Helemaal mee eens, hoewel ik geen zoetekauw ben vond ik deze ook erg lekker: https://wynand-fockink.nl/nl/products/vanilla-liqueurquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt goed spul. Salmari is mijn favoriete shotje.
En @BehoorlijkKritischquote:Op zondag 21 september 2025 07:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoewel ik geen zoetekauw ben vond ik deze ook erg lekker: https://wynand-fockink.nl/nl/products/vanilla-liqueur
Weghorst komt uit zijn koker hè. Dat is wel even genoeg invloed op het eerste.quote:
was vorig jaar wel belangrijkquote:Op zondag 21 september 2025 07:50 schreef XDo het volgende:
[..]
Weghorst komt uit zijn koker hè. Dat is wel even genoeg invloed op het eerste.
Die kende ik nog niet..gaan we proberen.quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En @:behoorlijkkritisch
Die van koskenkorva is nog beter ook met kersen oid
Mintu is helemaal GENOT
FinlandGOD
Jij ook veel plezier vriendquote:Op zondag 21 september 2025 09:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet..gaan we proberen.
Veel plezier vanmiddag, ik verwacht een knotsgekke wedstrijd met veel emotie en persoonlijke foute .
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:37 schreef -XOR- het volgende:
Hadden we voortgebouwd met Italiaantje dan was Ajax dit jaar fluitend kampioen geworden.
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.quote:Op zondag 21 september 2025 09:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.
Kampioensselectie maar het ligt allemaal aan de trainer
Of. Doe eens gek: met een plan komen waardoor spelers weten waar ze aan toe zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.
Bedankt voor je geweldige analysequote:Op zaterdag 20 september 2025 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als ik 1 ding heb geleerd na al die jaren PSV tegen Ajax, is dat het nooit wordt wat je er vooraf van verwacht. Vrijwel altijd verrassende wedstrijden met een uitslag die zelden past bij de stand op de ranglijst of de vorm in de weken voorafgaand aan de wedstrijd.
En het bizarre is dat ik nu eigenlijk geen idee heb wat ik moet verwachten. PSV voetbalt als een dronken kameel en Ajax heeft qua spelers een stap vooruit gezet, maar tactisch is het een lul op een drumstel.
Het zou me niks verbazen als het 5-5 wordt ofzo. Dus zal het wel 0-0 blijven.
Had je nu met Luuk de Jong in de spits gespeeld.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een succesvolle trainer ook invloed mag meepraten over het spelersbeleid.
Uiteraard niet.quote:Op zondag 21 september 2025 10:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Had je nu met Luuk de Jong in de spits gespeeld.
4 verliespunten tegen 5 ploegen?quote:Op zondag 21 september 2025 09:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Weer hardop lachen trouwens, met vier verliespunten tegen de nummers 12, 13, 15, 16 en 18 van de Eredivisie.
Kampioensselectie maar het ligt allemaal aan de trainer
Dat moet je ook weer niet teveel doen, maar het gaat om het type spelers die de trainer nodig acht, dan kan je als scouting daarmee aan de gang.quote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De stand zegt ook nog helemaal niks, het voetbal dat gespeeld wordt daarentegen wel, daar zie ik nog geen ontwikkeling in.quote:Op zondag 21 september 2025 10:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
4 verliespunten tegen 5 ploegen?
Verder zegt niemand dat we een kampioensselectie hebben.
Over hardop lachen, jij bent een aparte user hier.
helemaal mee eens. Ligt voor een groot deel wel aan heitinga ben ik bang.quote:Op zondag 21 september 2025 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De stand zegt ook nog helemaal niks, het voetbal dat gespeeld wordt daarentegen wel, daar zie ik nog geen ontwikkeling in.
Het is de 'normale' 11 met enkel de wissel Dolberg ipv Weghorstquote:Op zondag 21 september 2025 13:17 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben wel wat bang voor een hele vreemde opstelling weer. Verder redelijk rustig nog wat betreft wedstrijdspanning. Wil niet gaan jinxen en we zijn veel te wisselvallig, maar denk ook zeker niet kansloos. Ga er best wel positief in
Ik zie Rosa ipv Gaaei ook. Denk maar goed als van Bommel wordt opgesteld. Dollie voor Weghorst en dan een invallende weghorst juich ik wel toe.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is de 'normale' 11 met enkel de wissel Dolberg ipv Weghorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |