Och, met nog zo'n anderhalve maand te gaan tot de verkiezingen zal de schade (if any) van deze uitglijer ws beperkt blijven.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk niet live mee maar lees hier dat Eerdmans de kar voor JA21 behoorlijk in de poep aan het rijden is?
Artikel wordt nog aangevuld: https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.htmlquote:Het kabinet gaat niet mee in de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties die stelt dat Israël genocide pleegt in de Gazastrook.
WTF!!!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Artikel wordt nog aangevuld: https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
De geschiedenis zal hard oordelen over Schoof, VVD en BBBquote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, Fortuyn heeft bij tijd en wijle wel echt heel hoog gestaan. Dit zakte wel weer in en na zijn dood gingen mensen uit protest op zijn partij stemmen. Wat ik bedoel is dat je destijds best zo een schokgolf had kunnen zien als bij Wilders ie was blijven leven en als ie ook actief was gebleven in de politiek. Het is enorm speculeren dat besef ik me, maar na hem kreeg je een leger aan adepten die vanuit het niets groot werden met veelal gedeelten van zijn standpunten. Overigens ook van die mafkezen die het probeerden, maar er niks van bakten zoals Nawijn, Winnie de Jong, Heinsbroek en Eerdmans is er letterlijk een afstammeling van die het bij meerdere partijen heeft geprobeerd.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die werden juist eerder groter door de moord op Fortuijn.
maar een van de afstammelingen van Fortuin gaat het reddenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, Fortuyn heeft bij tijd en wijle wel echt heel hoog gestaan. Dit zakte wel weer in en na zijn dood gingen mensen uit protest op zijn partij stemmen. Wat ik bedoel is dat je destijds best zo een schokgolf had kunnen zien als ie was blijven leven en als ie ook actief was gebleven in de politiek. Het is enorm speculeren dat besef ik me, maar na hem kreeg je een leger aan adepten die vanuit het niets groot werden met veelal gedeelten van zijn standpunten. Overigens ook van die mafkezen die het probeerden, maar er niks van bakten zoals Nawijn, Winnie de Jong, Heinsbroek en Eerdmans is er letterlijk een afstammeling van die het bij meerdere partijen heeft geprobeerd.
Nederland is morsdoodquote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij moet waarzegger wordenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar een van de afstammelingen van Fortuin gaat het redden
en dan ook over Labour in Engeland?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
De geschiedenis zal hard oordelen over Schoof, VVD en BBB
ok Estherquote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland is morsdood
Ach
Bij genocide durven zeggen; we wachten nog even op definitieve oordeel die nog jaren op zich kan laten wachten. Klasse ja. Applaus voor jezelf. Dit kabinet dient aangeklaagd te worden voor medeplichtigheid.
Niet willen reppen van genocide vind ik nog tot daar aan toe, ik snap dat men daarin terughoudend wil zijn, maar dat ze wel gewoon steun hebben uitgesproken voor de etnische zuivering is schandalig.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland is morsdood
Ach
Bij genocide durven zeggen; we wachten nog even op definitieve oordeel die nog jaren op zich kan laten wachten. Klasse ja. Applaus voor jezelf. Dit kabinet dient aangeklaagd te worden voor medeplichtigheid.
Waarom? Linkse partijen zijn meestal tegen zelfverrijking. Je zit daar niet voor jezelf, maar voor de samenleving. Anders moet je bij rechts zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal enkele tientjes om D'66-partijlid te zijn, maar ik vind een percentage van inkomen foute boel.
Ik ben daar alvast mee begonnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gaza dreigt meer de Armeense genocide in brede zin te worden (debateerbaar volgens Turkije) dan de holocaust, waarbij een tijdsbeeld ineens volledig omkeerde.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
De Armeense genocide erkennen we alleen maar om Turkije te zieken. Nederland is een door- en door immoreel land.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gaza dreigt meer de Armeense genocide in brede zin te worden (debateerbaar volgens Turkije) dan de holocaust, waarbij een tijdsbeeld ineens volledig omkeerde.
Rond de tijd dat die erkenning van de Armeense genocide speelde werd ook aan iedereen van Turkse komaf en zijn moeder gevraagd of 'ie de Armeense genocide wel erkende.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Armeense genocide erkennen we alleen maar om Turkije te zieken. Nederland is een door- en door immoreel land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |