Van der plas is gewoon een amateur. Is toch helemaal geen politicus? Ze kan amper 4 zinnen normaal praten. Het is altijd verwijten maken naar anderen als ze aan het woord isquote:Op donderdag 18 september 2025 11:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt ook, Van der Plas komt er standaard niet lekker uit in mijn optiek, dus dat viel me niet eens speciaal meer op.
En dat op een verongelijkt toontje doen alsof ze de enige is die de normale burger echt begrijpt ja.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:58 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Van der plas is gewoon een amateur. Is toch helemaal geen politicus? Ze kan amper 4 zinnen normaal praten. Het is altijd verwijten maken naar anderen als ze aan het woord is
Jaquote:Op donderdag 18 september 2025 12:06 schreef Lavenderlily het volgende:
Is de spreektijd van de SP al geweest?
Aan zijn lichaamstaal zie je ook wel dat ie weet dat ie een scheve schaats rijdt vind ik. Maarja het staat nu eenmaal in zijn programma dus kan ie er niet omheen het te verdedigen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Eerdmans om zich heen aan het slaan![]()
Ongelofelijk
Mwah, hoezo genant? (Jetten)quote:Op donderdag 18 september 2025 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eerdmans staat met de bek vol tanden
Hij zegt het inderdaad letterlijk, wel compenseren, maar ondertussen doorgaan zodat er nieuwe schade ontstaat zodat je eeuwig blijft compenseren en huizen continu met schade blijven zitten.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:11 schreef SurpriseGirl het volgende:
Eerdmans is knettergek. Hij snapt het niet dat die gaswinning voor aardbevingen enzovoorts zorgt in groningen. De man is nog gekker dan ik dacht.
Je kan daar gas boren, maar dan is het heel simpel.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Zorro het volgende:
Er ligt voor miljarden aan gas daar.
Compenseer daar wat voor een miljard of zo, geen idee wat het kost, maar maak een kosten - baten afweging.
Levert het onder de streep geld op, dan aan de slag.
Dat kan ookquote:Op donderdag 18 september 2025 12:16 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Je kan daar gas boren, maar dan is het heel simpel.
Gewoon heel de provincie evacueren.
Dat kan dus alleen als er een exodus uit Groningen optreedt en er niemand meer woont, want laten we wel wezen dat is de reden dat er gestopt is. Er wonen daar gewoon mensen met hun hebben en houwen, als je daar niet woont stap je daar misschien makkelijk overheen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Zorro het volgende:
Er ligt voor miljarden aan gas daar.
Compenseer daar wat voor een miljard of zo, geen idee wat het kost, maar maak een kosten - baten afweging.
Levert het onder de streep geld op, dan aan de slag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |