Ik ga me nu verheugen op morgenquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:04 schreef vlindertje89 het volgende:
LondenVeel plezier @:Candaasje! De HP studio's ben ik nooit geweest.
Londen is wel nostalgie. Mn vader heeft er 5 jaar gewoond en toen gingen wij veel schoolvakanties daarheen. St James park, veel eekhoorntjes om te voeren. Rainforest cafe met lekker eten en een wensfontein om stiekem muntjes uit te jattenversgemaakte crepes bovenin bij selfridges. Natural History Museum waar ik tig stenen kocht voor mijn stenenverzameling. Science Museum.
@:Kaatje1 ja de taart was echt heel lekker! En oei, teveel chili oil, oeps. Jammer dat het vlees nog niet zacht genoeg is!
Antifa wist er wel vanquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Nou onze dorpswappie - je weet wel oa. die op eigen initiatief grenscontroles ging uitvoeren - roeptpetert dat de demonstratie van namiddag is opgezet door links en het bewust op rellen uit moest lopen. Want ze willen rechts uiteen drijven
Dat heeft de politie wel degelijk opgepikt, gezien de 2 (voor NL zeldzame) waterkanonnen die aanwezig waren en de grote hoeveelheid Mobiele Eenheid die meteen ingreep, maar niet tegen de overmacht van compleet doorgesnoven hooligans op kon.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Antifa wist er wel van(best apart dat de politie dit niet heeft opgepikt) https://afautrecht.noblog(...)ber-de-nieuwe-d-day/
Oh interessant dat stukje over hoe die pagina eerst heette! En wie/wat er waarschijnlijk achter zit. De pagina onder oude naam heb ik inderdaad wel eens zien reageren. Dat was bepaald niet constructief en op het trollende af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Antifa wist er wel van(best apart dat de politie dit niet heeft opgepikt) https://afautrecht.noblog(...)ber-de-nieuwe-d-day/
Helaas. Specktakel was geen spektakel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef borisz het volgende:
Thuis!
Uurtje later dan gepland, maar de reis ging voorspoedig.
Wasje aan en straks weer uiteten. Specktakel ivm verjaardag broertje
Dat is afschuwelijk om mee te makenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh interessant dat stukje over hoe die pagina eerst heette! En wie/wat er waarschijnlijk achter zit. De pagina onder oude naam heb ik inderdaad wel eens zien reageren. Dat was bepaald niet constructief en op het trollende af.
Voorbeeldje wat me nog bijstaat is een bericht over dit incident. Naar mijn mening is dat niet het bericht om te zeggen dat er nog meer asielzoekers van harte welkom zijn en dat alle mensen in TA racisten zijn en het eigen schuld is.
(Ook van de andere kant waren er veel reacties waar de honden geen brood van lusten, maar zulke reacties de spreekwoordelijke rode lap voor een stier)
https://www.rtvnoord.nl/1(...)treden-leeg-en-kapot
Bij Blockbuster?quote:
Hehe. Nee.quote:Op zondag 21 september 2025 08:04 schreef derLudolf het volgende:
Waren de Havenzangers er ook lona?
Bekijk deze YouTube-video
Deze drinkt graag maar was èn aan het werk èn met de auto.quote:Op zondag 21 september 2025 09:56 schreef AnneX het volgende:
Goeie reden om uit te brakken!
Barmannen drinken niet?
Zwager en sch.zus trouwden stiekum op Vlieland na 20 jaar of zo. Vertelden dat maanden later pas aan de directe familie. Gaven een groots feest.
De gasten waren verbluft toen zij het hoorden middels een geestige cabaret voorstelling van de andere ingewijden. De 5% inderdaad.
Op je eigen feest daadwerkelijk trouwen is helemaal geweldig!
Een boek lezen?quote:Op zondag 21 september 2025 01:29 schreef flipsen het volgende:
Hier al 2 dagen noodweer, tuin staat aardig blank. En zojuist weer een flinke hoos-/onweersbui en nu zitten we zonder licht. De buurtapp (staan zo'n 30 huizen hier denk ik) ging helemaal losMaar de stroomjongens komen vandaag niet meer vanwege het slechte weer
gelukkig mobiel vol, noodverlichting werkte ook prima en we hebben kaarsen. Maar geen televisie/Internet en dus geen noche romántica met Netflix
Geweldigquote:Op zondag 21 september 2025 07:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, moest bijkomen.
Vrijdagavond hadden we een feestje (baas wordt 40, zijn vriendin werd al 40 en ze waren vrijdag precies 20 jaar samen), welke onverwacht (voor 95% van de mensen) een bruiloft bleek te zijn.![]()
Ze zouden "de kinderen naar bed brengen" bij de B&B van de locatie en dan zou hij weer verschijnen in pak met de BABS, de hand vragen aan de vader van de bruid die in haar jurk om de hoek al stond te wachten.![]()
Het was prachtig. De verrassing op de gezichten, liefdevolle ceremonie, mooie jurk, daarna werd het een prima feestje.
W. was getuige, we hebben de techniek verzorgt en geholpen met de voorbereidingen, we hebben met de collega's 2 goede cadeau's geregeld. Had nog wel wat voeten in de aarde want we wilden heel graag een fotograaf voor de avond (had de baas zelf niet geregeld) maar alle collega's weten wat voor Grote Hekel ze hebben aan "in the picture staan", dus het grootste deel van de collega's was tegen het idee.Maar ja, we konden natuurlijk niet zeggen hoe of wat.
![]()
Heb de eerste kiekjes gezien en ze zijn heel gaaf.![]()
Was gaaf om bij die 5% te horen, maar blij dat de "last" van de schouders is nu, stiekem.![]()
Onze taxiboer heeft ons vrijdagnacht laten zitten, ondanks van te voren een rit reserveren, dat was nog wel even spannend. Veilig thuisgebracht door de barman die voor het feestje geregeld was (en die we vrij goed kennen).
Gisteren zo brak als een tientje, maar voor 12 uur was de locatie schoon en opgeruimd, en hebben we het kersverse bruidspaar met kinders uitgezwaaid voor hun (huwelijks)vakantie.
Daarna hebben we de hele dag op de bank gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |