrastructuur, gewelddadige acties via de FDF wanneer het nodig is, vergiftigingen van de bodem en de leefomgeving voor decennia. En dat alles voor de winst, waarbij deze industrie via het marketingbureau Remarkable tonnen in BBB heeft gestopt.

Verbijsterende criminaliteit waar partijen nog mee samenwerken ook.
Ah, voedselvoorziening is terrorisme, duidelijk.

En in het verlengde is dan zo'n beetje iedere industrie terrorisme. Metaal, plastic, farmacie, bouwmaterialen, alle leidinggevenden in Den Haag berechten.
pi_218822792
quote:
twitter

twitter

Er kan ook wel een streep door het sprookje dat het altijd de "linkse" demos zijn die gewelddadig zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2025 14:58:28 ]
pi_218822805
Domme mongolen hier.. er is gewoon een motie aangenomen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')