Laat anders even zien hoe de organisatie van de Nederlandse Antifa dan wel in elkaar zit in plaats van grappig proberen te doen over de organisatie niet in elkaar zou zitten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Er zijn serieus mensen die denken dat om een organisatie te zijn je ingeschreven moet zijn bij de KvK, een ledenadministratie moet bijhouden en dat de leden een pasje in hun portemonnee hebben want "anders kan justitie niet bewijzen dat ze bij die organisatie horen"_!
Veeg me op
"Ja! Maar daarom moet je ze toch juist als terroristische organisatie bestempelen. Want dan kan de dienst er onderzoek naar doen om de structuur in kaart te brengen."quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat naders even zien hoe de organisatie van de Nederlandse Antifa dan wel in elkaar zit in plaats van grappig proberen te doen over de organisatie niet in elkaar zou zitten.
Raddraaiers. Geen terroristen dus.quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:48 schreef kibo het volgende:
Dat werd hoog tijd.
Dit biedt de gelegenheid om deze raddraaiers gerichter aan te pakken.
Tuurlijk niet. Ik wil alleen maar aangeven dat het nauwelijks te bewijzen is dat iemand antifa is. Er zijn simpelweg geen antifa terreurcellen hence symboolpolitiek.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij denkt dat Al Qaeda, de Hofstadgroep en de RAF ingeschreven staan als vereniging bij de KvK?
Ik neem aan van wel. Zo ging het in Duitsland in de jaren '30 namelijk ook.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
"Het antifascisme of antifa is een veelvormige beweging die ageert tegen alle vormen van uiterst rechts, met name tegen nazisme, fascisme en neofascisme."
Dus: iedereen die ageert tegen uiterst rechts, nazisme en (neo)fascisme oppakken?
Dat is wel wat ze willen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
"Het antifascisme of antifa is een veelvormige beweging die ageert tegen alle vormen van uiterst rechts, met name tegen nazisme, fascisme en neofascisme."
Dus: iedereen die ageert tegen uiterst rechts, nazisme en (neo)fascisme oppakken?
Je bent in mijn val gelopen. Ik heb die zin van jou gestolen. JIJ bent dus door je argumenten heen. Glazenmaker win. Ez.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, je bent door je argumenten heen merk ik.
Af en toe laat je die mooie oude Weltschmerz nog zien. Heb een traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat zou geen politiek oordeel mogen zijn maar zou moeten voortvloeien uit de wet, een juridische vaststelling.
Ze hebben geen organogram op de website en ik ben geen lid en heb geen ongewassen krakers in mijn omgeving dus kan het ze niet vragen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laat anders even zien hoe de organisatie van de Nederlandse Antifa dan wel in elkaar zit in plaats van grappig proberen te doen over de organisatie niet in elkaar zou zitten.
Gaat het niet om. We moeten braaf en slaafs achter onze overlords aan de andere kant van de plas blijven huppelen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar wat hebben deze lui nou echt gedaan in Nederland qua geweld? Rellen op een demonstratie? Als dat al voldoende voor een stempel terrorist is, dan zitten heel wat boeren te zweten. Grapje natuurlijk de extreem rechtse tijger zal hun nooit bijten tot het wel gebeurd.
Je vergist je. Ik gebruikte die zin nadat ik argumenten had gegeven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent in mijn val gelopen. Ik heb die zin van jou gestolen. JIJ bent dus door je argumenten heen. Glazenmaker win. Ez.
Als je kan bewijzen dat iemand lid is van een willekeurige criminele organisatie kan je ook bewijzen dat iemand lid is van antifa.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik wil alleen maar aangeven dat het nauwelijks te bewijzen is dat iemand antifa is. Er zijn simpelweg geen antifa terreurcellen hence symboolpolitiek.
En wat is bewijs dan? Dat iemand meeloopt in een demonstratie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je kan bewijzen dat iemand lid is van een willekeurige criminele organisatie kan je ook bewijzen dat iemand lid is van antifa.
We gaan het zien. Ik denk dat er voor 2035 welgeteld 0 personen worden veroordeeld voor het lid zijn van terreurorganisatie antifa.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als je kan bewijzen dat iemand lid is van een willekeurige criminele organisatie kan je ook bewijzen dat iemand lid is van antifa.
Toen ik die zin voor het eerst las dacht ik even wat zelfreflectie te merken over die "argumenten", maar ik wist dat dat niet waar kon zijn. Jammer dat rechts tegenwoordig bang voor grapjes is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik gebruikte die zin nadat ik argumenten had gegeven.
Het concept argumentatie lijkt je vreemd maar dan ga ik verder geen tijd meer aan je verspillen.
Ik kan niets coherents uit deze woordsalade halen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toen ik die zin voor het eerst las dacht ik even wat zelfreflectie te merken over die "argumenten", maar ik wist dat dat niet waar kon zijn. Jammer dat rechts tegenwoordig bang voor grapjes is.
Meelopen in een demonstratie lijkt me niet strafbaar. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En wat is bewijs dan? Dat iemand meeloopt in een demonstratie?
Nah want itt tot Amerika hebben wij nog een rechtsstaat en heeft een motie geen enkele relevantie.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:09 schreef Red_85 het volgende:
Dit wordt net zo'n meltdown als het andere topic
Als je dit besluit niet steunt, kijk even in de spiegel ajb.
Laten we dit gesprek afsluiten met overeenstemming.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan niets coherents
Bedankt voor een extra geluksmomentje vandaag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:09 schreef Red_85 het volgende:
Dit wordt net zo'n meltdown als het andere topic
Als je dit besluit niet steunt, kijk even in de spiegel ajb.
Hoe ga je dat bewijzen? Als er geen organistatie is, geen leden zijn, geen contributie wordt betaald, geen lijst is met leden, geen bestuur, geen georganiseerde activiteiten op papier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |