Ik ben een figuur dat altijd hele niesbuien heeft, dus wees blijquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef Recce het volgende:
Was echt zo'n nies waarna je tintelingen hebt en sterretjes ziet.
Bollie de nollie met een lollie in je molliequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ja heerlie flaneerlie lekker nippen van m'n cavie
Een figuur dat?! @CherryLips, hou je in!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een figuur dat altijd hele niesbuien heeft, dus wees blij
Maak me gekquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bollie de nollie met een lollie in je mollie
Het figuurquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Een figuur dat?! @:cherrylips, hou je in!
overnieuw? voldoettie niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Morgen beginnen we al met de kattenbakkist overnieuw doen.Maar dit keer goed en we gaan het verven dit keer.
Ik wist niet dat je onzijdig was! Mijn excuses.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het figuur
Dat figuur
Figuur welke
Figuur dat
Klinkt logisch
Mensen die "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het figuur
Dat figuur
Figuur welke
Figuur dat
Klinkt logisch
"Dewelke" is nog mooier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.
Zelfkastijding?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen welke "welke" gebruiken, verdienen ook een dreun.
verwelkequote:
Ik sla echt als een meisje.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Mensen welke een dreun van Ger krijgen zien er zo uit:
Dat kan onbedoeld wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
Mensen welke een dreun van Ger krijgen zien er zo uit:
oeh wat vervelendquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Die Grenze heeft deze week emmers Maltesers in de folder staan.
Je zou raar zijn als je ineens alz een vent slaat. Dan moet je eerst een arm van een vent stelen oid en die als knuppel gebruiken.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewichtig wilt praten, maar dat niet kunt.
Ik moet bij het woord emmer altijd aan zo'n huishoudemmer denken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Die Grenze heeft deze week emmers Maltesers in de folder staan.
We hebben onze lichaamsdelenhofleverancier (wow, mooi scrabble woord) @bitterbal, dus zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou raar zijn als je ineens alz een vent slaat. Dan moet je eerst een arm van een vent stelen oid en die als knuppel gebruiken.
Ja valt wel onder dezelfde postcode 5583 Bij beide heb ik ook wel eens moeten bezorgen overigens. En een oud-huisgenoot doet bij Pimpernel dagbesteding. Ging ie gewoon van het Winkelcentrum Woensel daarheen. Drie ochtenden in de week op zijn e-bike, maar hij is wel 60+. Dus dikke respect.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlakbij Planterij de Pimpernel en de Hut van Mie Pils.
Hmmm, ja dat is waar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben onze lichaamsdelenhofleverancier (wow, mooi scrabble woord) @:bitterbal, dus zou zomaar kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |