De hijab is niet meer van deze tijd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hebben ze zich ook uitgesproken over of ik wel bij Nederland hoor? Vreemd dat ze daar zo angstvallig stil over zijn.
Verder zag ik eigenlijk zelden tot nooit iemand in een burka, wel heel veel ta'aghbiri's.
Akkoord.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:05 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De hijab is niet meer van deze tijd.
Zou goede wet zijn als je dan ook de politie mag bellen zodra je een burka zietquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
Oeh, symboolmaatregelen die niks uithalen.
Een wattes?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:12 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kan overigens nergens lezen of dit ook voor de niqab geldt?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Een verbod voor die gare Keffiyeh zou ik ook voor zijn.
Ik zou (terecht uiteraard) ook opgepakt worden als ik met ISIS/Nazi-symbolen op straat zou lopen, er is weinig verschil.
Juist. Dat heeft iedereen tegenwoordig toch in de kledingkast hangen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lig je al lang onder een steen?
Schijnbaar, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lig je al lang onder een steen?
Een wattusquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Een verbod voor die gare Keffiyeh zou ik ook voor zijn.
Ik zou (terecht uiteraard) ook opgepakt worden als ik met ISIS/Nazi-symbolen op straat zou lopen, er is weinig verschil.
Die gare PLO/Arafatsjaal die je allerlei bakfietsmoeders hier ziet dragenquote:
Wat is er mis met lekker thuis zijn?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:00 schreef thedeedster het volgende:
Als tegenargument krijg je dan; “Maar dan komt die vrouw het huis niet meer uit!”
Zou kunnen, maar dan zou ik de oplossing toch ergens anders zoeken.
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gare PLO/Arafatsjaal die je allerlei bakfietsmoeders hier ziet dragen.
Wel eens gezien op TV toen Yasser Alafat nog leefdequote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U
Ik kan me niet voorstellen dat je dit nog nooit gezien hebt, ik zie ze echt massaal. Zelfs in de 2de kamer lopen ze er mee rond, DENK tijdens prinsjesdag.
Sorry? Daar lopen ze hier massaal mee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel eens gezien op TV toen Yasser Alafat nog leefde
Daar loopt hier niemand mee hoor.![]()
Jij woont in het buitenlandquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Daar lopen ze hier massaal mee.
Ik kan het bijna niet meer ontkennen ook inmiddelsquote:
Buiten Amsterdam niet hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet meer ontkennen ook inmiddels.
Maar nee, je zit er naast, die sjaal is echt overal te zien op dit moment, zeker in Amsterdam dus ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |