Och, met nog zo'n anderhalve maand te gaan tot de verkiezingen zal de schade (if any) van deze uitglijer ws beperkt blijven.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk niet live mee maar lees hier dat Eerdmans de kar voor JA21 behoorlijk in de poep aan het rijden is?
Artikel wordt nog aangevuld: https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.htmlquote:Het kabinet gaat niet mee in de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties die stelt dat Israël genocide pleegt in de Gazastrook.
WTF!!!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Artikel wordt nog aangevuld: https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
De geschiedenis zal hard oordelen over Schoof, VVD en BBBquote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, Fortuyn heeft bij tijd en wijle wel echt heel hoog gestaan. Dit zakte wel weer in en na zijn dood gingen mensen uit protest op zijn partij stemmen. Wat ik bedoel is dat je destijds best zo een schokgolf had kunnen zien als bij Wilders ie was blijven leven en als ie ook actief was gebleven in de politiek. Het is enorm speculeren dat besef ik me, maar na hem kreeg je een leger aan adepten die vanuit het niets groot werden met veelal gedeelten van zijn standpunten. Overigens ook van die mafkezen die het probeerden, maar er niks van bakten zoals Nawijn, Winnie de Jong, Heinsbroek en Eerdmans is er letterlijk een afstammeling van die het bij meerdere partijen heeft geprobeerd.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die werden juist eerder groter door de moord op Fortuijn.
maar een van de afstammelingen van Fortuin gaat het reddenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, Fortuyn heeft bij tijd en wijle wel echt heel hoog gestaan. Dit zakte wel weer in en na zijn dood gingen mensen uit protest op zijn partij stemmen. Wat ik bedoel is dat je destijds best zo een schokgolf had kunnen zien als ie was blijven leven en als ie ook actief was gebleven in de politiek. Het is enorm speculeren dat besef ik me, maar na hem kreeg je een leger aan adepten die vanuit het niets groot werden met veelal gedeelten van zijn standpunten. Overigens ook van die mafkezen die het probeerden, maar er niks van bakten zoals Nawijn, Winnie de Jong, Heinsbroek en Eerdmans is er letterlijk een afstammeling van die het bij meerdere partijen heeft geprobeerd.
Nederland is morsdoodquote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij moet waarzegger wordenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar een van de afstammelingen van Fortuin gaat het redden
en dan ook over Labour in Engeland?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
De geschiedenis zal hard oordelen over Schoof, VVD en BBB
ok Estherquote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland is morsdood
Ach
Bij genocide durven zeggen; we wachten nog even op definitieve oordeel die nog jaren op zich kan laten wachten. Klasse ja. Applaus voor jezelf. Dit kabinet dient aangeklaagd te worden voor medeplichtigheid.
Niet willen reppen van genocide vind ik nog tot daar aan toe, ik snap dat men daarin terughoudend wil zijn, maar dat ze wel gewoon steun hebben uitgesproken voor de etnische zuivering is schandalig.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland is morsdood
Ach
Bij genocide durven zeggen; we wachten nog even op definitieve oordeel die nog jaren op zich kan laten wachten. Klasse ja. Applaus voor jezelf. Dit kabinet dient aangeklaagd te worden voor medeplichtigheid.
Waarom? Linkse partijen zijn meestal tegen zelfverrijking. Je zit daar niet voor jezelf, maar voor de samenleving. Anders moet je bij rechts zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik betaal enkele tientjes om D'66-partijlid te zijn, maar ik vind een percentage van inkomen foute boel.
Ik ben daar alvast mee begonnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gaza dreigt meer de Armeense genocide in brede zin te worden (debateerbaar volgens Turkije) dan de holocaust, waarbij een tijdsbeeld ineens volledig omkeerde.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
De Armeense genocide erkennen we alleen maar om Turkije te zieken. Nederland is een door- en door immoreel land.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Gaza dreigt meer de Armeense genocide in brede zin te worden (debateerbaar volgens Turkije) dan de holocaust, waarbij een tijdsbeeld ineens volledig omkeerde.
Rond de tijd dat die erkenning van de Armeense genocide speelde werd ook aan iedereen van Turkse komaf en zijn moeder gevraagd of 'ie de Armeense genocide wel erkende.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Armeense genocide erkennen we alleen maar om Turkije te zieken. Nederland is een door- en door immoreel land.
Het woord genocide is door de Armeense kwestie na case studie geintroduceerd, maar werd door de holocaust een universeler begrip.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Armeense genocide erkennen we alleen maar om Turkije te zieken. Nederland is een door- en door immoreel land.
Maar we gaan er allemaal op vooruitquote:Op donderdag 18 september 2025 14:10 schreef vPlien het volgende:
Jimmy was scherp hier, benieuwd of Schoof ook echt antwoord geeft
De links troon pretendenten, zijn druk de hele wereld de les te lezen, het wereldklimaat, stikstofdepositie en Brusselse wolvenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:04 schreef Nexum het volgende:
Dassen heeft ook volkomen gelijk overigens. Dat hele overleggen tot in den treuren heeft tot weinig goeds geleid in de afgelopen paar jaar. We zitten als land echt op slot.
quote:Marianne Zwagerman: Timmermans houdt migratiesprookje krampachtig in leven
Verkleed als watermeloen kaapt Esther Ouwehand de Algemene Politieke Beschouwingen en maakt er een Gaza-debat van, geholpen door haar extreem-linkse vrienden van Volt, GroenLinks en Denk. Kiezers willen oplossingen voor het woningtekort en de asielcrisis, maar Frans Timmermans is drukker met regelen dat een paar zwaargewonde kinderen vanuit Gaza worden overgevlogen voor behandeling in een Nederlands ziekenhuis.
9 minuten geleden
Ons land is stuurloos en op drift -we hebben al de derde minister van Volksgezondheid in ruim een jaar- terwijl het debat gaat over vijf gewonde kinderen die voor propagandadoelen worden ingezet.
Alsof ze in Qatar en Jordanië geen ziekenhuizen hebben!
Volgens I&O Research vindt slechts 8 procent van de Nederlanders dat de oorlog in Gaza prioriteit moet hebben in onze politiek.
Blijkbaar komen linkse politici nog steeds weg met het uitoefenen van hun buitenlandse hobby’s, in plaats van zich druk te maken over onze eigen problemen.
Er is een hoop aandacht voor de interne zaken. Dat weet jij ook wel. Alleen als GL/PvdA hier iets roept over stikstof gaat dat niets helpen omdat BBB in de regering zit.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De links troon pretendenten , zijn druk met de hele wereld de les te lezen, het wereld klimaat en de stikstof depositie en de Brusselse wolven
voor interne zaken is geen belangstelling /oplossing / aandacht
[..]
Juist wel, dit kabinet is toch al passé, ze zijn toch al 2 keer gevallen. En Schoof keert niet meer terug. Ze gaan nu via de premier elkaar aanspreken, let maar op.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:18 schreef -XOR- het volgende:
Timmermans, hier win je niets mee. Verwijt het kabinet eens dat ze er financieel een zooitje van maken.
Dat snap ik, Timmermans moet alleen via Schoof de VVD hun financiele wanbeleid onder de neus douwen.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist wel, dit kabinet is toch al passé, ze zijn toch al 2 keer gevallen. En Schoof keert niet meer terug. Ze gaan nu via de premier elkaar aanspreken, let maar op.
Ja maar dat zogeheten 'blokje' komt nog, nu zitten ze nog maar bij de inleiding van Schoof en daar is het vooral Wilders die ze gaan proberen aan te spreken.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat snap ik, Timmermans moet alleen via Schoof de VVD hun financiele wanbeleid onder de neus douwen.
Had bijna Wilders aan het woord gelaten, waar hij bij anderen dat niet wilde, maar die zag er zelf vanaf. Bosma deed het tot nu toe voortreffelijk dit debat moet ik wel zeggen, hopelijk blijft dat zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bosma begint weer venijnig te worden hoor, het gaat weer teveel over Wilders natuurlijk.
Waar hebben ze het over ?quote:Een helder en transparant belastingsysteem waarin elke burger kan begrijpen wat hij betaalt en waarom. Wij schaffen het circus aan toeslagen en heffingskortingen af, en vervangen het door een simpel en transparant systeem van toelagen
Dat wordt keuzes makenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:52 schreef Vlinder het volgende:
Tering wat praat hij snel. Niet te volgen als je fok verder nog bijleest
Voor een deel zwevende oud-NSC stemmers misschien.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat snap ik, Timmermans moet alleen via Schoof de VVD hun financiele wanbeleid onder de neus douwen.
Het is niet de bedoeling dat het "stikstofprobleem" wordt opgelostquote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is een hoop aandacht voor de interne zaken. Dat weet jij ook wel. Alleen als GL/PvdA hier iets roept over stikstof gaat dat niets helpen omdat BBB in de regering zit.
Ondertussen speelt er gewoon heel veel. De landbouwcommissie wil stikstof controversieel verklaren omdat de minister niet levert. Er lag een motie van wantrouwen tegen minister Wiersma. Er liggen moties om Wiersma een schop onder kont te geven.
Je loopt hier langer mee. Je weet best dat er veel meer speelt dan wat Marianne Zwagerman zegt.
Je haalt stikstof en Co2 doorelkaarquote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat het "stikstofprobleem" wordt opgelost
Daarnaast komt vlak de helft uit het ruhr gebied binnen waaien
Deze momenten zijn er niet meer voor het land, maar voor het knip- en plakwerk voor social media en de mediamomenten tijdens de verkiezingscampagnes.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och jee Wilders gaat weer doen alsof ie sociaal is, zodat ie groot wordt en rechts tegen sociale wetgeving gaat stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |