SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Ik een hele
Amyzzzz post
Gooit ze het topic dicht
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk 10% superknuffelig, 10% bang, 20% laat me met rust en de rest is het hoe de wind staatquote:Op woensdag 17 september 2025 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens had ik verwacht dat ze allemaal bang zouden zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Copy paste dan maarquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ik een hele
Amyzzzz post
Gooit ze het topic dicht![]()
Zie Amy nog maar weinig inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ik een hele
Amyzzzz post
Gooit ze het topic dicht
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Daarom moet ie ook ff dutje doenquote:Op woensdag 17 september 2025 18:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
AhW
Die ligt er zo content bij, die heeft vast ook z'n buikje vol.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
en ik dachtquote:Op woensdag 17 september 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
Dat denk ik bijna nooit
Hmmm pasta
oehoe
oehoeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog 10 minuutjes voor mijn lasagnequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb nu ravioliquote:Op woensdag 17 september 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes voor mijn lasagne![]()
eet smakelijk alvast !Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan best lekker zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
Dat denk ik bijna nooit
Hmmm pasta
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja, kon ik ook niets aan doen, ging vanzelfquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ik een hele
Amyzzzz post
Gooit ze het topic dicht
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is altijd te weinig natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2025 19:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zie Amy nog maar weinig inderdaad
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nu ligt de thee overal?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
Lekker op de bank geploft met een beker theeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op woensdag 17 september 2025 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is altijd te weinig natuurlijk
Maakt de lekkerste wraps :9
Forum Opties Forumhop: Hop naar: