abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219781157
Heel fijn voor Suus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219782210
Een bijzonder zwak besluit. Om hondsberoerd van te worden, zelfs. Dit heeft Schulting voor een groot deel aan pannenkoek Ritsma te danken, die er bij de langebaanselectie een pleuriszooi van maakte. De ophef die daarvan het gevolg was hebben Kersthof en kornuiten willen vermijden.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:11:54 #203
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219782758
Ter Mors over selecteren Schulting: 'Een bom, ik had deze keuze niet gemaakt'

https://nos.nl/video/2597(...)e-keuze-niet-gemaakt

Jorien _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219782844
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ter Mors over selecteren Schulting: 'Een bom, ik had deze keuze niet gemaakt'

https://nos.nl/video/2597(...)e-keuze-niet-gemaakt

Jorien _O_
Goede reactie. In lijn met die van mij, wat bepaald geen kwaad kan. Schulting is een solist, die leeft voor aandacht en roem. Als pijpen olympisch wordt, en ze denkt er goud en aandacht mee te kunnen genereren, neemt ze daaraan deel.
pi_219783043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Goede reactie. In lijn met die van mij, wat bepaald geen kwaad kan. Schulting is een solist, die leeft voor aandacht en roem. Als pijpen olympisch wordt, en ze denkt er goud en aandacht mee te kunnen genereren, neemt ze daaraan deel.
Verder alles goed met je?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:58:47 #206
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219783402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een bijzonder zwak besluit. Om hondsberoerd van te worden, zelfs. Dit heeft Schulting voor een groot deel aan pannenkoek Ritsma Remy de Wit te danken, die er bij de langebaanselectie een pleuriszooi van maakte. De ophef die daarvan het gevolg was hebben Kersthof en kornuiten willen vermijden.
FTFY!
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219783452
De keuze voor Schulting bij het shorttrack afschuiven op Rintje Ritsma..

Die had ik niet helemaal aan zien komen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 januari 2026 @ 21:09:32 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219783568
Ik weet het niet. Ik had deze keuze niet gemaakt.
Ja de NL3 op 1000 en 1500 zou je Schulting op kunnen zetten.
Echter het WB-team in de samenstelling zonder Suus won II uit IV en het eindklassement.
Xandra Velzeboer is nu het gezicht naar buiten toe en ziet plots Suus weer op duiken. Ook al is Velzeboer alleen op de korte afstand favoriet.
Schulting hoeft de relay niet te rijden, maar je bent dan je reserve kwijt die wel 1 of 2 heats per WB meedeed.

Wat Jorien zegt dus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219786470
Ik vind het in ieder geval een prima keuze, het is gewoon niet meer zoveel de vrouwen shorttrackploeg, individueel mag je blij zijn als iemand buiten Xandra een finale haalt en ja de relay gaat dit seizoen goed maar vorig jaar werden we daar ook maar derde mee in de world cup en derde op het WK.

Met Schulting krijg je a) meer kans op individuele finales en b) als ze de relay doet heb je iemand die veel sneller is dan een Zoe of Diede en sneller dan Poutsma en zusje Velzeboer ten koste van een beetje roestigheid. Het is ook niet opeens een nieuw team wat er zou staan op de relay Schulting, Poutsma en Xandra hebben jarenlang de relay met elkaar gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')