Taylor zakt weer hard terug naar het tijdperk pre-Farioliquote:
Laat het inderdaad maar 6-0 worden. Dan is het wel einde oefeningquote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk laatste wedstrijd van Heitinga.
Nare is wel dat er niet veel vrij is qua goede opvolging.quote:Op zondag 21 september 2025 14:47 schreef William_Papadin het volgende:
Gaat Sjon er bij 6 of 7-0 uit denken jullie? Dat zou dan het positieve zijn van deze wedstrijd.
Die weet tenminste wel waar hij Moro wil laten lopen gok ik zo. MOKERDOMME SJONquote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nare is wel dat er niet veel vrij is qua goede opvolging.
Ja die rare Tukker die na 2 potjes al eruit werd getrapt.
Dit seizoen zal toch wel afgemaakt worden met een interim.quote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan ook nog iedere keer wat anders zeggen tegen Moro als die mag ballen . Hag verstaat die gelukkig toch nietgenot.quote:Op zondag 21 september 2025 14:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die weet tenminste wel waar hij Moro wil laten lopen gok ik zo. MOKERDOMME SJON
Sjon Schip doet het nog wel voor zijn cluppie.quote:Op zondag 21 september 2025 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit seizoen zal toch wel afgemaakt worden met een interim.
Ik hoop maar dat de conservatieve stromingen binnen de club niet weer de beperking opleggen dat er per se een Nederlandse trainer moet komen.
Slechter dan Sjonnie kan bijna niet. Dus we gaan er altijd op vooruitquote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja want hij zou anders vast zeggen “ja eigenlijk willen we liever met Wout starten, maarja, die is stuk, dus dan deze pannenkoek maar weer”. Kortom, z’n reactie zegt letterlijk nul komma niks.quote:
Wat een ontzettend domme actie ook weerquote:Op zondag 21 september 2025 14:56 schreef papert het volgende:
Wijndal geel, haal hem er maar af. Die haalt anders het einde van de wedstrijd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |