De kapsalon is doorgaans de snack voor de gezonde medemens. Vraag jezelf eens af: Hoe vaak zie je obese mensen in de shoarmatent om 2 uur snachts? Nooitquote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Hogwarts het volgende:
Nee goede zaak, er zijn al genoeg dikke vette papzakken in NL
9,50 voor een kleine, 13 euro voor een grote... ze denken dat ze een juwelierszaak hebbenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Krimpflatie – prijsinflatie, welkom bij late-stage capitalismGeniet van je kapsalon klein voor 14,95
Is die flamboyante homo ook nog een barbaar?!?!quote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik hoorde van bronnen van klb meet dat jij ook wel eens naar de kapsalon mag
Voor 9,50 kan je wel een kleine in je kontje krijgenquote:Op woensdag 17 september 2025 23:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
9,50 voor een kleine, 13 euro voor een grote... ze denken dat ze een juwelierszaak hebben
Een lelijk kapsel hoor bij de queer hippy alto identiteit.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Echt hè? En dat allemaal onder het mom van "lekker hoor, zo'n maatje of 86 meer!" Walgelijk is het.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Hogwarts het volgende:
Nee goede zaak, er zijn al genoeg dikke vette papzakken in NL
Haha! De grote Habibo heeft een klein pietjequote:Op woensdag 17 september 2025 23:30 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Voor 9,50 kan je wel een kleine in je kontje krijgen
De grote habibo is tenminste groot in figuur. Moet ik ook nog op jouw gezichtje zitten?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Haha! De grote Habibo heeft een klein pietje
Ik hoorde dat hij wel genoeg kapsalons heeft gehad voor de komende 50 jaarquote:Op woensdag 17 september 2025 23:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
patat, falafel, sla en en kaas... wat kan daar nou smerig aan zijnquote:
Calorieënbomquote:Op donderdag 18 september 2025 13:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
patat, falafel, sla en en kaas... wat kan daar nou smerig aan zijn
Dat heet loaded fries in het Engelsquote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er zou eens een fatsoenlijke naam voor dit gerecht bedacht moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |