Moet je vooral doen en ik ga blijven zeggen wat ik gezegd heb, tenzij de moderatie erover valt. Wat mij betreft weer ontopic.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gezegd bij elke andere politicus waar je deze 'grol' over gemaakt had.
Ja die is weer druk met Chat GTP bezig geweest gisterenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jetten met een volledig ingestudeerd stukje, totaal niet luisterend of bezig met wat Eerdmans nou zegt.
Dat zouden ze nou echt eens moeten aanpakken, heeft niets met debatteren te maken dit.
Okay jouw mening.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jetten met een volledig ingestudeerd stukje, totaal niet luisterend of bezig met wat Eerdmans nou zegt.
Dat zouden ze nou echt eens moeten aanpakken, heeft niets met debatteren te maken dit.
Ik vind eerder dat Eerdmans zich gigantisch laat kennen voor zijn doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:50 schreef SurpriseGirl het volgende:
van der plas wordt even op haar nummertje gezet haha
Ze komen er allebei niet goed uitquote:Op donderdag 18 september 2025 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Eerdmans zich gigantisch laat kennen voor zijn doen.
ja nu we weer een stukje verder zijn is het 50 50quote:Op donderdag 18 september 2025 11:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Eerdmans zich gigantisch laat kennen voor zijn doen.
Ook dat en ik denk dat de gewone burger er niks meer van snapt.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze komen er allebei niet goed uit
Klopt ook, Van der Plas komt er standaard niet lekker uit in mijn optiek, dus dat viel me niet eens speciaal meer op.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
ja nu we weer een stukje verder zijn is het 50 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |