Hele weekend voor gaas en dan op kantoor lekker uitbrakken tot donderdag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Festivalletjes
Techno
Spelletjes
Lief
Zorgzaam
Oorbelletje
Communicatie
Je mag nog even nadenkenquote:
Kunstbloemen in je volkstuin misschienquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een siertuin, is dat iets anders dan een echte tuin?
Een extra mooie tuin?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een siertuin, is dat iets anders dan een echte tuin?
Parrotquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja dag, het is weekend. Zoek het maar uit met je raadsels.
Ik snap 'm nog steeds niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We geven hem een likequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Best een zure frau. Hij deed wel zijn best.
Wel redelijk klinisch denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die strakke kop trekt je in bed wel uit elkaar denk ik
Een “halluhfeeuh” noem ik datquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij wel helemaal hetero vraag ik me af
Daarna meteen obsessief douchenquote:
De barman heeft ook zendtijd nodig dus er zijn maar 4 datesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Soort van net op tijd voor de 8 uur date
Stukje ontsmettingsgel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarna meteen obsessief douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |