SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja nee, je hoeft niet terug te kaatsen....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij hebt bijna 5000 punten. Ik sta niet eens in de top-20.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoeft niet, mag welquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, je hoeft niet terug te kaatsen....![]()
![]()
nee hoor, hoeft niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nog steeds ben je baasquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij hebt bijna 5000 punten. Ik sta niet eens in de top-20.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Harder bolken danquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Jij hebt bijna 5000 punten. Ik sta niet eens in de top-20.![]()
![]()
Maar dan worden er weer een paar ziedendwoest!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, maar ik maak er geen tijd voor.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gebeurt toch welquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar dan worden er weer een paar ziedendwoest!![]()
![]()
Het is wel mooi weer, zo te zien. Zo even naar buiten, gelijk ook even naar de winkel. Vrijdag pizzadag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Prioriteitenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak er geen tijd voor.![]()
![]()
Dat klopt ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je meeting begint zo! Heb je de meeting minutes al doorgenomen en de status van je actiepunten al bijgewerkt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op vrijdag 19 september 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je meeting begint zo! Heb je de meeting minutes al doorgenomen en de status van je actiepunten al bijgewerkt?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je meeting begint zo! Heb je de meeting minutes al doorgenomen en de status van je actiepunten al bijgewerkt?quote:![]()
Vergaderen op vrijdag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij hebben gisteren 3,5 uur vergaderd over die perspectiefnotitiequote:Op vrijdag 19 september 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit net een hele lap documentatie te lezen.
Het mooie was dat we bijna allemaal dezelfde punten hadden![]()
dat betekend dat we als bestuur wel op een lijn zitten, dat is mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga ff de kat van de buren naar buiten doen en dan maar ssn de banden van de scoot hun dagelijks oefeningen laten doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pfff. Dat was een lange zit. Gelukkig hebben jullie dus wel wat voortgang.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben gisteren 3,5 uur vergaderd over die perspectiefnotitie
Het mooie was dat we bijna allemaal dezelfde punten hadden![]()
dat betekend dat we als bestuur wel op een lijn zitten, dat is mooiAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Demotie!quote:
Maar gefeliciteerd met je promotie, Muis, daar mag je trots op zijn
halve gare bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Demotie!
Maar gefeliciteerd met je promotie, Muis, daar mag je trots op zijn
Niet slecht voor iemand die niet haar studie heeft afgemaakt.Trotste mama van Ambar
Wat doet een business analist precies?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een business analist is iemand die de brug slaat tussen de business (zoals afdelingen, klanten of management) en IT of andere technische teams. Hun belangrijkste taak is om bedrijfsprocessen, behoeften en problemen te analyseren en deze te vertalen naar oplossingen die waarde toevoegen aan de organisatiequote:Op vrijdag 19 september 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat doet een business analist precies?Trotste mama van Ambar
Zoals een bolk plaatsen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Business analyserenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat doet een business analist precies?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krijg allemaal de bolk
In de ban van de ring voor 6 euro op Marktplaats gevonden. Hopelijk reageert meneer een beetje snel.![]()
TR gemachtquote:
Echt hequote:
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een warmte zo opeensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Justin.quote:![]()
Alles wel met u ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker, met u?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Justin.![]()
Alles wel met u ?![]()
TestIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dikke prima.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ikelquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vraag ik me af. Ik heb @ToT de qr code met de donatie link laten verkleinen, maar ik vraag me af of hij als UI nog scanbaar is.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan het zelf niet controleren, ik loop in zaandam, ondeweg naar de biebIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat voor vis ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit mobiel, kan niet testenquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:15 schreef DJMO het volgende:
Kan het zelf niet controleren, ik loop in zaandam, ondeweg naar de bieb
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blij je weer te zien hier, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
IEDEREEN blijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff poepen dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Insgelijks freon.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Blij je weer te zien hier, maat
Hallo
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikeyquote:hoe is het?
Goedemiddag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aquarium is binnenmorgen ophalen
Kleine nemootjes fokkenquote:
Weet je ook al wat voor vissen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook bij de bibliotheek in zaandam mocht ik zonder problemen twee flyers achterlaten op de leestafel
Nu wachten op @Rob en dan naar boer Geert
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:42 schreef DJMO het volgende:
Ook bij de bibliotheek in zaandam mocht ik zonder problemen twee flyers achterlaten op de leestafel
Nu wachten op @:Rob en dan naar boer Geert![]()
![]()
2 clownvissen, anemonen en koralen, garnalen, kreeftjes, en nog wat meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je ook al wat voor vissen ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doet ze gewoon eventjes voor het goede doel hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Doet ze gewoon eventjes voor het goede doel he![]()
Zelfs al haal ik er zelf geen donaties mee binnen, dan heb ik in ieder geval wel aandacht gegenereerd voor het doel an sich. Is me ook iets waard.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Doet ze gewoon eventjes voor het goede doel heIk heb er één en ik ben er trots op
Blub blub blub blub blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
7 kleine visje die zwommen naar de zee
Moedertje zei ik zwem beslist niet met je mee
Want in de zee zit een haai en die bijt je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
6 kleine visjes die zwommen naar de zeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moedertje zei ik zwem beslist niet met je mee
Want in de zee zit een haai en die bijt je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 kleine visje die zwommen naar de zeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moedertje zei ik zwem beslist niet met je meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben jullie al XRP gekocht ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Binnen valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ik houd het niet meer uit. Wat een hitte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spoelen je porieen ook eens goed doorquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zweet uit alle porien, het is niet te doen. En dat zonder airco.
Wanneer hoor je weer iets van je sollicitatie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:21 schreef KoningWouter het volgende:
Nog anderhalf uur wachten en dan kan ik LotR ophalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gisteren de assesment verzet naar volgende week dinsdag. Dus woensdag weet ik of ik een baan heb.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer hoor je weer iets van je sollicitatie?![]()
![]()
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de assesment verzet naar volgende week dinsdag. Dus woensdag weet ik of ik een baan heb.
Waarom heb je die verzet dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de assesment verzet naar volgende week dinsdag. Dus woensdag weet ik of ik een baan heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat was die vorige ronde dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:23 schreef KoningWouter het volgende:
Maar heel eerlijk, ik denk dat het kat in het bakkie is.
Maakte me meer zorgen om vorige ronde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik het op 7 oktober had in eerste instantie. Maar ik heb geen reet te doen, dus liever gewoon zo snel mogelijk beginnen dan.quote:![]()
O je hebt het vervroegd, dat is beterquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat ik het op 7 oktober had in eerste instantie. Maar ik heb geen reet te doen, dus liever gewoon zo snel mogelijk beginnen dan.![]()
3 open vragen van 100 woorden en een IQ test. Ik was slecht die dag dus ik had mijn twijfels of ik die IQ test wel goed had gedaan, was best moeilijk.quote:
Maar ik blijk een hele mooie score te hebben gehaald.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt het vervroegd, dat is beter![]()
![]()
![]()
Nou beter dan toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
3 open vragen van 100 woorden en een IQ test. Ik was slecht die dag dus ik had mijn twijfels of ik die IQ test wel goed had gedaan, was best moeilijk.
Maar ik blijk een hele mooie score te hebben gehaald.
Ja en aankomende ronde moeten we een spel maken. Nouja ik ben inmiddels 20 jaar software ontwikkelaar dus dat moet wel goed komen.quote:![]()
Las van de week dat je een eigen bedrijf hebt gehad, was dat ook in software?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en aankomende ronde moeten we een spel maken. Nouja ik ben inmiddels 20 jaar software ontwikkelaar dus dat moet wel goed komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, we maakten toen apps voor mobiel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las van de week dat je een eigen bedrijf hebt gehad, was dat ook in software?![]()
Is je bedrijf failliet gegaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, het ging mega goed.quote:
Alleen ik kan problemen niet naast mij neerleggen dus zat hele nachten te piekeren. Uiteindelijk burnout.
En nu de keuze gemaakt om weer in loondienst te gaan.![]()
O dat was de reden van je burnout, kudt zeg. Verstandig keuze om dan nu in loondienst te gaan. Dan laat je al een hoop problemen achter jequote:Op vrijdag 19 september 2025 13:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, het ging mega goed.
Alleen ik kan problemen niet naast mij neerleggen dus zat hele nachten te piekeren. Uiteindelijk burnout.
En nu de keuze gemaakt om weer in loondienst te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, en wat ik nu wil doen heeft ook genoeg uitdaging.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was de reden van je burnout, kudt zeg. Verstandig keuze om dan nu in loondienst te gaan. Dan laat je al een hoop problemen achter je
Heb er echt mega veel zin in.![]()
dan maar hard duimen dat je wordt aangenomen
Yup ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
dan maar hard duimen dat je wordt aangenomen
Het wordt wel erg zwaar. Moet 2 dagen in de week naar Eindhoven en rest thuis de eerste 14 maanden. Daarna bij Alliander aan de slag als Solution Architect.![]()
O dat is niet naast de deur, al dat heen en weer gereis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen.
Het wordt wel erg zwaar. Moet 2 dagen in de week naar Eindhoven en rest thuis de eerste 14 maanden. Daarna bij Alliander aan de slag als Solution Architect.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 uur reizen die dagen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet naast de deur, al dat heen en weer gereis.![]()
Denk je dat je dat allemaal wel aankan weer? Is wel in een keer veel van niets naar zoveel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is ook mijn grootste zorg. Maar ik wil graag iets proberen en dit is een hele mooie kans.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat je dat allemaal wel aankan weer? Is wel in een keer veel van niets naar zoveel?![]()
Snap ik, ik hoop dat je het red. maar dan moet je niet hele nachten wakker zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn grootste zorg. Maar ik wil graag iets proberen en dit is een hele mooie kans.
Probeer vanaf nu goed te slapen s'nachts desnoods met af en toe een slaaptabletWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb al 2 nachten goed geslapen. Vannacht was ik alleen om 2 uur wakker omdat ik gisteren om 7 uur naar bed ben gegaan. xDquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik hoop dat je het red. maar dan moet je niet hele nachten wakker zijn.
Probeer vanaf nu goed te slapen s'nachts desnoods met af en toe een slaaptablet![]()
Dat kan je dan beter niet doen, probeer dat te rekken toen een uurtje of 21.30 /22 uur als je straks werkt kan je niet overdag gaan slapenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb al 2 nachten goed geslapen. Vannacht was ik alleen om 2 uur wakker omdat ik gisteren om 7 uur naar bed ben gegaan. xDWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb je wel een punt. Ga ik aan denken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je dan beter niet doen, probeer dat te rekken toen een uurtje of 21.30 /22 uur als je straks werkt kan je niet overdag gaan slapen![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ga ik aan denken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk @MooieTop6 dit broodje bedoelde ik
En ook bij boer geert mocht ik ze zonder problemen achterlaten![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
7 kleine bolkjes die bolkte wat raakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar kwam toen Justin en die bolkte maar raakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De een na de ander versloeg hij met den BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mien lekker wurstjuh
Hoe is het met wurstjuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Weekend lekker rustig aan doen dan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het gaat, beetje vermoeiende week gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik heb net weer een mok volgeschonkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook, met een lekkere speltkoek van de warme bakkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb net weer een mok volgeschonkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dut lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Linze torte
![]()
![]()
Heb je het eerste weekje er mooi al weer op zitten. Viel het mee?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja alhoewel de stapel was nooit op is daar![]()
Oh mag/moet je weer aan de slagquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja alhoewel de stapel was nooit op is daarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wennen dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee het is best zwaar en van niets naar 3x in de week hakt er wel inquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je het eerste weekje er mooi al weer op zitten. Viel het mee?
morgen niets
zondag feestje
maandag therapie
dinsdag asiel
woensdag donderdag vrijdag klaarmaken voor vakansieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yep en Yennekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben begonnen met opbouwen met vrijwilligerswerk in het asielquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh mag/moet je weer aan de slag
boel schrobben en voer bereiden en was vouwen
en meer schrobben en ontsmettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat geloof ik wel, goed dat je het doet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het is best zwaar en van niets naar 3x in de week hakt er wel in
morgen niets
zondag feestje
maandag therapie
dinsdag asiel
woensdag donderdag vrijdag klaarmaken voor vakansie![]()
vanavond van der valk
dus moet nog sociaal doen ook vanavond
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu lekker even uitrusten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
vanavond van der valk
dus moet nog sociaal doen ook vanavond![]()
Dat reken ik onder uitrustenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier is nog een poes die wil knuffelen![]()
![]()
is mijn babyquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat reken ik onder uitrustenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb alles al binnen. Het is lekker buitenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
Even kopje koffie drinken en dan boodschapjes doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, heb korte broek aan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb alles al binnen. Het is lekker buiten![]()
![]()
Hey Greys
nietusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 5019 / +296 / +110 / 7997 / 8712 / 0.58
2. Dotteke / 1275 / +101 / +40 / 2683 / 3242 / 0.39
3. KillemWieft / 963 / +32 / +28 / 540 / 803 / 1.2
4. FreshFruit / 620 / +0 / +1 / 680 / 946 / 0.66
5. KoningWouter / 534 / +5 / +173 / 780 / 995 / 0.54
6. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
7. devzero / 436 / +29 / +26 / 373 / 528 / 0.83
8. Homijn / 401 / +22 / +0 / 96 / 186 / 2.16
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 269 / +25 / +1 / 595 / 822 / 0.33
11. _UserName_ / 264 / +26 / +36 / 277 / 394 / 0.67
12. Dr.Mikey / 216 / +24 / +0 / 157 / 253 / 0.85
13. mario390 / 210 / +41 / +0 / 131 / 220 / 0.95
14. DJMO / 191 / +67 / +9 / 509 / 688 / 0.28
15. marc0871 / 190 / +14 / +18 / 905 / 1151 / 0.17
16. Pinnenmutske / 188 / +15 / +2 / 454 / 590 / 0.32
17. ToT / 184 / +8 / +0 / 1432 / 1637 / 0.11
18. Masberum / 180 / +27 / +7 / 228 / 307 / 0.59
19. greysbones / 169 / +22 / +2 / 1371 / 1511 / 0.11
20. MooieTop6 / 166 / +19 / +3 / 1679 / 1921 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
gistern iets ontvangenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren nog wat besteld , komt wel dichtbij zo
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoop het wel, anders komt het pakje niet aanquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren nog wat besteld , komt wel dichtbij zo![]()
![]()
GrapJusquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders komt het pakje niet aan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maargoed als er gratis waterfietsen uitgedeeld worden dan haal ik die snelheid ook wel. Alleen die horden zijn dan wel een probleem.![]()
gratis?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed als er gratis waterfietsen uitgedeeld worden dan haal ik die snelheid ook wel. Alleen die horden zijn dan wel een probleem.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Maargoed als er gratis waterfietsen uitgedeeld worden dan haal ik die snelheid ook wel. Alleen die horden zijn dan wel een probleem.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: