SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hierquote:Op woensdag 17 september 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
Waar is @:Vino_Tinto eigenlijk?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Heerlijk geslapen, gelukkig wel!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lekker geslapen?
[..]
een vino
Jij ook?![]()
nee maar komt wel goedquote:Op donderdag 18 september 2025 10:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, gelukkig wel!
Jij ook?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
heb trouwens jagen in africa ontdekt koningwouter
niet dat we er de koemnde dagen iets aan hebben, maar is wel beter dan met volle e terug vliegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aiii hoe komt het?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar komt wel goed![]()
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb trouwens jagen in africa ontdekt koningwouter
niet dat we er de koemnde dagen iets aan hebben, maar is wel beter dan met volle e terug vliegen![]()
![]()
je klikt op hunting, legt 500 doekoes en 10 e neer en je 'jaagt'quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh gaaf, wist ik niet!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je klikt op hunting, legt 500 doekoes en 10 e neer en je 'jaagt'![]()
Hoe heet dat spel wat jullie spelenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je klikt op hunting, legt 500 doekoes en 10 e neer en je 'jaagt''' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Torn, doe je mee?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe heet dat spel wat jullie spelen
http://www.torn.com![]()
ik ook niet maar ik las dus wel dat mensen dus mensen overvallen omdat het zonde is om met volle e terug te vliegenquote:
en ik dacht ja
dat is waarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tornquote:Op donderdag 18 september 2025 10:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe heet dat spel wat jullie spelen
https://www.torn.com/3897344
kom ook
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als je komt geef ik je een mooi huis en chocolaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh nee geduld is mijn slechte ram eigenschapquote:Op donderdag 18 september 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is een soort DTSJe moet iig lang wachten telkens
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja dat is zeker waar, goed idee!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik las dus wel dat mensen dus mensen overvallen omdat het zonde is om met volle e terug te vliegen
en ik dacht ja
dat is waar
Heb nu ook de 10k stats![]()
![]()
Misschien volgende week
Als ik meer tijd heb en ik vind het wat
Dan doe ik een testrunspelletje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
mooiquote:Op donderdag 18 september 2025 10:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, goed idee!
Heb nu ook de 10k stats
[ afbeelding ]
ik 14228Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Vino, zag je vannacht al posten hier, kon je niet slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja gisteren laatste jump, ga zo maar aan de xannyquote:Op donderdag 18 september 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Vanmiddag stacken
moet eerst nog iemand villen op de caaymans voor onze dukeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo, dat waren weer genoeg puntjes voor vandaag, ik wens u allen een fijne dag
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Haha doei Amy, succes vandaag!!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, dat waren weer genoeg puntjes voor vandaag, ik wens u allen een fijne dag![]()
![]()
nu alquote:Op donderdag 18 september 2025 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, dat waren weer genoeg puntjes voor vandaag, ik wens u allen een fijne dag
*Lust geen koffie*![]()
En jij ook Sexy!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha doei Amy, succes vandaag!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
oh dacht dat het al klaar wasquote:Op donderdag 18 september 2025 10:28 schreef KoningWouter het volgende:
Oehh we moeten iets speciaals doen voor de OC, snap het nog niet helemaal.
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: