Gefeliciteerd, fijn dat jullie eindelijk wat gevonden hebben, je hebt er in ieder geval de tijd voor genomenquote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
Was het in de buurt van je huis?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
Het is niet heel duidelijk maar dit is een mierenkoningin.
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!quote:
Insecten wereld is best interessantquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Net voor mijn voeten geland, de vleugels afgeworpen (niet meer nodig), en op zoek naar een plek voor een nest.
Ja, in de achtertuin. Zolang het niet binnen is laat ik ze hun gang gaanquote:
Okquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, in de achtertuin. Zolang het niet binnen is laat ik ze hun gang gaan
Kill it with firequote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hengelo GLDquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
@:Prisha In welke plaats gaan jullie wonen? 😊
DM mag ook.
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn! Gefeliciteerd Prisha!![]()
Waar gaan jullie wonen?
Lokwinske met jullie nieuwe huis.quote:
Het leek daarnet wel een beetje opquote:
Ah, daar heb ik als mini-Domni een jeugdkamp gehad.quote:
Mooie omgevingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel blij! We gaan naar Hengelo gld.
Aan de Hengelolaan… Het is een complot 🤔quote:
Gefeliciteerd!!! Eindelijk!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:01 schreef Prisha het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hem!!! OMG OMG echt niet te geloven, eindelijk na 3 jaar zoeken![]()
Lekker domquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |