Ik ben een figuur dat altijd hele niesbuien heeft, dus wees blijquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
Was echt zo'n nies waarna je tintelingen hebt en sterretjes ziet.
Bollie de nollie met een lollie in je molliequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ja heerlie flaneerlie lekker nippen van m'n cavie
Een figuur dat?! @CherryLips, hou je in!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een figuur dat altijd hele niesbuien heeft, dus wees blij
Maak me gekquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bollie de nollie met een lollie in je mollie
Het figuurquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Een figuur dat?! @:cherrylips, hou je in!
overnieuw? voldoettie niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Morgen beginnen we al met de kattenbakkist overnieuw doen.Maar dit keer goed en we gaan het verven dit keer.
Ik wist niet dat je onzijdig was! Mijn excuses.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het figuur
Dat figuur
Figuur welke
Figuur dat
Klinkt logisch
Mensen die "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het figuur
Dat figuur
Figuur welke
Figuur dat
Klinkt logisch
"Dewelke" is nog mooier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.
Zelfkastijding?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen welke "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.
verwelkequote:
Ik sla echt als een meisje.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Mensen welke een dreun van Ger krijgen zien er zo uit:
Dat kan onbedoeld wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Mensen welke een dreun van Ger krijgen zien er zo uit:
oeh wat vervelendquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Die Grenze heeft deze week emmers Maltesers in de folder staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |