quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Israëlische vlag heb ik ook al gezien.
Ik vind de ophef overdreven.
Al snap ik het principe “gelijke monniken…” ook wel.
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
He-le-maal eensquote:
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan toch niet ook die kant op. Jezus zeg
PVV, FVD, JA21quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Weinig gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel steun die motie gaat krijgen.
Wees blijquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef vPlien het volgende:
PrachtigDit deed Bosma nog best netjes trouwens, denk dat hij het stiekem ook wel grappig vond
Oh welp ik mis wat de Vos allemaal zei
Ik zie BBB, SGP en héél misschien de VVD er ook nog wel voor aan om voor zo’n motie te stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
Dat doet hij wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef SurpriseGirl het volgende:
Over de tijd heen roept die nooit als wilders loopt te gillen
VVD is ook liberaal dus die zullen ook wel voor zijn, en SGPquote:Op donderdag 18 september 2025 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PVV, FVD, JA21
zoiets zal het wel zijn
nooit gezienquote:
Ze wil dat Antifa verboden wordt in navolging vd VS. Wilders/de PVV steunt die motie.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef vPlien het volgende:
[..]
HahaMaar nou weet ik niet waar dr motie over ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |