De kapsalon is doorgaans de snack voor de gezonde medemens. Vraag jezelf eens af: Hoe vaak zie je obese mensen in de shoarmatent om 2 uur snachts? Nooitquote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Hogwarts het volgende:
Nee goede zaak, er zijn al genoeg dikke vette papzakken in NL
9,50 voor een kleine, 13 euro voor een grote... ze denken dat ze een juwelierszaak hebbenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Krimpflatie – prijsinflatie, welkom bij late-stage capitalismGeniet van je kapsalon klein voor 14,95
Is die flamboyante homo ook nog een barbaar?!?!quote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik hoorde van bronnen van klb meet dat jij ook wel eens naar de kapsalon mag
Voor 9,50 kan je wel een kleine in je kontje krijgenquote:Op woensdag 17 september 2025 23:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
9,50 voor een kleine, 13 euro voor een grote... ze denken dat ze een juwelierszaak hebben
Een lelijk kapsel hoor bij de queer hippy alto identiteit.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Echt hè? En dat allemaal onder het mom van "lekker hoor, zo'n maatje of 86 meer!" Walgelijk is het.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Hogwarts het volgende:
Nee goede zaak, er zijn al genoeg dikke vette papzakken in NL
Haha! De grote Habibo heeft een klein pietjequote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Voor 9,50 kan je wel een kleine in je kontje krijgen
De grote habibo is tenminste groot in figuur. Moet ik ook nog op jouw gezichtje zitten?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Haha! De grote Habibo heeft een klein pietje
Ik hoorde dat hij wel genoeg kapsalons heeft gehad voor de komende 50 jaarquote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
patat, falafel, sla en en kaas... wat kan daar nou smerig aan zijnquote:
Calorieënbomquote:Op donderdag 18 september 2025 13:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
patat, falafel, sla en en kaas... wat kan daar nou smerig aan zijn
Dat heet loaded fries in het Engelsquote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er zou eens een fatsoenlijke naam voor dit gerecht bedacht moeten worden.
Ik gaf je zus gisteravond een calorieënbomquote:Op donderdag 18 september 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Calorieënbom![]()
Hoe kan je dat nou lekker vinden
Eet je toch juist voor de calorieën. Na een avondje stappen moet ik de volgende dag goed eten en niets zo goed als de kapsalon.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Calorieënbom![]()
Hoe kan je dat nou lekker vinden
Ik heb geen zus, zal je eigen broer wel zijn geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Ik gaf je zus gisteravond een calorieënbom
Ik eet geen kapsalon.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eet je toch juist voor de calorieën. Na een avondje stappen moet ik de volgende dag goed eten en niets zo goed als de kapsalon.
Mikey, ben jij die ene schildpad van Teenage Mutant Ninja Turtles???quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eet je toch juist voor de calorieën. Na een avondje stappen moet ik de volgende dag goed eten en niets zo goed als de kapsalon.
Dat zou dan geladen frites zijn in het Nederlands.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Dat heet loaded fries in het Engels
Ik wil wel mijn frites in je laden @Kip_Frites_Appelmoesquote:Op donderdag 18 september 2025 14:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zou dan geladen frites zijn in het Nederlands.
quote:Op donderdag 18 september 2025 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen zus, zal je eigen broer wel zijn geweest.
Nee, ik ben niet dikquote:Op donderdag 18 september 2025 14:14 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Mikey, ben jij die ene schildpad van Teenage Mutant Ninja Turtles???
Zeggen dat Mikey dik isquote:
Ik haalde 2 series door mekaar. Dacht dat je deze gast bedoeldequote:Op donderdag 18 september 2025 15:49 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Zeggen dat Mikey dik isHij vreet pizza voor voer en vecht tegen schurken. Dat is een puike dieet.
Dat is Master Oogway, jij cultuurbarbaarquote:Op donderdag 18 september 2025 15:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik haalde 2 series door mekaar. Dacht dat je deze gast bedoelde
[ afbeelding ]
Puik dieet.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:49 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Zeggen dat Mikey dik isHij vreet pizza voor voer en vecht tegen schurken. Dat is een puike dieet.
Heet dat tegenwoordig niet een barbershop? Kapsalons zie ik nergens meer.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bakjes voor kapsalons steeds kleiner worden op een tempo waarbij we het niet door zouden moete hebben???
De kleine kapsalons van nu zijn 2 hapsalons....
In Duitsland wilde een politieke partij de doner kebab reguleren. Kunnen we dat in Nederland niet doen met de kapsalon??
Alleen @Cockwhale mag deze grapjes makenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:58 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Ik wil wel mijn frites in je laden @:kip_frites_appelmoes
@Cockwhale heeft mij toestemming gegeven om dit soort grapjes te makenquote:Op donderdag 18 september 2025 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alleen @:Cockwhale mag deze grapjes maken
Nooit.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:59 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
@:Cockwhale heeft mij toestemming gegeven om dit soort grapjes te maken
Zal ik jou eens aftrekken, homo dat je bentquote:Op donderdag 18 september 2025 17:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nooit.
Zeker niet van die flauwe aftreksels (huehuehue)
Misschien neem je het wel voor genoegen als ik klaar kom op dat konijnenvoerquote:Op donderdag 18 september 2025 18:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Zo'n klein bakje
[ afbeelding ]
ziet er een stuk smakelijker uit dan dit bord konijnevoer:
[ afbeelding ]
Waar je met een microscoop moet gaan zoeken naar een stukje patat/micro shoarma.
Wie een keer hiermee kwam, laat ik wijselijk in het midden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |