Schaamteloos. En dan verteld ze er zeker weer niet bij dat Zoë wat kan winnen als ze de meeste loten verkooptquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Iemand al loten gekocht bij DE zoe?
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Schaamteloos. En dan verteld ze er zeker weer niet bij dat Zoë wat kan winnen als ze de meeste loten verkoopt
Zou zij nog iets aan het geloof doen ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef SterreKaatje het volgende:
Jullie brachten me weer even bij Lotte (Ballijns). Ik ken haar van vroeger uit de kerk. Oh wat is zij verandert en niet ten goede zeg maar. 'Zo eerlijk mogelijk' Nou vrouw.....er is nog weinig eerlijk aan je content. Alles voor het geld.
En helemaal eens met die ene vrouw die durft te zeggen dat ze eerst volgers heeft gepaaid met haar zelfliefde verhaaltjes.
Ik zie nu dat ik de laatste was. Excuses, ik had het totaal niet in de gaten en postte volgens mijn telefoon op pagina 11. Ik zal er volgende keer beter op letten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:26 schreef Donna het volgende:
Als degene die het topic sluit niet binnen enkele minuten een nieuw deel opent, mag iedereen het gewoon doen.![]()
Tijdens de meet-and-greet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef Memm het volgende:
Ik was al bang dat onze influencer fok weer gesloten was omdat ik niks kon vinden was al benieuwd wat voor juicy's er gebeurt was..🤣
Thanks @:Donna voor het openen van een nieuwe.💕
De eerst volgende die geen nieuwe topic opent moet trakteren! 😋😜
Nee nee, women support women, hallelujah iedereen is lief, oneens zijn doe je maar in stilte thuis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
Over Lotte ik begrijp ook niet dat ze zegt de goede zijn met meer … je mag het toch soms ook ergens niet mee eens zij
Trakteren op fruitkistjes uit Barneveldquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Tijdens de meet-and-greet.
Wel gluten/suiker/pinda/koolhydraat vrij en geen dierlijke producten, want er is altijd wel iemand allergisch of tegen.
#datzaljeleren 😁
Wat dan ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:43 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik had Lotte altijd hoog staan, vind haar content tenminste nog mooi gemaakt, maar nadat ik haar heb 'betrapt' op een vervelende leugen om haar eigen hachje te redden, ben ik helemaal afgeknapt
Lijkt gewoon metaal. Met kunststof gaat dat niet werken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:20 schreef Post-its het volgende:
Is zo'n belt van dbm normaal met kunststof sluiting? Ziet er niet heel stevig uit vind ik.
Ik wil er vanwege de herkenbaarheid niet al te veel over zeggen, maar het was iets rondom haar bekkentrajectquote:
Ik vond haar idd eerst heel herkenbaar en als zij nachten lang wakker was met baby en daar wat over deelde voelde t toch minder alleen (klinkt misschien een beetje sneu haha, maar die vreselijke nachten doen dingen met je 😂). En die buik kwam dan wel erg vaak in beeld, maar maakte wel dat ik ook zag dat mijn buik dus ook gewoon normaal was.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:16 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik vind Lotte Balijns helemaal niet meer leuk. Vroeger ja, toen ze net die insta begon met echt eerlijke verhalen. Nu moet je haar wel naar de mond praten anders pleurt ze je zo in een story en lekker shamen.
En allllll die reclames. Ooit klapt dat insta in elkaar en dan kan ze iig lekker hij de kampeer winkel werken in dr Snugss mer wild deo en een verzekering bij de ASR.
Begon haar vlak voor die scheiding heel vervelend te vinden omdat ze iedereen die het niet met haar eens was zo ontzettend te kakken zetten online. Toen scheiden, 10101001 jankend filmpjes. Toen ontvolgd. Keek net weer ff, en zie dan een flinke sneer naar een journaliste? dan denk ik.. mijn hemel. DOE gewoon wat je wil Lotte zonder hele epistels te schrijven zonder duidelijke boodschap of iemand af te zeiken. Hele hele moeilijk vrouw denk ik, mijn man zou het een hoofdpijn vrouw noemen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vond haar idd eerst heel herkenbaar en als zij nachten lang wakker was met baby en daar wat over deelde voelde t toch minder alleen (klinkt misschien een beetje sneu haha, maar die vreselijke nachten doen dingen met je 😂). En die buik kwam dan wel erg vaak in beeld, maar maakte wel dat ik ook zag dat mijn buik dus ook gewoon normaal was.
En als insta klapt heeft ze niks meer, want dan heeft ze het allemaal al verkocht op vinted🙊
Ik heb een vriendin en we hadden tegelijkertijd een baby (en later dreumes/peuter/kleuter) die niet sliep. We hebben zo vaak in de nacht geappt of aan elkaar gedacht.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vond haar idd eerst heel herkenbaar en als zij nachten lang wakker was met baby en daar wat over deelde voelde t toch minder alleen (klinkt misschien een beetje sneu haha, maar die vreselijke nachten doen dingen met je 😂). En die buik kwam dan wel erg vaak in beeld, maar maakte wel dat ik ook zag dat mijn buik dus ook gewoon normaal was.
En als insta klapt heeft ze niks meer, want dan heeft ze het allemaal al verkocht op vinted🙊
Daar rept ze met geen woord meer overquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:18 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ik wil er vanwege de herkenbaarheid niet al te veel over zeggen, maar het was iets rondom haar bekkentraject
Nee terwijl ze daar zo lyrisch over was en ze ging toch ook meewerken met hun? Maar dat was volgens mij uiteindelijk van korte duur.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar rept ze met geen woord meer over
Dat deed ze samen met iemand die ik ken, zij heeft het er wel nogoverquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar rept ze met geen woord meer over
Niet echt. God is energie enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Zou zij nog iets aan het geloof doen ?
En zelfs de bakker is kennelijk bezig met dat ze 'moet' aankomen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:54 schreef LeSage het volgende:
MB was woensdag weer omgeven door de liefsten. Zelfs de bakker![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook van lekker brood, maar de liefsten? Neuh.
Haha dat dacht ik ook vanmorgen, meid wat doe je jezelf aan. Gewoon normaal met mate eten dan als je de keto zo verschrikkelijk vindt. Ze beweegt al plenty.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Thezhoufamily: iedere ochtend (intern) janken, want weer eieren. Dan eet je toch een keer iets anders? 😅
Dat stond er laatst ook al. Zayn slaapt daar en ik denk dat de jongste tot daar bij moet. Meer ruimte is er daar niet in huisquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Heeft hvk nou een stapelbed op haar kamer erbij gezet?
Vind dit echt belachelijk. Loten verkopen moet je doen omdat je ECHT je club wilt steunen en enthousiast bent. Debbie gooit dit nu gewoon online zodat ze weer kan rond bazuinen dat zoë veel heeft verdiend aan loten verkopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zoe (dus Debbie) krijgt bij elk verkocht lot vanaf 11 loten 0,25 cent... niet dat ik het zoe niet gun.. ik gun Debbie niet nog meer geld voor troep
Ja daar slaapt zayn in (en louay?)quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:09 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Heeft hvk nou een stapelbed op haar kamer erbij gezet?
Dit is toch bi-zar?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En zelfs de bakker is kennelijk bezig met dat ze 'moet' aankomen?
Over dat bekkentraject was toch sowieso veel heisa over? Dat was/is niet helemaal zuivere koffie ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:18 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ik wil er vanwege de herkenbaarheid niet al te veel over zeggen, maar het was iets rondom haar bekkentraject
De bakker kwam niet aan huis hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef Holaa het volgende:
[..]
Dit is toch bi-zar?
Nagels aan huis, kapster aan huis, okee.
Ballonnenleverancier voor feestje 2 jongens levert ook ineens aan huis 'want dan hoeft zij het huis niet uit met haar kinderen'. En nu die bakker? Doe eeee-ven normaal... Is zij zo'n bekende Udenaar? Of vertelt ze iedereen een zielig verhaal dat ze haar zo tegemoet komen?
Oh nee dat is waar. En dat bakker een krentenbol aan je geeft in de winkel met de woorden 'goed voor de kilo's' is normaal. Ik was even abuis, not.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De bakker kwam niet aan huis hoor.
Klopt ja, daar is veel gedoe over geweest (en terecht in mijn ogen)quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Over dat bekkentraject was toch sowieso veel heisa over? Dat was/is niet helemaal zuivere koffie ofzo.
Calm your tits. Joh dat is waarschijnlijk nooit gebeurd. Gewoon een mooi verhaal voor insta.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:44 schreef Holaa het volgende:
[..]
Oh nee dat is waar. En dat bakker een krentenbol aan je geeft in de winkel met de woorden 'goed voor de kilo's' is normaal. Ik was even abuis, not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |