SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee, daar heb je de Bolksmaten
Ideale plek voor de eerstvolgende DTS meet.
Geniet, maar bolk met matenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nu weet ik weer waarom je tamarindepasta niet puur eet
Maar bij geroerbakte groenten smaakt het prima![]()
![]()
* Homijn las tandpastaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
gMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik vind dat bij welke DTS meeting dan ook het zo zou moeten zijn dat het ook bijgehouden wordt. Dus als iemand iets zegt dan begint de timer, als de volgende iets zegt dan start voor hem of haar de timer.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:47 schreef Homijn het volgende:
Ideale plek voor de eerstvolgende DTS meet.
Geniet, maar bolk met maten![]()
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Soort schaken. Dan kom ik welquote:Op donderdag 18 september 2025 00:01 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vind dat bij welke DTS meeting dan ook het zo zou moeten zijn dat het ook bijgehouden wordt. Dus als iemand iets zegt dan begint de timer, als de volgende iets zegt dan start voor hem of haar de timer.![]()
![]()
Om punten bij te houdenquote:Op donderdag 18 september 2025 00:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Soort schaken. Dan kom ik wel![]()
![]()
![]()
Hopelijk hebben ze een monitor in de kroeg
Ik prefereer dan toch dammen boven schaken. Iig voor mijn eigen winstkansen![]()
om 0:30MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
neinMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
cdaMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevondenquote:
gelegen is zij over en jaar zei de nederlandse
ermittlerin![]()
cold case?quote:Op donderdag 18 september 2025 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
ermittlerinUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja per dag sterven mensen toch.. In gaza worden kinderen bewust doodgeschoten.. Laat staan in alle andere landen..quote:Op donderdag 18 september 2025 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
akt.xy zdf dode vrouw bij nijmege in waal gevonden
ermittlerin![]()
Lolquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
even ferien van ONZquote:Op donderdag 18 september 2025 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 1 vraag,waar is FreshFruit?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vrijdag postte je nog in 40+ waar FF zat, je weet dat dus wel.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
en dann?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrijdag postte je nog in 40+ waar FF zat, je weet dat dus wel.![]()
Dat je hier loopt te zuigen over FF terwijl je al lang weet dat hij hier even niet mag postten. Je lokt uit.quote:Iedereen is een kutlultrut
nee he ik weest niet dat hij weer ....quote:Op donderdag 18 september 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je hier loopt te zuigen over FF terwijl je al lang weet dat hij hier even niet mag postten. Je lokt uit.![]()
Ja de groeten dat weet je best.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he ik weest niet dat hij weer ....Iedereen is een kutlultrut
Er kan veel veranderd zijn in die 5 dagenquote:Op donderdag 18 september 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je hier loopt te zuigen over FF terwijl je al lang weet dat hij hier even niet mag postten. Je lokt uit.![]()
Dus je komt toevallig in 40+. Mach das die katzen weisquote:Op donderdag 18 september 2025 01:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee weest ik echt niet en niet hoelang dat al is
Iedereen is een kutlultrut
Joh !! anders had FF hier allang weer gezeten toch. Hoe simpel/moeilijk kan het zijn. Nou iig genoeg eroverquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Er kan veel veranderd zijn in die 5 dagenIedereen is een kutlultrut
ja om dat ik chufi dat met de dode vrouw zeggen willtquote:Op donderdag 18 september 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je komt toevallig in 40+. Mach das die katzen weis![]()
@MizzezAmy @loveislikeakissquote:Steal exclusively from skinny targets in Pickpocketing
geen idee meer wie die tip gaf, maar dank jullie![]()
LariscThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4613 / +323 / +0 / 7632 / 8260 / 0.56
2. Dotteke / 1134 / +104 / +0 / 2510 / 3007 / 0.38
3. KillemWieft / 903 / +51 / +0 / 493 / 734 / 1.23
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. Homijn / 401 / +17 / +22 / 96 / 186 / 2.16
7. devzero / 381 / +20 / +0 / 350 / 488 / 0.78
8. KoningWouter / 356 / +46 / +0 / 644 / 816 / 0.44
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 254 / +8 / +11 / 574 / 797 / 0.32
11. _UserName_ / 202 / +0 / +0 / 268 / 374 / 0.54
12. Dr.Mikey / 193 / +23 / +1 / 154 / 250 / 0.77
13. mario390 / 190 / +44 / +21 / 125 / 204 / 0.93
14. ToT / 176 / +9 / +0 / 1396 / 1591 / 0.11
15. Masberum / 173 / +10 / +27 / 213 / 285 / 0.61
16. Pinnenmutske / 171 / +7 / +0 / 425 / 544 / 0.31
17. marc0871 / 158 / +2 / +0 / 881 / 1113 / 0.14
18. greysbones / 145 / +2 / +0 / 1254 / 1377 / 0.11
19. MooieTop6 / 144 / +16 / +0 / 1609 / 1831 / 0.08
20. Shii / 131 / +36 / +0 / 282 / 379 / 0.35SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blue bla bloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nauwelijks een beetje uurtje. Nu verder slapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
LachuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nog 98 dagen tot kerstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mogge GebruikerTquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
0 klachten vandaag
oh wat een dag!
straks naar vrijwilligerswerk, eigenlijk geen zin inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goedemorgen en dank je wel, dankzij jou sta ik in een klap in de top 20quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 07:00 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dank uquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Alles wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Meer koffie gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4645 / +323 / +32 / 7642 / 8275 / 0.56
2. Dotteke / 1195 / +104 / +61 / 2512 / 3012 / 0.4
3. KillemWieft / 928 / +51 / +25 / 493 / 737 / 1.26
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. devzero / 409 / +20 / +28 / 351 / 492 / 0.83
7. Homijn / 401 / +17 / +22 / 96 / 186 / 2.16
8. KoningWouter / 356 / +46 / +0 / 644 / 816 / 0.44
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 254 / +8 / +11 / 574 / 797 / 0.32
11. _UserName_ / 228 / +0 / +26 / 270 / 379 / 0.6
12. Dr.Mikey / 216 / +23 / +24 / 154 / 250 / 0.86
13. mario390 / 209 / +44 / +40 / 125 / 210 / 1
14. Pinnenmutske / 179 / +7 / +8 / 426 / 552 / 0.32
15. ToT / 176 / +9 / +0 / 1396 / 1591 / 0.11
16. Masberum / 173 / +10 / +27 / 213 / 285 / 0.61
17. DJMO / 163 / +2 / +48 / 467 / 629 / 0.26
18. marc0871 / 158 / +2 / +0 / 881 / 1113 / 0.14
19. MooieTop6 / 154 / +16 / +10 / 1612 / 1838 / 0.08
20. greysbones / 145 / +2 / +0 / 1254 / 1377 / 0.11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dank moniIk heb er één en ik ben er trots op
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Zellufquote:
![]()
Jij ookquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Half 3 's middagsquote:Op donderdag 18 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GVD, hoe laat is het eigenlijk? De wekker ging af, maar het voelt alsof het 2.30 is of zo....
Moniquote:
Bijna kwart voor acht.quote:Op donderdag 18 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GVD, hoe laat is het eigenlijk? De wekker ging af, maar het voelt alsof het 2.30 is of zo....
quote:
Idemquote:Op donderdag 18 september 2025 07:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Daar moet koffie gvd inIk heb er één en ik ben er trots op
Mwah gaat welquote:
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO te zien ben je weer wakker genoegquote:Op donderdag 18 september 2025 07:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dan houdt niet over...![]()
Hier wel goed hoor. Moet alleen nog beetje wakker worden
Valt mee hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO te zien ben je weer wakker genoeg![]()
![]()
Morguh Mutske
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 07:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dan houdt niet over...![]()
Hier wel goed hoor. Moet alleen nog beetje wakker worden
![]()
Goedemorgen allen![]()
Ben zo weer terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Goedemorgen allen![]()
Ben zo weer terug![]()
![]()
Ff poepen dan maarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Morguh Greys
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt niffoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat ging ik vandaag eigenlijk doen...Ik heb er één en ik ben er trots op
Dacht dat jij van de thee was. drink je ook wel koffie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee alleen thee.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij van de thee was. drink je ook wel koffie?
Zei ook nergens dat ik koffie lekker vind![]()
![]()
Niet directquote:Op donderdag 18 september 2025 08:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee alleen thee.
Zei ook nergens dat ik koffie lekker vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat hier in DTS voor koffiequote:Op donderdag 18 september 2025 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat er koffie in dat kopje zat![]()
Vandaar dat ik ook zei dat ik DACHT dat JIJ geen KOFFIE dronkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat hier in DTS voor koffie![]()
Vandaar dat ik ook zei dat ik DACHT dat JIJ geen KOFFIE dronkDat dacht ik ook dat jij dat lekker vindtquote:![]()
![]()
En een olifant heeft toch de dikstequote:Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik ook dat jij dat lekker vindt
Gaat dit nog over hetzelfde?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een olifant heeft toch de dikste![]()
![]()
Nee
EN toen kwam er een olifant en die blies het verhaaltje uit .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZIet er weer gezellig uit buiten, euhhh niet triestig.
Hopelijk klaart het op, moet vanmiddag er nog op uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mutske blubt wat afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt lekker weer volgens mijquote:Op donderdag 18 september 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
ZIet er weer gezellig uit buiten, euhhh niet triestig.
Hopelijk klaart het op, moet vanmiddag er nog op uit![]()
Ik hoef er ook pas om 14.15 uur te zijn dus het weer heeft nog even tijd. Even de corona prik halen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dan nog alle tijd om op te klarenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er ook pas om 14.15 uur te zijn dus het weer heeft nog even tijd. Even de corona prik halen.![]()
![]()
Ja toch, als het triestig blijft is ook niet erg, als het maar niet met bakken de lucht uitkomt
Hoop het niet voor jequote:Op donderdag 18 september 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Ja toch, als het triestig blijft is ook niet erg, als het maar niet met bakken de lucht uitkomt![]()
![]()
Is normaal niet zo erg, maar met een drijfnatte regenjas ( lente van kop tot teen) het ziekenhuis in en dan dat ding uit moeten doen is ook zo wat![]()
Waar laat je hem dan he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed het komt zoals het komt, veranderen kan je het toch niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Borrelquote:
Ik overleef op 2 uur slaap, de rode duivel was bezig om in weerhaakjesstyle mij wakker te maken.quote:
Het valt tegen. Met jou vast beter
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik overleef op 2 uur slaap, de rode duivel was bezig om in weerhaakjesstyle mij wakker te maken.
Het valt tegen. Met jou vast beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En die weerhaakjes is zijn klauwen die hij overal ff inzet
Oquote:Op donderdag 18 september 2025 08:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn kat
Overdag lief nachts terrorkan je hem of haar in de nacht niet in een andere kamer doen dan?
Dat begreep ik nu. Lekker dan ggrrrquote:Op donderdag 18 september 2025 08:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En die weerhaakjes is zijn klauwen die hij overal ff inzetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei das minderquote:Op donderdag 18 september 2025 08:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik overleef op 2 uur slaap, de rode duivel was bezig om in weerhaakjesstyle mij wakker te maken.
Het valt tegen. Met jou vast beter![]()
Ja hier wel iets beter![]()
![]()
Dat is het probleem, heb iets van 30 planten staan in de woonkamer. Dus nee maar ben wel denken aan een automatische eetbakje.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Okan je hem of haar in de nacht niet in een andere kamer doen dan?
dat word de volgende aankoop
Beter manquote:Op donderdag 18 september 2025 08:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oei das minder![]()
Ja hier wel iets beter
Bijna weekend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En in de keuken dan? Of badkamer?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, heb iets van 30 planten staan in de woonkamer. Dus nee maar ben wel denken aan een automatische eetbakje.dat word de volgende aankoop
Ja nee dat kan allemaal niet, te klein enzo.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En in de keuken dan? Of badkamer?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Duurt nog ff hierquote:Op donderdag 18 september 2025 08:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter man
Bijna weekend![]()
![]()
Te klein, hoe groot is die poes van jou dan wel niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja nee dat kan allemaal niet, te klein enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vraag je toch niet aan een dame Dotquote:Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te klein, hoe groot is die poes van jou dan wel niet?![]()
![]()
En dan komt Justina uit de kast
Ik heb open keuken dat is geen optiequote:Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te klein, hoe groot is die poes van jou dan wel niet?badkamer is veel te klein vandaar
Poes is rood en Siamees die zijn laten goed weten als ze eenzaam zijn iig. Vocaal
Is maar hoe je het opvatquote:Op donderdag 18 september 2025 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame Dot
ik vind het raar dat hij niet op de lijst met makkelijke merits staat maar achquote:Op donderdag 18 september 2025 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:mizzezamy @:loveislikeakiss
geen idee meer wie die tip gaf, maar dank jullie
mocht je die nog niet hebben gezien
https://www.torn.com/foru(...)1&t=16394278&b=0&a=0Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 september 2025 09:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is maar hoe je het opvat![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah
Ff doorzetten
Justin Do it![]()
![]()
O ja dan is de keuken geen optie. EN je hebt ook maar een slaapkamer?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb open keuken dat is geen optiebadkamer is veel te klein vandaar
Poes is rood en Siamees die zijn laten goed weten als ze eenzaam zijn iig. Vocaal
Ik ben sowieso iemand die geen dieren op mijn slaapkamer wil.
Maar ik heb een groot huis en zou hem zo in de keuken kunnen doen of boven op zolder voor de nacht.
Alles is toch te wennen, als je aan het werk bent is die ook alleen of een dagje uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen wandelqueenquote:Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
tevens goedemorgen luitjes'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
valt mee met dit weerquote:Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedemorgen wandelqueen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit had ik wel verwacht, dat je met zoiets zou komen, het kon niet uitblijvenquote:Op donderdag 18 september 2025 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame Dot
Ja snap ik, ik zou liever anders willen. Ik slaap apart van mijn vriend, ieder een slaapkamer (vanwege ptss).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan is de keuken geen optie. EN je hebt ook maar een slaapkamer?
Ik ben sowieso iemand die geen dieren op mijn slaapkamer wil.
Maar ik heb een groot huis en zou hem zo in de keuken kunnen doen of boven op zolder voor de nacht.
Alles is toch te wennen, als je aan het werk bent is die ook alleen of een dagje uit
Roeien met de riemen die je hebt
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit had ik wel verwacht, dat je met zoiets zou komen, het kon niet uitblijven![]()
![]()
Weekend word mooi. Zag hier zaterdag 28 graden staan.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan zou ik hem bij mijn vriend in de kamer doenquote:Op donderdag 18 september 2025 09:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik zou liever anders willen. Ik slaap apart van mijn vriend, ieder een slaapkamer (vanwege ptss).
Roeien met de riemen die je hebt
ik durfde dat ooit voor te stellen maar de meeste mensen worden dan boosquote:Op donderdag 18 september 2025 09:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik zou liever anders willen. Ik slaap apart van mijn vriend, ieder een slaapkamer (vanwege ptss).
Roeien met de riemen die je hebtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja klopt dan denken ze ze houd niet genoeg van mij ofzo, terwijl het juist gezond kan zijn. Bij ons werkt het supergoed.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik durfde dat ooit voor te stellen maar de meeste mensen worden dan boos'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
is beetje aan de warme kant voor een goede wandelingquote:Op donderdag 18 september 2025 09:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Weekend word mooi. Zag hier zaterdag 28 graden staan.
*Lust geen koffie*![]()
Ohhh ja dat is het ff afzien.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is beetje aan de warme kant voor een goede wandeling
Tijd voor andere dingen 🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
bijna iedereen slaapt beter apart dan samen maar dat is niet romantisch dus we houden onszelf voor de gekquote:Op donderdag 18 september 2025 09:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt dan denken ze ze houd niet genoeg van mij ofzo, terwijl het juist gezond kan zijn. Bij ons werkt het supergoed.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag ik vragen wat dan het samenslapen voor problemen oplevert ?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt dan denken ze ze houd niet genoeg van mij ofzo, terwijl het juist gezond kan zijn. Bij ons werkt het supergoed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bijna iedereen slaapt beter apart dan samen maar dat is niet romantisch dus we houden onszelf voor de gek'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nog een bakkie koffie gvd en dan de deur uit. Sponsors ronselen![]()
Niet in slaap kunnen vallen onrustig slapen, ik schreeuw in slaap soms en nachtmerries en hij heeft soms ook fysieke uitspattingen (wild in slaap). Ik heb vaak laatst van slapeloosheid als ik veel stress heb dan kom ik slecht in slaap. Als ik alleen slaap lukt het beter ook om rustig te worden, nachts meer last van angst/piekergevoelens.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dan het samenslapen voor problemen oplevert ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Lekker dan, bah bah
Gatver wat engquote:Op donderdag 18 september 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan, bah bah
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
smakelijkquote:Op donderdag 18 september 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan, bah bah
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat vervelend voor jullie. Fijn dat apart slapen dan wel goed werkt voor julliequote:Op donderdag 18 september 2025 09:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet in slaap kunnen vallen onrustig slapen, ik schreeuw in slaap soms en nachtmerries en hij heeft soms ook fysieke uitspattingen (wild in slaap). Ik heb vaak laatst van slapeloosheid als ik veel stress heb dan kom ik slecht in slaap. Als ik alleen slaap lukt het beter ook om rustig te worden, nachts meer last van angst/piekergevoelens.
Ik vind het altijd een geruststelling als iemand bij mij slaapt, als er dan wat gebeurd is er iemand b ij je (zo denk ik dan he)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja had er nog nooit van gehoord, maar schijnt er al langer te zijnquote:
In IndiaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies dat snap ik wel, veilig met zijn 2. Ja is vervelend maar we hebben zo een oplossing gevonden en zo zijn we ook liever voor elkaarquote:Op donderdag 18 september 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vervelend voor jullie. Fijn dat apart slapen dan wel goed werkt voor jullie
Ik vind het altijd een geruststelling als iemand bij mij slaapt, als er dan wat gebeurd is er iemand b ij je (zo denk ik dan he)
Ja vaag, hopelijk gaat het niet de spuigaten uitlopenquote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had er nog nooit van gehoord, maar schijnt er al langer te zijn
In India
Groot gelijk hoor, als het zo werkt dan is het toch helemaal prima.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat snap ik wel, veilig met zijn 2. Ja is vervelend maar we hebben zo een oplossing gevonden en zo zijn we ook liever voor elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt de hersenetende amoebe voor in Nederland en België?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan, bah bah
[ afbeelding ]
Tot nu toe zijn er in 39 landen gevallen bekend van PAM, en elk jaar neemt het aantal infecties met 4,5 procent toe. Alleen al in Pakistan worden jaarlijks 20 sterfgevallen gemeld en in 2024 kwamen daar infecties in India, Pakistan, Israël, Australië en de Verenigde Staten bij. In Nederland en België komt PAM tot nog toe niet voor.
https://www.nationalgeogr(...)be-naegleria-fowleriIk heb er één en ik ben er trots op
Lees dat het voornamelijk door het water komt daar. Kan de link niet geven is verder een betaald artikelquote:Op donderdag 18 september 2025 09:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja vaag, hopelijk gaat het niet de spuigaten uitlopen
https://www.apollohospita(...)-cure-and-preventionWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hygiëne is daar iets anders dan hierquote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees dat het voornamelijk door het water komt daar. Kan de link niet geven is verder een betaald artikel
https://www.apollohospita(...)-cure-and-prevention![]()
Zeker, maar neemt niet weg dat het mij een naar iets lijkt. Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hygiëne is daar iets anders dan hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je zult maar Pam hetenquote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Komt de hersenetende amoebe voor in Nederland en België?
Tot nu toe zijn er in 39 landen gevallen bekend van PAM, en elk jaar neemt het aantal infecties met 4,5 procent toe. Alleen al in Pakistan worden jaarlijks 20 sterfgevallen gemeld en in 2024 kwamen daar infecties in India, Pakistan, Israël, Australië en de Verenigde Staten bij. In Nederland en België komt PAM tot nog toe niet voor.
https://www.nationalgeogr(...)be-naegleria-fowleri
*Lust geen koffie*![]()
Het vreet je hersenen op, dus alle PAM's maar uit de weg gaan danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm. Ik slik oxazepam, lorazepam en temazepam.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Het vreet je hersenen op, dus alle PAM's maar uit de weg gaan dan
Mijn hersenens werken nog prima
Ik ben veilig, wat er niet is, kan niet opgevroten worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Lekker dan, bah bah
[ afbeelding ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
weet je dat zekerquote:Op donderdag 18 september 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik slik oxazepam, lorazepam en temazepam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat denk je maar, komt omdat ze misschien al aangevreten zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik slik oxazepam, lorazepam en temazepam.
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben veilig, wat er niet is, kan niet opgevroten worden.
Zelfspot. Ik hou ervan
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben veilig, wat er niet is, kan niet opgevroten worden.![]()
![]()
Das een binnenkomer. Hey IJsdraakje
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je dat zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
106 van de 116 keer level genie gehaald. Denk dat er weinig mis is met mijn hersens
2 Oktober komt er nieuwe pack uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
* loveislikeakiss opent sims 4
oh verdorie...
Kan je eigen Love island maken en zomerkamp of bejaardentehuis.
ADVENTURE AWAITS'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik heb de laatste 4? packs nog niet gekochtquote:Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
2 Oktober komt er nieuwe pack uit.
Kan je eigen Love island maken en zomerkamp of bejaardentehuis.
ADVENTURE AWAITS
nog geen leven na de dood, nog geen huurders, speel niet vaak genoeg om er ieder half jaar 60 ballen in te gooienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Koop in de sale dat is het veel meer waard.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb de laatste 4? packs nog niet gekocht
nog geen leven na de dood, nog geen huurders, speel niet vaak genoeg om er ieder half jaar 60 ballen in te gooien
Ja is wel duur met al die uitbreidingen.
Maar die pack kan wel echt iets toevoegen aan je gameplay.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
sommige packs zijn leuk en andere doe ik echt niets meequote:Op donderdag 18 september 2025 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Koop in de sale dat is het veel meer waard.
Ja is wel duur met al die uitbreidingen.
Maar die pack kan wel echt iets toevoegen aan je gameplay.
weerwolven is eerder irritant dan dat ik er iets mee doeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja sommige voelen als een cashcrap.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sommige packs zijn leuk en andere doe ik echt niets mee
weerwolven is eerder irritant dan dat ik er iets mee doe'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: