Je kunt ook inhoudelijk reageren op wat ik zeg.quote:Op maandag 22 september 2025 12:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Boehoehoe hoor ik alleen maar van mensen die het jammer vinden dat die show (waar bijna niemand naar keek) van de buis is..
Ik wil wat jij snuift.quote:Op maandag 22 september 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja wat daar gaat het bij jou allemaal om he, scoren voor je internet vriendjes. Je hoopt weer dat als je fok refreshed dat je weer paar likes hebt, dat maakt jou nog blij in je leven. Als je daarvoor hele rare teksten en gedachtegoed mee moet verspreiden so be it. Je dag kan niet meer stuk als je weer wat likes krijgt van xpompompom of SnertmetCoco.
Stel je voor dat je enige e-vrienden je niet meer mogen, dat je FOK account niet meer gewaardeerd wordt onder de harde linkse kern.
Trump kan toch alles. Dat is in ieder geval het idee wat ik krijg als ik de maga cult leden hier hoor. Dus een door god op aarde gezette genius en Messias ineen, die zomaar een nieuw kanker medicijn uit zijn mouw tovert kan bij deze goed gelovige mensen ook net zo goed erbij gefantaseerd worden. Misschien werkt bleekwater ook wel als kankermedicijn voor deze goed gelovige mensen.quote:Op maandag 22 september 2025 12:47 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt voor lul nu. Hou er mee op, voor je eigen bestwil.
Toch wel weer leuk voorbeeldje van Maga blindheid dit. Rechtse media moet onaantastbaar blijven anders zijn het de woke facisten die willen bepalen, maar Trump mag het prima doen want 'het is toch maar linkse meuk'quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:04 schreef DrDentz het volgende:
Dat Jimmy Kimmel van de buis verdwijnt, is slecht nieuws voor de persvrijheid in de VS
De kijkcijfers waren gewoon kut, niemand in de VS kijkt nog naar die linkse meuk
quote:Op maandag 22 september 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja wat daar gaat het bij jou allemaal om he, scoren voor je internet vriendjes. Je hoopt weer dat als je fok refreshed dat je weer paar likes hebt, dat maakt jou nog blij in je leven. Als je daarvoor hele rare teksten en gedachtegoed mee moet verspreiden so be it. Je dag kan niet meer stuk als je weer wat likes krijgt van xpompompom of SnertmetCoco.
Stel je voor dat je enige e-vrienden je niet meer mogen, dat je FOK account niet meer gewaardeerd wordt onder de harde linkse kern.
Volgende week dinsdag dagje Efteling.quote:Op maandag 22 september 2025 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou er wel echt geld voor over hebben om users als epicincelman in hun natuurlijke habitat te mogen aanschouwen.
Nee dat impliceert het niet, en ik heb je net al uitgelegd waarom.quote:Op maandag 22 september 2025 12:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de VS is het nu wel zo verdeeld, je hebt democraten en republikeinen. Als hij zegt dat de republikeinen er alles aan doen om te laten lijken alsof die schutter niet bij hen hoort, impliceert hij dat het eigenlijk wel zo is en zaait hij verwarring.
Hij zaait helemaal geen verwarring. De enige verwarring ontstaat wanneer mensen er dingen bij gaan bedenken die totaal niet gezegd zijn.quote:Daar zijn network licenties niet voor bedoeld.
Totaal niet relevant.quote:Btw hij was ook blij toen Trump van Twitter werd geband dus nu koekje van de eigen censuurdeeg.
Het feit dat jij zegt dat iemand zich voor schut zet op een online forum, zegt al genoeg. Je hecht waarde aan online teksten. Iets wat fout kan aflopen, denk ook aan Kirk.quote:Op maandag 22 september 2025 13:03 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Ik wil wat jij snuift.
Ik ken die users niet en reageer puur op jouw statements.
Maar even ter herhaling:
Je zet jezelf weer lekker voor schut. En dan bedoel ik nu dus met je nieuwe, laatste post.
Ja leuk, heel verhaal bla bla, maar je vult te veel in. Jij zet jezelf continue voor schut met je debiele statements. Dat heeft niets te maken met hoe ikzelf post of hoe ik wil dat mensen hier mijn posts zien. Ik probeer jou alleen te behoeden voor een situatie waarin mensen JOU niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het feit dat jij zegt dat iemand zich voor schut zet op een online forum, zegt al genoeg. Je hecht waarde aan online teksten. Iets wat fout kan aflopen, denk ook aan Kirk.
Voor schut kan alleen maar als je waarde hecht aan je reputatie op dit forumDaarom laat niet iedereen het onderste van zijn of haar/het tong zien op dit forum.
Waarom is het zo belangrijk om serieus genomen te worden online? Ik deel mijn mening, als iemand dat niet serieus neemt so be it. Jij denkt wel dat je serieus wordt genomen hier?quote:Op maandag 22 september 2025 17:32 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Ja leuk, heel verhaal bla bla, maar je vult te veel in. Jij zet jezelf continue voor schut met je debiele statements. Dat heeft niets te maken met hoe ikzelf post of hoe ik wil dat mensen hier mijn posts zien. Ik probeer jou alleen te behoeden voor een situatie waarin mensen JOU niet meer serieus nemen.
Voor zover ze dat (nog) doen trouwens.
Overigens wel grappig dat jij dan blijkbaar géén waarde hecht aan online teksten?
Ah wel, dat kan in ieder geval je bizarre hersenspinsels wel verklaren.
Nu snap ik hem alsnog. Dank!
Het is een beetje laf om van alles te roepen en daarna je te verschuilen achter een "je moet het niet zo serieus nemen joh".quote:Op maandag 22 september 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk om serieus genomen te worden online? Ik deel mijn mening, als iemand dat niet serieus neemt so be it. Jij denkt wel dat je serieus wordt genomen hier?
Volgens mij is dat ook de kern van waarom Kirk dood is, mensen die uitspraken of meningen te serieus nemen en overgaan tot actie.
Voor iemand die (andermans, anonieme) meningen op een online forumpje niet zo serieus meent te moeten nemen ben je anders wel heul serieus bezig al urenlang met mij in discussie te treden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom is het zo belangrijk om serieus genomen te worden online? Ik deel mijn mening, als iemand dat niet serieus neemt so be it. Jij denkt wel dat je serieus wordt genomen hier?
Volgens mij is dat ook de kern van waarom Kirk dood is, mensen die uitspraken of meningen te serieus nemen en overgaan tot actie.
Uren lang in discussie? het enige wat je riep is dat ik mijzelf voor schut zette omdat ik riep. "Zelfs als Trump een werkend kanker vaccin zou uitbrengen."quote:Op maandag 22 september 2025 18:31 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Voor iemand die (andermans, anonieme) meningen op een online forumpje niet zo serieus meent te moeten nemen ben je anders wel heul serieus bezig al urenlang met mij in discussie te treden.
Oh vertel, wat zegt het over me, O groot orakel?quote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uren lang in discussie? het enige wat je riep is dat ik mijzelf voor schut zette omdat ik riep. "Zelfs als Trump een werkend kanker vaccin zou uitbrengen."
Zullen de anti-Trumpers nog roepen van dat dit niet goed is voor de mensheid, want dan zorgt ie weer voor overbevolking of iets. Dat zijn vaccin het klimaat opwarmt omdat er minder mensen sterven en meer mensen eten nodig hebben.
Leven met opgekropte gevoelens jegens mensen waar je toch geen invloed op hebt is niet goed voor je. Dat zie je wel aan de Kirk moordenaar.
Feit dat je zo in de aanval gaat op die post zegt al genoeg over je.
Hoe zie je dit eigenlijk voor je? Trump die decennia lang aan onderzoek zou claimen als zij eigen prestatie?quote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
"Zelfs als Trump een werkend kanker vaccin zou uitbrengen."
Weet je niet dat de familie van Trump tijdreizigers zijn?quote:Op maandag 22 september 2025 20:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe zie je dit eigenlijk voor je? Trump die decennia lang aan onderzoek zou claimen als zij eigen prestatie?
Hij heeft zich omringd met jaknikkers, ook in de republikeinse partij. Dus dat gaat m.i. niet snel gebeuren.quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef Pegos het volgende:
Het is zaak dat de republikeinse partij zich ernstig beraad over hun president.
Nouja, alsof het niet veel ingevuld wordt aan beide kanten. Je viel blijkbaar over deze opmerking, dat doet mij denken dat ik een snaar raakte.quote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Oh vertel, wat zegt het over me, O groot orakel?
Je vult trouwens wel érg veel voor anderen in. Heeft iemand je dat wel eens verteld? Zo nee, beschouw jezelf gelukkig dan; dat iemand je eindelijk eens van nuttige, eerlijke feedback voorziet.
En dát, mijn vriend, is precies waar deze discussie over begon. Over het feit dat jij zo'n krankzinnige uitspraak doet als "zelfs als hij een vaccin tegen kanker ontwikkeld zijn ze nog boos etcetera etcetera ".
Vul niet voor anderen in hoe ze reageren op een bepaalde situatie. That's all.
De ironie ontgaat je een beetje, denk ik.
4 miljoen views op youtube en hoeveel daarvan zijn Europees? Als die 4 miljoen allemaal Amerikaans waren is het nog maar een schamele 1.16% van het totale land.quote:Op maandag 22 september 2025 21:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
De genoemde kijkcijfers zijn alleen van de dag van de uitzending. Lineaire televisie is op z'n retour.
Alleen al het YouTube-kanaal van Kimmel registreert minstens 4 miljoen views per aflevering.
Daar komen nog streaming diensten bij zoals ABC en Hulu.
Ik denk dat Kimmel wel populair is in Amerika.
quote:The network removal of Mr. Kimmel’s show last week almost immediately morphed into a flashpoint for free speech in America.
ABC said on Monday that “Jimmy Kimmel Live!” would return to its airwaves on Tuesday, ending an impasse that began last week.
“Last Wednesday, we made the decision to suspend production on the show to avoid further inflaming a tense situation at an emotional moment for our country,” the Walt Disney Company, ABC’s parent company, said in a statement.
“It is a decision we made because we felt some of the comments were ill-timed and thus insensitive,” the statement said. “We have spent the last days having thoughtful conversations with Jimmy, and after those conversations, we reached the decision to return the show on Tuesday.”
The network had removed Mr. Kimmel “indefinitely” last week after a top Trump regulator and many conservatives said he inaccurately described the politics of the man accused of fatally shooting the right-wing activist Charlie Kirk.
The subsequent suspension of “Jimmy Kimmel Live!” almost immediately morphed into a flashpoint for free speech in America.
ABC pulled the show just hours after Brendan Carr, the chairman of the Federal Communications Commission, argued on a podcast that Mr. Kimmel’s remarks were part of a “concerted effort to lie to the American people,” and said that the agency was “going to have remedies that we can look at.”
“Frankly, when you see stuff like this — I mean, we can do this the easy way or the hard way,” Mr. Carr told the podcast’s host, Benny Johnson.
Mr. Kimmel had planned to address the growing firestorm directly in his opening monologue for the Wednesday episode of “Jimmy Kimmel Live!” But after senior Disney executives — including its chief executive, Robert A. Iger, and its head of television, Dana Walden — reviewed Mr. Kimmel’s planned remarks, they worried his monologue would make the situation worse, and decided to bench him and his show instead.
Disney did not publicly explain its decision at the time, and Mr. Kimmel still has not commented publicly on the show’s suspension. Mr. Kimmel’s representatives and Disney executives discussed a workable compromise for days.
It is still unclear whether Nexstar and Sinclair — two major television operators that own many ABC affiliates and have vowed to pre-empt “Jimmy Kimmel Live!” in the aftermath of his comments — will decide to air future episodes of the show.
Representatives for Nexstar and Sinclair did not immediately respond to a request for comment.
Dat dat kan in zo'n dictatuur!quote:Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef recursief het volgende:
Jimmy Kimmel’s Show to Return to ABC on Tuesday Night
[..]
Inderdaad. De kijkcijfers zullen wel flink stijgen door alle tumult. Dit was gewoon 5d chess van Trump om Kimmel te helpen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat dat kan in zo'n dictatuur!
Moet je bij Kim Jung-un toch niet proberen.
Iedereen tegen mij.quote:Op maandag 22 september 2025 22:36 schreef epicbeardman het volgende:
NOS heeft nog net geen push bericht er over gemaakt. Terwijl de antifa rellen in Milaan/Rome geen artikel krijgen.
Denk dat hij Brendan Carr's dick even heeft moeten berijden.quote:Op maandag 22 september 2025 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben wel benieuwd of de Dems beetje paranoia zullen zijn over wat Jimmy heeft moeten doen hiervoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |